Gå til innhold

Endelig håp for kvinner med middels utstyrt partner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Under overskriften Superorgasme med gjennomsnittlig utstyr forteller sexolog noe de færreste har trodd. At det faktisk er mulig å gi en kvinne orgasme selv med middles utstyr. (Artikkelen er bak betalingsmur)

Anonymkode: ff870...f89

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, det er underholdning i å lese overskriftene i dagblabla, men gidder ikke kjøpe plussabonnememt. 😆

Skrevet

De fleste av oss kvinner har alltid visst at å ha en partner med middels utstyr ikke utgjør et problem, og at selv partner med utstyr under gjennomsnittet ikke står i veien for å ha et fantastisk sexliv. 

(Men at et sexliv kan bli fullstendig ruinert av at mannen har oppheng i at hans penis ikke er stor nok, selv om den er det, kan heller dessverre ikke benektes.)

Anonymkode: 9cea5...127

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Jeg har abonnement og kan avsløre at det er en grei artikkel med mange bra råd.

Overskriften er clickbait. Helt urelatert til innholdet. I artikkelen står bare det vanlige om at kvinner trenger mer enn penetrering for å få orgasme og ar kvinner ofte er mindre opptatt av størrelsen enn hva menn er.

Anonymkode: 4f30c...ea3

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Under overskriften Superorgasme med gjennomsnittlig utstyr forteller sexolog noe de færreste har trodd. At det faktisk er mulig å gi en kvinne orgasme selv med middles utstyr. (Artikkelen er bak betalingsmur)

Anonymkode: ff870...f89

"Færreste har trodd"?  Eh...nei.

Det er da allmennkunnskap. Dette er ikke nytt for noen (unntatt kanskje jyplingene i Dagbladet, som får "sjokk" av alt)

Anonymkode: 2090f...ec2

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

I artikkelen står bare det vanlige om at kvinner trenger mer enn penetrering for å få orgasme og ar kvinner ofte er mindre opptatt av størrelsen enn hva menn er.

Anonymkode: 4f30c...ea3

Som vi jo har visst i all tid.

Trenger ikke en dagbladaetikkel for å fortelle at unge gutter og usikre menn er langt mer opptatt av penisstørrelser en hva kvinner flest er😅

Anonymkode: 4800b...75b

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Synes uttrykket om "utstyret" egentlig kan øke presset.  Hva ere egentlig "middels utstyrt"??  Og hva tilsvarer det hos en dame? Er man glad i hverandre og tent finner man el måter å hisse hverandre opp seksuelt så det lir godt for de to.  

Anonymkode: f0f4d...b3e

• Nyttig 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Synes uttrykket om "utstyret" egentlig kan øke presset.  Hva ere egentlig "middels utstyrt"??  Og hva tilsvarer det hos en dame? Er man glad i hverandre og tent finner man el måter å hisse hverandre opp seksuelt så det lir godt for de to.  

Anonymkode: f0f4d...b3e

Nei, det du påstår her er ikke nødvendigvis sant. Fruen er forholdsvis dyp og romslig, og min etter offisielle mål gjennomsnittlige kuk gjør fint lite for henne, ut fra hva jeg ser og hører (mer korrekt IKKE hører...) Vi er vel det som må kalles sporadiske swingers, og har hatt treff med en del menn opp gjennom årene. Å se og høre når menn med 18-20 cm lange, tykke knuller henne, er som å se en helt annen kvinne, enn når jeg knuller henne. 

Å komme trekkende med "kjærlighet" og "glad i" i denne sammenhengen er rent tøv. God, intens og vellykket sex står greit på egne ben. Heldigvis har jeg gjennom livet også fått oppleve det, med et lite mindretall av tidligere partnere.

Anonymkode: 3e1f1...4f7

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Dagbladet nærmer seg "kvaliteten" til nettavisen. De banker på med kuk og fitte i håp om å få folk til å betale for å lese artiklene som i 90% av tilfellene kun er clickbait. 

Anonymkode: ee4b5...2e8

• Liker 1
Skrevet

Så lenge man vet hvordan utstyret skal brukes både uten og med leketøy så har størrelsen ikke noe å si vel?

Om jeg har 10cm eller 20cm så kan jeg tilfredstille deg til orgasme uansett så hva er egentlig problemet? Det handler bare om å være litt kreativ og gjøre ting på litt andre måter.

• Nyttig 1
Skrevet
17 minutter siden, Mr.Anon said:

Så lenge man vet hvordan utstyret skal brukes både uten og med leketøy så har størrelsen ikke noe å si vel?

Om jeg har 10cm eller 20cm så kan jeg tilfredstille deg til orgasme uansett så hva er egentlig problemet? Det handler bare om å være litt kreativ og gjøre ting på litt andre måter.

Mulig du har rett, på et vis. Men hvordan føler du deg som mann etterpå, om du måtte bruke en vibrator og en stor dildo for å gi den kvinnelige partneren orgasme? Og hvordan tror du at du ville følt deg om kuken din alene gjorde jobben?

Om du prøver å innbille noen at det ville oppleves på samme måte, så lyver du eller har en eller annen form for kognitiv svekkelse. Det første alternativet ville jo være som å stille opp i Tour de France med en blodtrimmet moped.....

