Gå til innhold

Hvor stor aldersforskjell er det på dine barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har en datter på 6 mnd, og vi tenker allerede på å prøve på ny❤️ Det blir nok veldig tøft, men vi er klar for det! Hvor stor aldersforskjell er det mellom dine barn? 

Anonymkode: b8baf...531

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

5 år

Anonymkode: a0b2e...217

• Liker 1
Skrevet

9 år mellom nr 1 og 2. Ett minutt mellom 2 og 3. 

Anonymkode: cf8c5...627

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet

Tre år ganger to så 8 5 og 2

Anonymkode: 7fbc7...44c

• Liker 1
Skrevet

4,5 år mellom barn 1 og barn 2.

21 mnd mellom barn 2 og 3.

10 år og 3 mnd mellom barn 3 og 4.

2 år mellom barn 4 og 5.

2 år mellom barn 5 og 6. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har barn på

10 og 8 år, begge gutter. Manglet jenta. Hun er 1 år nå. Samme far. Samme mor. Perfekt for vår lykkelige familie. 

Anonymkode: 84318...969

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

2,5 år mellom barna.

Det er heftig nå som tre åringen er i tre årstrassen og yngste trenger mer stimuli og oppmerksomhet.

Anonymkode: c625b...5db

Skrevet

Barna er født i 2007, 2014 og 2016. Vært hektisk en stund med de to yngste men går seg til.

Anonymkode: ee7ca...272

Skrevet

2 år 3 mnd mellom eldste og mellomste og 22 mnd mellom mellomste og yngste. Så eldstemann var 4 år og 1 mnd da yngste ble født. Helt perfekt. :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. Jeg har en datter på 6 mnd, og vi tenker allerede på å prøve på ny❤️ Det blir nok veldig tøft, men vi er klar for det! Hvor stor aldersforskjell er det mellom dine barn? 

At dere er klare for det? Det kan dere umulig vite om dere er for jeg skal love deg at det blir 10 ganger verre med 2 barn enn med ett barn, spesielt hvis dem skal være tett. 

Anonymkode: ce54c...58f

• Nyttig 1
Skrevet

31 minutter 

Anonymkode: e43c6...092

Skrevet

15 mnd. Prøver på nr 3 nå. Håper på baby neste år med 4 år mellom nr 2 og baby

Anonymkode: 287eb...fd0

Skrevet

20 mnd.

Anonymkode: ab878...4cb

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

2 år mellom og 1år mellom.

Anonymkode: 52ba5...a69

Skrevet

11 år

Anonymkode: 28ec2...1bc

Skrevet

15 måneder mellom 1 og 2. Gravid med nr 3 nå, om baby kommer til termin blir det 14 måneder mellom 2 og 3. Da får vi 3 barn under 2,5 år. 

Anonymkode: 5a03f...983

Skrevet

3,5 år. 

Anonymkode: 18f6a...425

Skrevet
3 hours ago, Valiant said:

2 år og 9 mnd

Her også. Syns rundt tre år er en bra aldersforskjell, var veldig fint at eldste var ute av babyfasen (ferdig med bleier, sov godt om natta, godt språk) når lillesøster kom. De er fremdeles nære nok til å ha masse glede av hverandre og liker stort sett de samme type tingene. Er også glad for at de får tre skoleår mellom. 

Det anbefales vel å vente minst et år etter fødsel med å bli gravid igjen, både for din egen kropps del og fordi det er økt risiko for tidlig fødsel om graviditetene er for tette? Og, du sier "det blir sikkert tøft men vi er klare", men den det blir tøffest for kan bli den nydelige lille babyen din som plutselig må være stor alt for tidlig. Jeg ville ventet, både for din skyld og for barnet du faktisk har. ❤

Anonymkode: 485d1...94e

• Liker 2
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...