Gå til innhold

De sier at handling sier mer enn ord. Men stemmer det alltid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Traff en mann for ca 3 mnd siden. Intens kjemi. Men han hadde nettopp blitt singel, og har i tillegg en livsstil som ikke passer for alle. Jeg forelsket meg, slik jeg visste fra dag 1 ville skje. Han har flere ganger fortalt meg at han ikke ser for seg en fremtid sammen, og har fortalt en venninne av meg at dette kun er for gøy. Men, han viser meg interesse hele tiden. Gjør fine ting for meg, bryr seg, vi har det fantastisk på alle måter når vi er sammen, og det er ikke kun sex. Vi har barn på samme alder, og selv om han sier at "vi ikke skal leke familie" så ønsker han likevel at vi finner på ting sammen. Jeg blir så forvirret over at han viser meg noe helt annet enn hva han sier, og dette hadde vært så mye enklere å trekke seg ut av om det var omvendt. Så jeg trenger at utenforstående forteller meg det jeg egentlig vet men sliter med å stole på. At når han sier det han gjør, så spiller det ingen rolle at han viser det totale motsatte. Noen som har vært borti samme problemstilling. Hvordan klarte dere å bare kutte det ut? Blokkerte dere? Er så vanskelig når han ikke vil at jeg skal gå. For jeg har jo ikke lyst selv selv om det er det jeg trenger. Hjelp ☹️

Anonymkode: f7043...364

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fucker med hodet ditt fordi han vet at du er interessert og gjennom å drive ap med deg får han tilgang på den han ønsker: Sex

Anonymkode: 0876b...522

• Liker 3
Skrevet

Du beskriver eksen min. Vennligst tro på det han sier. Ja, han er grei og vil finne på ting sammen, men det er en slags underholdning for han mens han leter etter "the one". Du er en placeholder. Sorry. 

Anonymkode: d8b24...674

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, mulig, men dette er en fyr som har tilgang til sex med andre når han ønsker (ref livsstilen) 

Og vi er ikke eksklusive

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du beskriver eksen min. Vennligst tro på det han sier. Ja, han er grei og vil finne på ting sammen, men det er en slags underholdning for han mens han leter etter "the one". Du er en placeholder. Sorry. 

Anonymkode: d8b24...674

Du har nok helt rett i dette, jeg bare trenger å høre det sånn at jeg får det inn og ikke lar meg overtale 😔

Skrevet

Du beskriver jo en mann som konstant viser deg at han vil ha både friheten sin og "honning" fra deg - typisk Ole Brum med "ja takk begge deler" både i ord og handling så skjønner ikke hvorfor du mener han sier en ting og gjør en annen? Han gjør jo det han sier? Har en casual relasjon som passer han?

Skrevet

Ja har ikke tenkt på det på den måten. Er vant til at de som er åpen om at det ikke er følelser der ikke heller gir inntrykk av at de føler noe når man er sammen. Er det som er så forvirrende og tuller med hodet mitt.

Skrevet

Hvor finner dere folk? Jeg har kun truffet menn som forguder meg fra første treff. 

Anonymkode: 826fc...c64

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Traff en mann for ca 3 mnd siden. Intens kjemi. Men han hadde nettopp blitt singel, og har i tillegg en livsstil som ikke passer for alle. Jeg forelsket meg, slik jeg visste fra dag 1 ville skje. Han har flere ganger fortalt meg at han ikke ser for seg en fremtid sammen, og har fortalt en venninne av meg at dette kun er for gøy. Men, han viser meg interesse hele tiden. Gjør fine ting for meg, bryr seg, vi har det fantastisk på alle måter når vi er sammen, og det er ikke kun sex. Vi har barn på samme alder, og selv om han sier at "vi ikke skal leke familie" så ønsker han likevel at vi finner på ting sammen. Jeg blir så forvirret over at han viser meg noe helt annet enn hva han sier, og dette hadde vært så mye enklere å trekke seg ut av om det var omvendt. Så jeg trenger at utenforstående forteller meg det jeg egentlig vet men sliter med å stole på. At når han sier det han gjør, så spiller det ingen rolle at han viser det totale motsatte. Noen som har vært borti samme problemstilling. Hvordan klarte dere å bare kutte det ut? Blokkerte dere? Er så vanskelig når han ikke vil at jeg skal gå. For jeg har jo ikke lyst selv selv om det er det jeg trenger. Hjelp ☹️

En ting har jeg lært. Hvis en mann sier det aldri kan bli oss. Og sier i klartekst at de ikke vil inn i noe forhold så tro på han. Alt annet da er piss fra hans side for å få sex. Mannfolk kan gjøre mye for sex og de har da samtidig ryggen sin fri når de har sagt i fra at de ikke vil inne i noe forhold og at det aldri kan bli oss to. Ha det i bakhodet hele tiden. Det er ikke farlig for han å by litt på seg selv her fordi han har ryggen sin fri hvis du skulle begynne og stusse hvorfor han gir så mye så vil han fort komme tilbake til utgangspunktet at nei han har jo sagt klart i fra at han ikke er interessert i noe mer enn sex med deg og at det er gøy for han. 

Men hvis man er ute etter noe seriøst og mannen også sier han ser etter noe seriøst og handling tyder på at han ikke bryr seg så må du her tolke handlingene... her og er det stor sannsynlighet for at han lirer av seg masse piss for å å sex. Så mannfolk kan være vankselig og sjonglere med. Men det er to forskjellige ting der mannen har sagt det ikke blir oss.. .tro på han...

Man som sier han er seriøs men fokuserer mest seksuelt ..da bør en tro på handlingene. 

• Liker 2
Skrevet

Nei det er ikke sånn at handling viser mer enn ord. 

Det handler om at handling og ord skal matche. Det gjør det ikke i ditt tilfelle. Du kan stole 100% på det han sier om at dere aldri kan bli sammen. At han gjør masse ting med deg betyr ikke at han vil noe seriøst, menn elsker å leke kjærester helt uforpliktende. 

Ikke gidd å kast bort tid. Han sier det rett ut. 

Anonymkode: 93cc3...aae

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...