AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #1 Skrevet 17. desember 2023 For å gjøre en lengre historie kort; Har tidligere tatt samboeren min i å sextet med flere «venninner» som han kaller dem. Fått meg til å tro at det ikke er noe der, men så har jeg senere funnet ut at han har drevet å snakket med disse jentene bak ryggen min. Vi har snakket om det og blitt enige om å legge det bak oss. Med streng beskjed om at jeg alltid kommer til å være påpasselig med alt han sier og gjør fremover. I går kveld var vi ute å spiste og kvelden startet veldig fint for seg. Utover kvelden sitter det ei jente på nabobordet (som var på julebord med jobben sin) bak oss som kom tilbake fra toalettet og hun gir han et intenst blikk på vei mot bordet sitt. Samboeren min gir blikk tilbake, og etter dette snur han seg flere ganger bak for å se på henne. Jeg sitter med ansiktet mot denne jenta, og ser at hun titter ofte opp å ser på han og meg. I løpet av den tiden vi var der var hun på do 2-3 ganger til, og det samme gjentar seg når hun skal sette seg ved bordet. Det var så åpenbart hva hun prøvde på for meg, og det var så ekkelt for meg som satt der og følte meg så liten. Hadde så lyst til å ta det opp med han under middagen, men hadde ikke lyst til å fremstå usikker igjen og lage dårlig stemning på en ellers fin kveld. Har slitt med søvn hele natta fordi dette har gått på repeat i hodet. Overreagerer jeg damer? Anonymkode: 511b1...2d3
Jaytee Skrevet 17. desember 2023 #2 Skrevet 17. desember 2023 (endret) Nei Endret 17. desember 2023 av Jaytee
katties Skrevet 17. desember 2023 #4 Skrevet 17. desember 2023 (endret) Overreagerer??? Hadde fyren min vært utro på denne måten så hadde vi enten hatt et åpent forhold, eller så er det helt slutt. Man kan ikke tvinge eller overbevise noen til å ikke være utro - det må de bestemme seg for selv, så gjør han ikke det så vet du jo han ikke verdsetter forholdet deres. Endret 17. desember 2023 av katties 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå