AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #1 Del Skrevet 17. desember 2023 Jeg har kjøpt konsertbilletter som jeg ikke lenger kan dra på. Hvordan kan man selge videre når man kun har ordrebekreftelsen og ikke har fått selve billetten enda? Går ikke an å selge den via ticketmaster... Men vil gjerne få solgt den.. Anonymkode: 513f7...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 17. desember 2023 #2 Del Skrevet 17. desember 2023 Men billettene kommer da rett etter ordrebekreftelsen? Har aldri opplevd annet. Hvilken konsert er det da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #3 Del Skrevet 17. desember 2023 Så du har fått ordrebekreftelse på e-post, men ikke selve billetten? De kommer som regel samtidig. Det er noe du ikke forteller... Anonymkode: d1793...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #4 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så du har fått ordrebekreftelse på e-post, men ikke selve billetten? De kommer som regel samtidig. Det er noe du ikke forteller... Anonymkode: d1793...1b8 visp skrev (13 minutter siden): Men billettene kommer da rett etter ordrebekreftelsen? Har aldri opplevd annet. Hvilken konsert er det da? Jeg er ikke TS, men har kjøpt til Taylor Swift neste år og de billettene blir ikke sendt ut før rett før konserten i hvert fall. Anonymkode: 63c07...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #5 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Så du har fått ordrebekreftelse på e-post, men ikke selve billetten? De kommer som regel samtidig. Det er noe du ikke forteller... Anonymkode: d1793...1b8 Det er ganske standard i disse tider. Har selv bestilt flere konsertbilletter, men selve billetten kan komme alt fra 5 dager før konserten eller to uker før. Det er et tiltak mot svartebørsen. Fra Eventim: OBS: For å unngå svartebørshandling av billetter til dette arrangementet vil du ikke motta dine billetter før 14 dager før konsertdagen. Anonymkode: 86593...934 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #6 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er ikke TS, men har kjøpt til Taylor Swift neste år og de billettene blir ikke sendt ut før rett før konserten i hvert fall. Anonymkode: 63c07...730 Stemmer ikke. Anonymkode: d1793...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #7 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stemmer ikke. Anonymkode: d1793...1b8 Jo, det står Tickets not available på min. Du får la være å tro meg om du vil 😄 Anonymkode: 63c07...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #8 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jo, det står Tickets not available på min. Du får la være å tro meg om du vil 😄 Anonymkode: 63c07...730 Kjenner to som kjøpte billetter til Taylor sin konsert i Stockholm neste år. De fikk billettene på e-post med en gang Anonymkode: d1793...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #9 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har kjøpt konsertbilletter som jeg ikke lenger kan dra på. Hvordan kan man selge videre når man kun har ordrebekreftelsen og ikke har fått selve billetten enda? Går ikke an å selge den via ticketmaster... Men vil gjerne få solgt den.. Anonymkode: 513f7...db0 Hvilken konsert er det? Anonymkode: 98fe0...475 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #10 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Kjenner to som kjøpte billetter til Taylor sin konsert i Stockholm neste år. De fikk billettene på e-post med en gang Anonymkode: d1793...1b8 Rart, dette står hos meg. Anonymkode: 63c07...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #11 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Hvilken konsert er det? Anonymkode: 98fe0...475 Coldplay 😃 Anonymkode: 513f7...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #12 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er ikke TS, men har kjøpt til Taylor Swift neste år og de billettene blir ikke sendt ut før rett før konserten i hvert fall. Anonymkode: 63c07...730 Jeg er TS. Det er coldplay konsert, og selve billetten kommer ikke før rett før konserten står det inne på ticketmaster. Anonymkode: 513f7...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #13 Del Skrevet 17. desember 2023 visp skrev (2 timer siden): Men billettene kommer da rett etter ordrebekreftelsen? Har aldri opplevd annet. Hvilken konsert er det da? Coldplay.. De sender ikke ut billetter før rett før! Anonymkode: 513f7...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #14 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg er TS. Det er coldplay konsert, og selve billetten kommer ikke før rett før konserten står det inne på ticketmaster. Anonymkode: 513f7...db0 De har ikke åpnet for resale heller? Ser de har det på Taylor Swift. Anonymkode: 63c07...730 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #15 Del Skrevet 17. desember 2023 Coldplay sender ut billetter med engang. Anonymkode: 25e8f...453 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 17. desember 2023 #16 Del Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Coldplay.. De sender ikke ut billetter før rett før! Anonymkode: 513f7...db0 Ja, det er jo veldig dårlig. Har man betalt for billetten, så ønsker man det man har betalt for. Jeg hadde ikke turt å kjøpe billetter fra noen som sa at jeg ville få billettene rett før konserten da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #17 Del Skrevet 17. desember 2023 Har ikke godt svar på spørsmålet ditt TS, men jeg ville kontaktet Ticketmaster og hørt om det er mulig å få billettene på mail i stedet for bare innlogging på mobil. Det er også blitt veldig vanlig at man kun bruker mobilen som billett (ikke får billetter på e-post). Jeg bestilte billetter til Billie Eilish i London i fjor (på Ticketmaster) og da kunne jeg velge mellom å få dem tilsendt eller bare bruke mobilen min/logge inn på app. Valgte app og fikk derfor aldri billetter. Fungerte veldig bra, men hadde jo ikke funket hvis jeg måtte solgt dem videre. Har også vært på konsert på friends arena i Stockholm, men da valgte jeg billetter på e-post og fikk dem tilsendt. Anonymkode: 81a04...28d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå