AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #1 Skrevet 17. desember 2023 Den siste tiden har jeg vært nedstemt. Klarer fint å jobbe, men når kveldene/helgene kommer er jeg tom for energi, ingenting gir glede, kan begynne å gråte. Har lav nivå på d-vitamin. Mulig det har noe å si? Vil bare være glad. Anonymkode: 97056...475
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #2 Skrevet 17. desember 2023 Hvor lenge har det vært sånn? Hvor gammel er du? Hvis du tror det har med mørketida å gjøre kan du forsøke en lysterapilampe (må ha 10 000 lux). Hvis det er lyset som gjør det så vil du merke forskjell ganske kjapt. Anonymkode: 99d6b...2eb
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #3 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Den siste tiden har jeg vært nedstemt. Klarer fint å jobbe, men når kveldene/helgene kommer er jeg tom for energi, ingenting gir glede, kan begynne å gråte. Har lav nivå på d-vitamin. Mulig det har noe å si? Vil bare være glad. Anonymkode: 97056...475 Ja, det kan ha mye å si. Kanskje du burde bestilt en sjekk hos legge og fått tatt prøver for å måle d-vitamin, og eventuelt andre vitaminmangler du kan ha. Anonymkode: b4c11...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå