Gå til innhold

Hvordan kle seg sexy som 44 åring (dame)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ha ha, min datter sier ofte, du kan ikke kle deg i korte kjoler. Jeg har passert 50. Men jeg kler meg i korte kjoler. Jeg er ikke som en 18 åring. Jeg har strømpebukser, små jakker. Er kledd. Jeg flasher ikke. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor og hvorfor? Sexy på date? Sexy på julebord? Sexy på jobb?

Jeg vil uansett hevde at det viktigste for å være sexy er personlighet, utstråling og kroppsholdning. 

Anonymkode: d348e...23b

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvor og hvorfor? Sexy på date? Sexy på julebord? Sexy på jobb?

Jeg vil uansett hevde at det viktigste for å være sexy er personlighet, utstråling og kroppsholdning. 

Anonymkode: d348e...23b

Til hverdags. 

Anonymkode: a66e1...488

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlighet er også viktig.

Vi kjenner heller ikke din kroppsfasong, hva du har "mest" av  :) Noen har lekre legger og lår, rumpe/hofter etc...så umulig å svare på. Kle deg så klassisk som mulig, ikke for korte skjørt. Litt over kneet er kortest...jobber du som elektriker eller advokat for eks 😆

Skal jeg være virkelig sexy er det nylon under og skjørt litt over kneet og lekre sorte pumps på ca 85-100mm :) 

Anonymkode: b185f...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjører hva man kanskje kan kalle en litt mer understatet sexy stil (er 40), så vet ikke om det er det du ser etter. Uansett, her er noen eksempler på antrekk jeg typisk kan gå med (vinter/høst):

This contains an image of: 5 things Inspiring Me Now Part 7 - Dream. Cut. Sew

This contains an image of: Carolyn Murphy Suits Up in 'Back to Basics' for Porter Edit, April — Anne of Carversville

This contains an image of: Nells Nelson Fall 2022 Ready-to-Wear Collection

This contains an image of: rodeo.blogg.se - sarinannanilsson@hotmail.com

This contains an image of:

Anonymkode: 04b52...8b8

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg kjører hva man kanskje kan kalle en litt mer understatet sexy stil (er 40), så vet ikke om det er det du ser etter. Uansett, her er noen eksempler på antrekk jeg typisk kan gå med (vinter/høst):

This contains an image of: Carolyn Murphy Suits Up in 'Back to Basics' for Porter Edit, April — Anne of Carversville

Bare det første er sexy da?

Anonymkode: d2ace...dd1

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun Kate Middleton har en skikkelig fin og proff men sexy stil. Jeg liker de dressene, og så blir jeg veldig imponert over at disse damene orker sånne hæler hele tida. 

Om du vil være mer casual så hadde jeg kanskje gått for en kjole og belte og støvler. ( se bilde )

Skjermbilde 2023-12-18 kl. 09.28.05.png

Skjermbilde 2023-12-18 kl. 09.28.39.png

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Sexy is not a style, its an attitude. 

Anonymkode: 44032...31e

Mye av det ja...personlighet, kroppsholdning etc...utstråling....slik ting kan ikke endres med et tøyplagg.

Anonymkode: b185f...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, AnonymBruker said:

Skjer med frimerkestørrelsene? Stusser uansett over flere av disse. Baggy joggedress/pysj? Er det sexy?

Anonymkode: 48790...c43

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener at alder ikke er noen hindring for miniskjørt eller sexy, korte trange kjoler. Det som kledde meg da jeg var 35 kler meg fortsatt og jeg nærmer meg 50. Jeg vurderte å slutte med korte skjørt tidlig i 40-årene men kom til at det ikke var noen grunn til det. 

Anonymkode: f1b97...81d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjer med frimerkestørrelsene? Stusser uansett over flere av disse. Baggy joggedress/pysj? Er det sexy?

Anonymkode: 48790...c43

Enig; ville ikke beskrevet dette som sexy 😅

Anonymkode: fe57e...011

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vill funnet en kjendis/influencer i aldersgruppen og kroppsfasongen du er (40-50), å se på stilen hennes. Det bør så klart være stilen til noen du liker. Derfra tar du inspirasjon :) For eksempel Amal Clooney, Jessica Chastain, Julianne Moore, Kate Middelton, osv.

Anonymkode: 5f342...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Skjermbilde 2023-12-18 kl. 09.28.39.png

Denne er sexy. Dersom det er til hverdags er det nok at du viser noen feminine former et par dager i uka. Da får du en sexy attitude som varer, også de dagene hvor du ikke anstrenger deg. Fine pupper som fremheves på et julebord, eller kort skjørt som fremhever deilige lår, vil vare helt til neste julebord, i en hverdag. Er du litt dristig en dag eller to, er det bare å kle seg diskret men følge opp med litt uventet og modig styling resten av dagene. Da vil du være sexy hver eneste dag.

Anonymkode: 6fc77...730

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går lik som da jeg var ung, bare ikke like mye utringning kanskje. Ser lik ut i kropp og sinn, så da går jeg i det jeg vil. Er 50 år og fortsatt fin og flott, både i kropp og utseendet. 

Anonymkode: 6ac74...bb3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg går lik som da jeg var ung, bare ikke like mye utringning kanskje. Ser lik ut i kropp og sinn, så da går jeg i det jeg vil. Er 50 år og fortsatt fin og flott, både i kropp og utseendet. 

Anonymkode: 6ac74...bb3

Hva slags antrekk ville du gått med da, om du går med det samme som når du var ung? nyskjerrig. :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakre damer med selvtillit er sexy uansett hva de går i.

Selv er jeg svak for kjoler. Sommerkjoler i juli er aldri galt, uansett dama.

Anonymkode: 0f6ce...b16

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...