AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #1 Skrevet 17. desember 2023 Eller vil det etter hvert utvikle seg til noe mer, uansett? Anonymkode: 8e520...33b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #2 Skrevet 17. desember 2023 Ja, de med stor aldersforskjell, for eksempel. Jeg er 38 (K) og en av mine beste venner er en mann på 66. Vi har vært veldig gode venner i snart 10 år. Sjansen til "utvikling" er minus hundre 😁 Anonymkode: a5669...9ff
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #3 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, de med stor aldersforskjell, for eksempel. Jeg er 38 (K) og en av mine beste venner er en mann på 66. Vi har vært veldig gode venner i snart 10 år. Sjansen til "utvikling" er minus hundre 😁 Anonymkode: a5669...9ff Med mindre forskjell i alder da? om en er i 40 årene og den andre i 50 årene. Anonymkode: 8e520...33b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #4 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Med mindre forskjell i alder da? om en er i 40 årene og den andre i 50 årene. Anonymkode: 8e520...33b Ja, hvis de ikke er tiltrukket av hverandre Anonymkode: a5669...9ff 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #5 Skrevet 17. desember 2023 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, de med stor aldersforskjell, for eksempel. Jeg er 38 (K) og en av mine beste venner er en mann på 66. Vi har vært veldig gode venner i snart 10 år. Sjansen til "utvikling" er minus hundre 😁 Anonymkode: a5669...9ff Tror du ja. Spre bena og se hva som skjer 🤣 Anonymkode: e24e1...e8d 1 1
sicario Skrevet 17. desember 2023 #6 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Eller vil det etter hvert utvikle seg til noe mer, uansett? Anonymkode: 8e520...33b Ja det er mulig. Nei det trenger ikke utvikle seg til noe annet. 6
Flipit Skrevet 17. desember 2023 #7 Skrevet 17. desember 2023 Så klart det er. Joda, det skjer nok veldig ofte at menn kunne ønske seg å ligge med ei venninne om han finner henne attraktiv. Men så lenge dette ikke blir gjengjeldt så er det ikke så jævla vanskelig å holde pikken i buksa ærlig talt. Det er ikke slik at alle menn ønsker et kjærlighetsforhold til venninnene sine, selv om han ikke hadde takket nei til en runde i senga. Har selv et par gode venninner, og disse kunne jeg absolutt ikke tenke meg og gå inn i noe forhold med. Men hadde de ønsket å ha sex med meg så hadde jeg ikke takket nei. Og menn er like forskjellige som dere damer. Noen er mer opptatt av sex, andre mindre. Er ikke slik at vi alle er kåte griser bare fordi vi har to ulike kromosomer. 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #8 Skrevet 17. desember 2023 Jeg har mannlige venner der det ikke er snev av tiltrekning for noen av oss ut over at vi er venner så ja.. jeg tror det kommer ann på hvodan du selv er som person, hvor tydelig man er i situasjoner som evt kan misforstås om de skulle oppstå osv. Anonymkode: 79b55...0c4 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #9 Skrevet 17. desember 2023 Men herregud, kan dere ikke søke opp i tråder før dere starter en lik en for hundrede gang? Anonymkode: 3af91...05a
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #10 Skrevet 17. desember 2023 Jeg trodde oppriktig det, men til og med kompiser jeg har hatt i 10-20 år ender alltid opp med å klå. Anonymkode: f8fa3...6d2 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #11 Skrevet 17. desember 2023 Dumt spørsmål. Selvfølgelig er det mulig at en mann og kvinne kun kan være venner Anonymkode: d5c81...694 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #12 Skrevet 17. desember 2023 Siste folka jeg kunne tenkt meg å pult, er vennene mine. Folk som ikke klarer å ha venner av motsatt kjønn har nedsatt kognitiv fungering. Det er ikke normalt! Mann Anonymkode: d1b63...b4d 1 4
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #13 Skrevet 17. desember 2023 Hva når den ene parten har følelser? ... Anonymkode: 7c2de...e72
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #14 Skrevet 17. desember 2023 Absolutt mulig å være bare venner. Men, man kan jo lure på hvordan det ville vært å ha sex likevel. Og, særlig dersom begge er single, så er det jo ikke usannsynlig at en eller begge på et tidspunkt lure på enten om man kunne fungert som par. Men det betyr ikke at man er noe mer enn bare venner likevel, eller at vennskapet er "falskt" eller bare for å oppnå noe. Det er mer at det er helt naturlig å lure på om det kunne vært noe mer, når godt vennskap alltid ligger i bunn for et godt forhold (hvertfall for mange av oss), og folk vi liker som person blir mer attraktive. Jeg har flere nære mannlige venner, vi ser på hverandre som bare venner. Men, noen av vennskapene startet med gjensidig tiltrekning, og tidlig i vennskapet kunne jeg fint hatt "tilfeldig" sex med hvertfall en av disse (nå er vi så gode venner at det bare hadde blitt kleint for min del), og jeg lurte tidligere på om jeg var interessert i et forhold en en annen av disse. Det betyr likevel ikke at disse mennene er noen trussel mot ekteskapet jeg er i nå på noen måte, de er 100 % bare venner, selv om jeg har tenkt annerledes på de før, og kanskje kunne ha tenkt annerledes på de igjen hvis vi over tid var single samtidig, siden vi er så close. Men det er absolutt ingen baktanke jeg har, jeg har null planer om å bli singel igjen, og tenker ikke på de som noe annet enn nære venner nå! Anonymkode: 3604d...9e9 2
Bombasi Skrevet 17. desember 2023 #15 Skrevet 17. desember 2023 Selvfølgelig er det mulig. Jeg har hatt mange kvinnelige venner oppigjennom årene, og det uten både sex og følelser. Faktisk foretrekker jeg kvinnelige relasjoner, da de er mer empatiske, følsomme, åpen og lettere å ha med å gjøre. Guttarelasjoner blir ofte overfladisk og stivt, der humor skal prege samtalene. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #16 Skrevet 17. desember 2023 Jeg har mannlige venner og mannen min har kvinnlige venner. Det handler kanskje om hvordan en traff og ble venner…. Har 2 skikkelige gode mannlige venner, og begge ble jeg kjent meg på jobben… Og det er ingen tiltrekning!! Fra noen av oss🙂 Han ene er bifil, og liker kvinner, som har mer på kroppen enn meg😄 Mer pupper, mer rompe, mer mage, mer lår….. Jeg er 169 høy og veier 57kg😅, så sjansen for at han ville prøvd seg er 0😀 Han andre er tiltrukket av feminine latina kvinner, langt hår, rompe, pupper, lange negler, god klesstil… Osv… Jeg har kort hår, tatoveringer, og veldig maskuling klesstil.. 😅😅 De er også etnisk norske, og jeg er gift og har barn med en tyrkisk mann🤭 Og mannen min liker mine venner og jeg liker min mann sine venninner.. Så personlig tror jeg det handler om når og hvor en traff hverandre, OG… Hvis verken mannen eller kvinnen er tiltrukket av hverandre🙂 Jeg er hetrofil jeg, men det vil ikke si at jeg tenner er tiltrukket av alle typer menn😜 Har aldri vært seksuellt tiltrukket av en etnisk norske😄 Mange kjekke norske menn, men jeg er tiltrukket av det jeg tiltrukket av🤣 Ville følt jeg lå med min far om jeg skylle hatt sex med en etnisk norsk mann🤮😄 (Ja, jeg vet, jeg har daddy issues😜) Anonymkode: 15b3c...2db 1
NatNat Skrevet 17. desember 2023 #17 Skrevet 17. desember 2023 35 minutter siden, AnonymBruker said: Eller vil det etter hvert utvikle seg til noe mer, uansett? Anonymkode: 8e520...33b Nei, det er absolutt mulig. Min eldste og beste venn er en mann. Vi traff hverandre når vi var 12 eller 13, hadde samme interesser .. Vi er fremdeles i kontakt 50 år senere
Kosegutten Skrevet 17. desember 2023 #18 Skrevet 17. desember 2023 Fra egen erfaring er det absolutt mulig hvis damen er uattraktiv 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #19 Skrevet 17. desember 2023 Ja, det er absolutt mulig. Mannen min har kvinnelige venner, jeg har mannlige. Har aldri skjedd noe og vi har hatt disse vennene siden ungdommen, lenge før vi traff hverandre. Anonymkode: d7b6e...829
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #20 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Tror du ja. Spre bena og se hva som skjer 🤣 Anonymkode: e24e1...e8d Wow… Menn har preferanser de og🙄 Og langt fra alle menn, benytter hver sjanse til å ligge🙈 Og det er mange kvinner som blir brutalt avvist om de prøver seg på vennen sin! Kommenrarer som dette er så toxic, for begge kjønn.. Anonymkode: 15b3c...2db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå