AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #1 Del Skrevet 17. desember 2023 Hva er din beste oppskrift på potetsalat? Har aldri laget hjemmelaget før, men tenkte å lage til jul. Blir jo da brukt sammen med pålegg/spekemat. Anonymkode: 6da31...8e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 17. desember 2023 #2 Del Skrevet 17. desember 2023 Jeg koker poteter som er kuttet i terninger og stumper med rømme, majones, et par kokte egg, sylteagurk, litt kraftig sennep og gjerne purre/ vårløk og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #3 Del Skrevet 17. desember 2023 Jeg prøver denne for en stund siden, som avveksling til mine oljedressingbasserte https://www.tine.no/oppskrifter/lunsj-og-smaretter/salater/lun-og-mettende-potetsalat?gclid=CjwKCAiA1fqrBhA1EiwAMU5m_6hwZQRip-6e5Sp_lK9h5LnX5DxppW5xp_LOxIJTFzjQaSuW_DdGCBoCpsYQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Anonymkode: 80dfb...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 17. desember 2023 #4 Del Skrevet 17. desember 2023 Vi bruker poteter, rødløk, mais, hardkokt egg og hakket gressløk. Det som er hemmeligheten med god potetsalat synes jeg ikke er så mye ingrediensene, men at man bruker hjemmelaget majones og ikke kjøpt. Det er virkelig en helt annen smak. Vi bruker mest majones, men også litt rømme + salt og pepper. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 17. desember 2023 #5 Del Skrevet 17. desember 2023 Jeg foretrekker potetsalat med majones og kremfløte, omtrent som denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 17. desember 2023 #6 Del Skrevet 17. desember 2023 Jeg lager som oftest dressing av ett beger lettrømme og 2 ss majones pluss litt salt og pepper. Gjerne også ei klype sukker. Blander kokefast potet og finhakket sylteagurk lett, og vender dressingen inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå