Gå til innhold

Gave 10 års bryllupsdag til mann som ikke ønsker seg noen ting!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei og hå, har noen forslag på ti års bryllupsdagsgave til mann som har alt? Han er en skikkelig handyman og bruker ikke smykker.. fikk klokke i 40 årsgave, men den ligger og støver. Er det harry med kjede? Eller skal jeg bare kjøpe en opplevelse? Han ønsker gjerne en gave som betyr noe, og det er jo veeeldig lett å ordne sier jeg da..

Anonymkode: ba426...262

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En opplevelse til begge, en tur eller spaopphold, for å pleie kjærligheten. 

Anonymkode: 83a5e...039

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Vi tenker å dra på spa på selve tiårsdagen. Men ja, en bedre middagsdeal kan være noe. Er det ikke noen restauranter i Oslo som er ekstra "fjonge"? Ts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når han ikke bruker smykker så er kjede en særdeles dårlig ide.

Konsertbilletter? Årsabonnement på et magasin han liker / streamingkanal / fotballpakke etc.? Gavekort i en forretning som selger verktøy eller noe annet han liker? 

Liker han friluftsliv? Da kan nye tursko, skisko el. være flott. Fiskeutstyr? Som et isolert fisketelt (fra Ifish, for eksempel)

Anonymkode: efdd3...591

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å ikke kjøpe noe voldsomme greier, når han er helt tydelig på at han ikke ønsker seg noe? Var det ikke hyggeligere å lage en fin dag sammen? Skjønner ikke dette intense behovet for å gi gaver til alle anledninger når mottakeren ikke egt vil ha☺️

Anonymkode: a7eda...c91

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En god vin, noe spiselig, abonnement på avis eller lydbok eller lignende. Hvis du er kreativ kan du lage bildebok/scrapbook med alt dere har opplevd sammen. Evt melde dere begge på kurs så dere lærer noe nytt sammen. 

Anonymkode: d4998...74d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kjøpt noe som han faktisk kan like. Gjerne tinn-relatert 😄 Smykker er ikke tydeligvis ikke en god idé, men hva med noe verktøy som han faktisk kan like? Mannen har blitt glad for typisk lasermålere, borskrutrekker, rettholdter osv. Jeg aner ikke hva det er eller hva det brukes til, men er sånt som gjerne står på ønskelista 😊 Hva slags handyman er han?

Ellers opplevelser i stedet 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Fotobok tror jeg blir en fin gave! I tillegg blir det opplevelse, mest sannsynlig en natt på hotell og restaurantbesøk. "Dessverre" har vi alt, alt fra verktøy, til turtøy, til skiutstyr. Derfor er det vanskelig å kjøpe noe 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...