Gå til innhold

Er det mulig for en mann og en dame å kun være venner?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kosegutten skrev (4 minutter siden):

Fra egen erfaring er det absolutt mulig hvis damen er uattraktiv 

Enig, så lenge det ikke er seksuell tiltrekning fra noen🤝

Anonymkode: 15b3c...2db

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fullt mulig for en kvinne å bli venn med en mann. Men motsatt litt vanskeligere fordi menn er enklere og vil i buksa på damer oftere. Et godt eksempel. En mann kan gå i en klesbutikk. Om dama i butikken smiler og er hyggelig med han kan han ofte tro hun liker han og vil ha sex. Tiltross for at han bare er en kunde i en butikk. Så enkle er menn. 

Anonymkode: 147d9...27f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være mulig, men jeg synes ikke man skal inngå noen form for kompromiss for å være "Venn" med det motsatte kjønn.

Anonymkode: 37e16...30b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (8 minutter siden):

Ikke hvis kvinnen er ung og hot.

Faktisk noe i dette. Er derfor jeg har ingen venninner som er seksuelt attraktive . Dvs de er mindre pene uten sexyness. Da er min kone aldri sjalu eller mistenksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det går fint. På seg selv kjenner man andre. Menn og kvinner som mener det motsatte har jo nettopp ikke velfungerende vennskap med det motsatte kjønn. Det er heller ikke noen motsetning mellom et godt vennskap og tidvis seksuell lyst, bortsett fra for tilbakestående mennesker, og beklager til dem.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går kjempefint.  Trives generelt ikke med jenter, man kan ikke være seg selv, også liker jeg ikke hvordan damer manipulerer og baksnakker hverandre og dolker i ryggen, om de vil forbi deg på et vis.

Så har stort sett hatt nære venner i det motsatte kjønn, menn. Også flest menn som kolleger. 

Desverre blir de som regel borte mår de får dame, fordi dama tåler ikke at jeg fins.hjelper ingenting om det er en barndomskompis, eller kompis fra nyere tid. Har gjort innsats på å inkludere de i gjengen også. Men det går liksom ikke. 

Jeg er også akseptert som en av gutta. Så de snakker gjerne åpnet om hvem de har pult i helgen, utsen blygsel for at jeg er der. 

Har prøvd å bli kjæreste med en av de en gang. , fordi vi fungerte så bra sammen og begge trodde det var noe mer. Ble raskt slutt fordi det nle helt feil.nesten på grensen til å skulle kysse en bror. Nei , det gikk ikke, så vi gikk tilbske som venner igjen

Anonymkode: 5af38...c9e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og min beste venn fant hverandre i barnehagen. Vi har vært sammen i tykt og tynt gjennom snart 40 år, bodde sammen i studietiden og er faddere til hverandres barn.

Aldri noen sinne har det vært noe annet enn vennskap mellom oss.

Anonymkode: da8f3...99d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Fullt mulig for en kvinne å bli venn med en mann. Men motsatt litt vanskeligere fordi menn er enklere og vil i buksa på damer oftere. Et godt eksempel. En mann kan gå i en klesbutikk. Om dama i butikken smiler og er hyggelig med han kan han ofte tro hun liker han og vil ha sex. Tiltross for at han bare er en kunde i en butikk. Så enkle er menn. 

Nå er ikke alle menn like enkle. Også går det fint an å være fin dame, pg ha kompis som ikke vil i buksa di også. Sånt merkes ganske fort. Haddexen kompis, han lå med absolutt alle . Men han ville ikke det med meg og ei veninde til. Det var fordi det ble feil for han. Vi betydde så mye iht vennskap osv, at det bare gikk ikke.

Hadde blitt som å ligge med en søster sa han. Alle andre trodde vi hadde hatt sex da, siden han var bygdas største rundbrenner. 

Han kunne ligge med huet i fanget osv. Men aldri i nærheten av noe flørting osv. 

Anonymkode: 5af38...c9e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men kvinner kan tro det. Alle menn som ikke har andre legninger vil ha sex om muligheten oppstår, alder betyr ingenting.

Anonymkode: 49d4e...ecc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hva når den ene parten har følelser? ...

Anonymkode: 7c2de...e72

Det har gått fint for meg, men jeg har aldri vært parten med følelser og vil selv aldri vært venn med noen jeg er interessert i. De som har prøvd seg har mistet meg som venn. 

Anonymkode: fdc34...5fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kvinnelige venner der vi kunne delt seng etter å ha svømt nakne sammen uten at noe ville skje Jeg har også kvinnelige bekjentskaper der jeg gjerne ville gjort noe mere. Så det handler om man er tiltrukket eller ikke. 

Anonymkode: 4405a...a49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.12.2023 den 12.42):

Eller vil det etter hvert utvikle seg til noe mer, uansett?

Anonymkode: 8e520...33b

Ja jeg har virkelig null problemer med det.

Anonymkode: 4685e...d20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...