AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #1 Skrevet 17. desember 2023 Hei🩷 Min kjære har noen god del kg for mye på kroppen, jeg er blitt forelsket i han og ikke kroppen. Men han har i 2-3 dager vært så lei seg og irritert på meg da han så eksen min som er mer veltrent og slank. Vi snakket tilfeldig om hans lille bror som også er veltrent og jeg sa ja, han er god og kjekk mann. Nå går min kjære rundt og tenker at jeg er interessert i slanke og veltrente menn. Jeg har prøvd å snakke med han men til ingen nyte🥲 Hva skal jeg gjøre?! Anonymkode: 999c0...001
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #2 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nå går min kjære rundt og tenker at jeg er interessert i slanke og veltrente menn. Jeg har prøvd å snakke med han men til ingen nyte🥲 Hva skal jeg gjøre?! Be han skjerpe seg! Du valgte han og sutrer han en gang til om dette, får han enten begynne å trene og slanke seg, eller finne seg en dame som passer ham bedre. Hadde aldri orket sånn surmuling fra en voksen mann! Anonymkode: 52a02...3b8 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #3 Skrevet 17. desember 2023 Er ikke mye du kan gjøre.. Det er hans problem å fikse, ikke din oppgave. Anonymkode: 87e5d...676
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #4 Skrevet 17. desember 2023 Det der tror jeg ikke du får gjort så mye med. Hvorfor gjør han ikke noe med det hvis han ikke er fornøyd med egen kropp? Og bare vent til han liksom skal begynne å komme med skjulte stikk til deg ... For det kommer ganske sikkert til å skje. Her oser det komplekser, for ikke å snakke om større problemer i framtiden, og det er kun han som kan gjøre noe med det, men det innser han neppe. Anonymkode: d3f21...0fb
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #5 Skrevet 17. desember 2023 Problemet er jo at du ikke synes han er fin. Anonymkode: 2b37a...c7c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #6 Skrevet 17. desember 2023 Du får minne ham på at x’en faktisk er en x, og at det er ham du elsker og velger å være sammen med. Og at du selvfølgelig ikke har seksuelle tanker om hans bror - det er en normal og vanlig måte å omtale et bra menneske generelt sett. Anonymkode: 96a53...0b1
visp Skrevet 17. desember 2023 #7 Skrevet 17. desember 2023 Begynn å sende bakevarer og kaker til eksen:)
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #8 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Problemet er jo at du ikke synes han er fin. Anonymkode: 2b37a...c7c Hvorfor sier du det? Anonymkode: 999c0...001
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #9 Skrevet 17. desember 2023 Ingenting for deg å løse. Ikke ditt problem. Anonymkode: bf710...a7e
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #10 Skrevet 18. desember 2023 Si at det er HAN du vil ha, og ingen andre. Og du synes han er kjempefin og deilig. Og at det er trist at han har så lave tanker om seg selv. Anonymkode: 62d3b...0ce
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #11 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hvorfor sier du det? Anonymkode: 999c0...001 Fordi du skriver at kroppen hans ikke er attraktiv for deg, den er bare noe du overser: "Min kjære har noen god del kg for mye på kroppen, jeg er blitt forelsket i han og ikke kroppen." Anonymkode: 2b37a...c7c
Gjest WhisperingWind Skrevet 18. desember 2023 #12 Skrevet 18. desember 2023 Hadde konfrontert han. Liker DU kroppen din som den er? Å sutre over at andre er veltrent blir for dumt. Bit det i deg eller gjør noe med det. Kjæresten min har fått litt fett rundt magen. Jeg digger hver cm. Men for han handler det om helsen og han vet at magefett på menn er en helserisiko på sikt mht kolesterol og hjertesykdommer. Så han tar tak i det og har endret kostholdet og startet å trene. Men han vet jeg synes han er råkjekk og superdeilig. Og han sammenligner seg selv heldigvis ikke med andre menn.
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #13 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Fordi du skriver at kroppen hans ikke er attraktiv for deg, den er bare noe du overser: "Min kjære har noen god del kg for mye på kroppen, jeg er blitt forelsket i han og ikke kroppen." Anonymkode: 2b37a...c7c Det er din tolkning. Det TS skriver, er at kroppen til kjæresten ikke er utslagsgivende overfor følelsene hennes overfor ham. Det går fint an å synes at andre mennesker er pene/kjekke/vakre/sexy uten at det betyr at man er mindre glad i/tiltrukket av partneren sin. Vi kvinner får høre det hele tiden hvor "naturlig" det er for menn å se på vakre kvinner og at det kun er vår egen usikkerhet som er problemet dersom vi ikke liker det. Såe..... Anonymkode: 3d6bc...12c 3
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #14 Skrevet 18. desember 2023 Sjansen for at kjæresten din ikke er fornøyd med egen kropp er ganske stor. Han vil være med deg, hele deg, og vil at han skal være ditt alt, sånn som du er for han. Kanskje tenker han at menn som ser ut som han ikke får så bra dame som det du er. Ergo så fortjener ikke en overvektig mann deg, han fortjener altså ikke deg. Dette mater frykten for å miste deg. Og kanskje han til og med leter etter tegn som underbygger den frykten. Noe som til slutt dessverre ofte blir en selvoppfyllende profeti. Det blir for enkelt og 2023-ultra-individfokusert-holdning å si at dette kun er hans problem. For når partneren din ikke har det bra så har selvfølgelig ikke du det helt topp heller. Det er riktig at ansvaret for usikkerheten er hans, og det til syvende og sist er han selv som må trå til og få til en endring. Men du har en rolle i det her du også. Jeg tror at til mer du fokuserer på at du elsker han som person og ikke kroppen så gjør det mer skade enn nytte. Han vil nok bki begjært (sånn som de fleste andre), for hans mind, body and soul ❤️ Han vil du skal tenne på han fysisk, at du skal synes han er sexy, at du elsker kuken hans, kyssene hans, at du skal lengte etter å være naken med han, kjenne han inntil deg osv. Helt konkret det som går på det fysiske. "Om du vil trene og komme i form for din egen del så blir jeg selvfølgelig med på det, jeg elsker å gjøre ting sammen med deg. Men jeg elsker deg akkurat som du er, hele deg, jeg elsker å være naken med deg, se på deg, ta på deg, ha deg inni meg. Det er ingen andre jeg vil både være sammen med og naken med enn deg, det må du ikke betvile". I vårt forhold er han treeeeent, og jeg er den "myke" 😅😅 Jeg liker å høre at han tenner på meg og vil ha sex med meg resten av livet. At jeg er en fin person vet jeg fra før, det får jeg hørefra andre. Men at min kjære tenker på sex med meg gjennom dagen, at han lengter etter meg, at han river av meg klærne fordi han bare må ha meg og se meg, det elsker jeg 😇 Anonymkode: 490a2...463
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #15 Skrevet 18. desember 2023 Han må ta eierskap til egne følelser. Det er ikke ditt ansvar. Som andre sier; du har valgt han, og det må jo da være nok? Jeg tar det ikke tungt om mannen sier at andre kvinner er vakre. Hadde jeg gjort det, ville jeg måttet jobbe med meg selv, og den usikkerheten jeg hadde hatt i meg selv. Han velger meg hver dag, og det gjør meg trygg. Anonymkode: b5c4f...bb4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå