Gå til innhold

Kan en mann svare på hvorfor de virker intressert men ikke vil møtes oftere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg (dame) har bygget en relasjon til en kompis jeg jobber med, vi var ikke veldig nære kompiser men han har virket intressert i mange månender, jeg har avslått fordi jeg tenker jeg ikke løper i buksen på alle, og tenkt å ta det med ro og heller være singel en stund.

Det endte seg drastisk da han ble med meg hjem etter en jobbfest. Vi lå sammen 4-5 ganger, han sa jeg var perfekt, digg, elsket personligheten min osv, og den nærheten var noe jeg bare kjente jeg trengte mer av.

Det har gått to-tre uker, han har vært hos meg en gang etter det, men han skulle noe den dagen med familien så han måtte stikke etter 1,5t, hørte de ringte han også. Han var itillegg litt syk, så han ble tungpustet.

Han skrev til meg for ikke så lenge siden han klarte ikke slutte å tenke på meg osv, han var full. 

Når han er edru er han både kald og flørtete. 

Han er syk enda, men han sitter hjemme å spiller hele natten. Jeg begynner å lure på om han kanskje ikke er intressert likevel? Siden han ikke spør om å komme til meg. Som sagt bare gått to uker. Jeg vil ikke være masete eller for på han, og når jeg ikke vet hvor jeg har han er jeg redd jeg mister interessen, så kanskje han føler på det også?

Kan være at jeg er mer krevende på oppmerksomhet, ikke vet jeg. Han svarer meg masse på snaps. Hva tenker dere? Er det jeg som overtenker her? 

Du som mann, hvorfor var du ikke mer varm flørtete, spurte om å finne på noe oftere?

Anonymkode: cbec1...135

Videoannonse
Annonse
Skrevet

.

Skrevet

Han vil bare ligge

Anonymkode: b7fca...ddd

• Liker 2
  • Nyttig 7
Skrevet

Han er jo ikke interessert 

Anonymkode: 6611b...28a

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han er jo ikke interessert 

Anonymkode: 6611b...28a

Men det er det jeg ikke skjønner, han er veldig på, men så er han litt stille. Har også merket han var veldig glad for å se meg på jobb etter jobbfest men prøvde å unngå han litt pga vi er på jobb, da virket han såret. 

Skrevet

Han angrer seg. Forhold med noen på jobb er oppskrift på tragedie, det skjønner nok du også om du tenker deg om. Ta vare på minne om en flott natt, og kom deg videre i livet.

Anonymkode: 9a930...a7e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Men det er det jeg ikke skjønner, han er veldig på, men så er han litt stille. Har også merket han var veldig glad for å se meg på jobb etter jobbfest men prøvde å unngå han litt pga vi er på jobb, da virket han såret. 

Da er vel kanskje han litt usikker på deg også?

Anonymkode: d946f...3d2

• Nyttig 1
Skrevet

Spør han.

Anonymkode: 7adbb...fa0

Skrevet

Om han sitter hjemme og spiller hele natta bør du miste interesse for ham. Det er ikke noe å satse på.

Neste!

(Nærhet og kos kan mange gi deg.)

Anonymkode: 25750...915

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Folk flest er da ikke Las Vegas entertainere 24/7! Hva forventer du egentlig? Han svarer deg alltid og snapper deg. Med mindre han har adhd x100 kan du roe ned stressnivået ett par inch...

Han ble i tillegg glad for å se deg, men du gir han en kald skulder. Stakkars mann...

• Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om han sitter hjemme og spiller hele natta bør du miste interesse for ham. Det er ikke noe å satse på.

Neste!

(Nærhet og kos kan mange gi deg.)

Dette kan være fordi han kjeder seg. Kan fort snu om han får oppmerksomheten over på noe mer bærekraftig 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette kan være fordi han kjeder seg. Kan fort snu om han får oppmerksomheten over på noe mer bærekraftig 

Kan være, men ts synes ikke å ha utløst det i ham. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg begynner å lure på om han kanskje ikke er intressert likevel?

Interesssert i hva? Sex?

Dette høres jo ikke akkurat ut som forholds- eller ekteskapsmateriale.

Anonymkode: ada21...950

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Kan være, men ts synes ikke å ha utløst det i ham. 

Det tar mer enn 3 uker.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det tar mer enn 3 uker.

Tuller du?

Vil man ha bærekraft må man planlegge for det, man kan ikke bare rulle tilfeldig sammen med noen og så får de plutselig lyst til å skjerpe seg. Slutt å sette griller i hodet på kvinner. Blir bare nok en tråd her inne om jeg ga han sex, hvorfor vil han ikke binde seg?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han angrer seg. Forhold med noen på jobb er oppskrift på tragedie, det skjønner nok du også om du tenker deg om. Ta vare på minne om en flott natt, og kom deg videre i livet.

Anonymkode: 9a930...a7e

Men det kan jeg heller ikke forstå, for han har jo snakket til meg i mange mnd før dette, send meg snaps hver dag når han er ferdig på jobb å spør om det er gøy på jobb eller noe, men etter vi har ligget har han virket litt sky, men har jo fremdeles god kjemi med han på jobb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tuller du?

Vil man ha bærekraft må man planlegge for det, man kan ikke bare rulle tilfeldig sammen med noen og så får de plutselig lyst til å skjerpe seg. Slutt å sette griller i hodet på kvinner. Blir bare nok en tråd her inne om jeg ga han sex, hvorfor vil han ikke binde seg?

Jo. Kjærlighet er nettopp det. Tilfeldig. Det er ikke ett utspekulert spill.

Man vokser sammen og forandrer seg deretter. Tar lenger tid å endre en vane enn 3 uker.

Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Når han er edru er han både kald og flørtete. 

Dette er ganske store motsetninger til hverandre.
Jeg som mann kjenner meg ikke igjen i noe av dette.
Kanskje han bare er ute etter sex, og mistet interessen for noe mer med lite motgang.

Anonymkode: e707a...962

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jo. Kjærlighet er nettopp det. Tilfeldig. Det er ikke ett utspekulert spill.

Man vokser sammen og forandrer seg deretter. Tar lenger tid å endre en vane enn 3 uker.

Er du dame? Eller en av de som prøver å lure damer?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette er ganske store motsetninger til hverandre.
Jeg som mann kjenner meg ikke igjen i noe av dette.
Kanskje han bare er ute etter sex, og mistet interessen for noe mer med lite motgang.

Anonymkode: e707a...962

Tror jeg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...