• Liker 2
Skrevet

Om jeg skulle valgt å ha min tykke på 20+, eller en mindre tynn på 10, så hadde dama satt frem kofferten😂 og stille nevnt, - ditt valg kjære.

Det handler om å ta dama på alvor og sette kofferten tilbake på plass og ta til fornuften. En koffert kan ikke erstatte livet med henne, så hva idealet er her inne velger jeg ikke å forholde meg til.

.

Anonymkode: 3257a...a59

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Nei, det du påstår her er ikke nødvendigvis sant. Fruen er forholdsvis dyp og romslig, og min etter offisielle mål gjennomsnittlige kuk gjør fint lite for henne, ut fra hva jeg ser og hører (mer korrekt IKKE hører...) Vi er vel det som må kalles sporadiske swingers, og har hatt treff med en del menn opp gjennom årene. Å se og høre når menn med 18-20 cm lange, tykke knuller henne, er som å se en helt annen kvinne, enn når jeg knuller henne. 

Å komme trekkende med "kjærlighet" og "glad i" i denne sammenhengen er rent tøv. God, intens og vellykket sex står greit på egne ben. Heldigvis har jeg gjennom livet også fått oppleve det, med et lite mindretall av tidligere partnere.

Anonymkode: 3e1f1...4f7

Det er ærlig svare fra menn som dette som gjør at mange menn, forståelig nok, vill være usikre på om sin normale penis er bra nok. Spesielt hvis dama er litt "romslig".

Men kvinner her benekter jo at penisstørrelse har noe å si, kanskje fordi de enten ikke har opplevd den ideelle størrelse for dem selv eller for de ønsker ubevist å "forsvare" sin kjære som har en penis på snittet!? Tanken på at han ikke er bra nok er vel noe de ønsker å utelukke eller fornekte!

Eller så er det bare en del kvinner som ikke får så mye utbytte av penetrering og derfor ikke er så opphengt av størrelse. Kvinner som derimot får en del utbytte av vaginal sex, foretrekker vel litt størrelse antar jeg.

Anonymkode: 498ae...c01

• Nyttig 1
Skrevet

Uff. At vi gidder sånne tråder...

Har hatt elendig sex med store, og veldig bra sex med middels. Min manns middels treffer helt perfekt, og jeg savner ingenting. Punktum.

Anonymkode: da857...ac1

• Hjerte 1
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker said:

Det er ærlig svare fra menn som dette som gjør at mange menn, forståelig nok, vill være usikre på om sin normale penis er bra nok. Spesielt hvis dama er litt "romslig".

Men kvinner her benekter jo at penisstørrelse har noe å si, kanskje fordi de enten ikke har opplevd den ideelle størrelse for dem selv eller for de ønsker ubevist å "forsvare" sin kjære som har en penis på snittet!? Tanken på at han ikke er bra nok er vel noe de ønsker å utelukke eller fornekte!

Eller så er det bare en del kvinner som ikke får så mye utbytte av penetrering og derfor ikke er så opphengt av størrelse. Kvinner som derimot får en del utbytte av vaginal sex, foretrekker vel litt størrelse antar jeg.

Jeg får utbytte av vaginal sex. Jeg har hatt sex med menn av forskjellig størrelse. Det har vært et problem når den har vært for stor, men jeg har aldri vært borti noen som har vært for liten.

Men jeg skjønner ikke hvorfor vi gidder diskurere dette. Det er allerede en tråd om penisstørrelser med en million innlegg, regner med de fleste er skrevet av menn. Denne diskusjonen burde inn der.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Om det kun utelukkende var snakk om hva man kjenner idet noe blir ført inn i meg så kjenner jeg gjenstanden bedre til større (lengre) den er. Til større den er til mer begrenset utvalg stillinger før det blir vondt.  Man må være våtere til større den er. Og mange menn med stor penis lener seg for mye på størrelsen og glemmer helt, eller overser, å utvikle egne ferdigheter som elsker.

Sex er så mye mye mer enn mekanisk inn-ut-av-vagia-med-min-24cm-kuk-til-det-blir-ømt-og-sårt.

Den beste sexen jeg noensinne har hatt er med nåværende kjæreste (mitt livs store kjærlighet), som tilfeldigvis også har den netteste penisen jeg har hatt gleden av å nyte. Nr.2 på listen har hittil vært det jeg tenkte var den minste, men det er han ikke.

Så de to standard kukene jeg har hatt (av 15 ish) er altså den beste sexen jeg har hatt også.

Anonymkode: 3fd93...2c0

• Nyttig 2
Skrevet
Mr.Anon skrev (11 timer siden):

Ja, jeg har blitt tilfredsstilt av både 10 cm og 20 cm. Så kan jeg faktisk også få tilfredsstillelse av en liten finger, eller en slapp kuk. 

Tamponger kvinner bruker kan man nok også med nytte kikke på, om man tar innover seg at de fyller rommet de også. Så fleksibilitet er det hos de fleste kvinner. 

Anonymkode: 9cea5...127

Skrevet

Min partner er over gjennomsnittet (20cm), men jeg får likevel aldri orgasme av samleie/penetrering. De færreste kvinner får sex av penetrering. Penisstørrelse har ingen betydning i så henseende. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...