Gå til innhold

Hvordan viser jeg en mann at jeg vil ha han?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid fått menn kastet etter meg, men først nå begynt å velge menn selv. Men merker at jeg suger på å vise at jeg liker de. De blir usikre på meg. Hvordan trygge en mann på at det er han jeg vil ha?

Anonymkode: a83fb...e4e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi menn er dumme. Vi tar ikke hint. Så bare si det rett ut

Anonymkode: f3948...e65

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Husket at jeg bakte "tilfeldigvis" litt for mye kanelboller relativt ofte og tok de med til ham (nå samboeren min). Ellers så var jeg flink med å gi komplimenter og ta initiativ til å finne på ting sammen. Satt altså ikke å ventet på at han skulle ta noe initiativ. Skal du ha noe gjort må du gjøre det selv :)

Anonymkode: 07eee...7ca

• Liker 2
Skrevet

Ahh, takk for tips. Skal lære meg å bake kanelboller 👌 Da viser man jo også med handling at man mener det🥰

• Liker 1
Skrevet

Tror aldri jeg noen gang har gitt noe til en mann i startfasen..

Hvor det i "løypa" er dere? Men, dere er tydligvis kommet så langt at du kan ta med kanelboller til han. Da er det seriøst bare å si at du liker han.  Du kan godt være forførende også. Menn LOVE IT! 

Men, ikke ta initiativ! gjør det TYDELIG at du liker han. Komplimenter, flørtende, etc. Samt si at du liker, å er interessert i han. 

Anonymkode: d5516...92f

• Nyttig 1
Skrevet

Takk for tips! Har du eksempel på å være forførende?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Takk for tips! Har du eksempel på å være forførende?

Forførende handler om hvordan du beveger deg, hvordan du bruker stemmen din, hvor du har blikket etc. 

Det er en sensuell helhet. Og den oser sex. (selvom du går i baggy klær å buste hår. Men, bevegelsene dine vises ikke så godt da, såklart). 

Du, kan tenke inni deg selv, mens du ser på han. "han vil ha meg". "han synes jeg er sexy". 

Da, kommer blikket, pusten, stemmen ganske så, av seg selv. 

Gjør bevegelsene dine roligere, gjør de med intensjoner. Ro, og tilbakelenhet. 

Er du usikker på deg selv, vil dette være veldig vanskelig. Men, du kan øve hjemme :)  

• Nyttig 1
Skrevet

Si det rett ut.

Anonymkode: 24fdd...948

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har alltid fått menn kastet etter meg, men først nå begynt å velge menn selv. Men merker at jeg suger på å vise at jeg liker de. De blir usikre på meg. Hvordan trygge en mann på at det er han jeg vil ha?

Du sier det jo selv, du suger, så gjør nettop det og han er solgt.

Anonymkode: f7788...e40

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2023 den 14.38):

Vi menn er dumme. Vi tar ikke hint. Så bare si det rett ut

Anonymkode: f3948...e65

Er det sant? Er det ikke for innpåslitende? 🤔

Skal man liksom ikke være kostbar nå lenger da?? (tuller altså) 

Anonymkode: 8dada...99c

Skrevet

Det som har virket på meg, er at hun har vist interesse over tid, og på en måte krøpet inn i bevisstheten.  

De kvinnene jeg er interessert i, har jeg som regel observert og fantasert litt om. Hvis det plutselig kommer noen den andre veien, så har jeg ikke hatt tid til å tenke på henne. 

Det er alltids en mulighet for at du blir en plan B, hvis han ikke får til noe med de han har valgt.  For min del ble plan B riktig vellykket, og vi er fornøyd begge to. 

Anonymkode: f7805...80a

• Nyttig 1
Skrevet

Ta på han på på skuldre, hender etc, si at du liker å være sammen med han, si at du trengte en melding eller oppmuntring når han har sendt det, bruk emojis!

Mann i 40-årene

• Liker 2
Skrevet

Berøring, kyss på kinnet, gode lange klemmer. Kroppskontakt.

Anonymkode: 953aa...2bd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det som har virket på meg, er at hun har vist interesse over tid, og på en måte krøpet inn i bevisstheten.  

De kvinnene jeg er interessert i, har jeg som regel observert og fantasert litt om. Hvis det plutselig kommer noen den andre veien, så har jeg ikke hatt tid til å tenke på henne. 

Det er alltids en mulighet for at du blir en plan B, hvis han ikke får til noe med de han har valgt.  For min del ble plan B riktig vellykket, og vi er fornøyd begge to. 

Anonymkode: f7805...80a

Han er min "plan A" og dette syntes å virkelig gå rette veien!🙌 Er sååå ekstatisk overlykkelig av berusede sommerfugler som svirrer rundt akkurat nå💫💥

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Du sier det jo selv, du suger, så gjør nettop det og han er solgt.

Dette funker når jeg er med han🥰 Han sier jeg er flink🤩

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette funker når jeg er med han🥰 Han sier jeg er flink🤩

Da er det ikke noe problem, lar du han avslutte i munnen også, så er mye gjort.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ikke prøv på små subtile hint, som mange damer gjør, vis og si det tydelig. Jeg har opplevd at jeg fant ut at damer egentlig prøvde seg, når jeg bare oppfattet at de kom bort og hadde en koselig samtale, hvordan i all verden skulle jeg skjønt det? 😅 Vær direkte! Bare si det rett ut med et glimt i øye, ikke noe poeng å gjøre det til noe komplisert

Endret av Artmo3
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det sant? Er det ikke for innpåslitende? 🤔

Skal man liksom ikke være kostbar nå lenger da?? (tuller altså) 

Anonymkode: 8dada...99c

Du kan være jæææævlig kostbar selvom du gir en mann komplimenter, og sier at du liker han å er interessert!

Trust me 😉

Skrevet

Det jeg sliter med er at når jeg blir skikkelig forelsket så blir hodet mitt fylt med bomull 😶‍🌫️ Alt blir helt tåkete og jeg klarer knapt å formulere enkle setninger...🤯 Og å da skulle formidle på en ærlig og god måte hvordan jeg føler for han går helt i ball for meg. Vi har ikke mulighet til å treffes så ofte heller og selvom han fyller tankene mine helt, blir jeg helt sånn; "hva skal jeg skrive?!" 🤪 Sender litt tilfeldige snapper av hverdagslivet liksom🤷‍♀️ Men trenger å bli flinkere til å vise han hvor mye han betyr.

Skrevet

Fysisk kontakt er det sterkeste signalet damer kan gi. Ta han på.. 

Anonymkode: 8b9bc...ca9

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...