Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
5 minutter siden, Taluno said:

Bare å sende en melding til coop :) 

De har en slags kvalitetskontroll hvor en tilfeldig utvalgt referansegruppe med medlemmer ikke får kuponger i app. 
Jeg har havnet i denne gruppen flere ganger, og får gavekort på 200kr når jeg melder i fra :) 
Man kan vist havne i denne gruppen maks en gang pr år. 

Dette har jeg hørt om før, så forrige gang jeg ikke fikk kuponger meldte jeg fra. Fikk bare et surt svar tilbake om at det snart kommer kuponger igjen. Så tror jeg venter litt med å si fra denne gangen. 

Anonymkode: 3d911...cad

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dette har jeg hørt om før, så forrige gang jeg ikke fikk kuponger meldte jeg fra. Fikk bare et surt svar tilbake om at det snart kommer kuponger igjen. Så tror jeg venter litt med å si fra denne gangen. 

Jeg har meldt i fra tre ganger, og alltid fått gavekort, og hyggelig svar. 
Hvordan har du meldt i fra? 
Jeg har skrevet til dem på messenger. 

Skrevet
2 minutter siden, Taluno said:

Jeg har meldt i fra tre ganger, og alltid fått gavekort, og hyggelig svar. 
Hvordan har du meldt i fra? 
Jeg har skrevet til dem på messenger. 

Har sendt på coop sine sider. Ser også at jeg har spurt på messenger tidligere, og de ba meg sende inn kontaktskjema. Hvor lenge har du vært uten kuponger før du har fått gavekort? 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Har sendt på coop sine sider. Ser også at jeg har spurt på messenger tidligere, og de ba meg sende inn kontaktskjema. Hvor lenge har du vært uten kuponger før du har fått gavekort? 

Jeg har sendt melding med en gang jeg har oppdaget det, og fått nye kuponger ved neste "utdeling". 
Gavekortene har kommet relativt raskt, men de sendes pr post så har sikkert tatt en uke eller to. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2023 den 10.52):

Er det noen som har medlemskap der? Vi handlet på coop igår og fikk ingen rabatt trukket fra i kassa, de sa dette ble gjort neste år, synes det høres rart ut. Trodde man fikk rabatten med en gang? Hva er vitsen med å bli medlem da?

Anonymkode: 8956f...a47

Blander du rabatt og medlemsbonus?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

D får du de i kassa til p scanne kortet for deg da vet du 👵🏻

Eller laster ned appen og betaler med coopay.. det er ikke vanskeligere enn an gjør det til selv. 
Har du coop mastercard,og betaler med det, blir medlemskapet registrert automatisk. Da får du også 1,5% ekstra i kjøpeutbytte.

Anonymkode: e1a74...c0b

De ser jeg ikke får skannet og spør ikke en gang om de skal ta den på kassa samme for dem det ? om vi får rabatt på ting eller ikke blir bare mer lønn ut av sånt betaler med bankkort jeg mere rasktere og effektivt men nå handler jeg ikke på Coop mere så handler på kiwi :D i nærheten av der min far bodde på sykehjem de var så koselig mot oss :D 

• Hjerte 1
Skrevet
On 1/12/2024 at 9:39 AM, Taluno said:

Jeg har sendt melding med en gang jeg har oppdaget det, og fått nye kuponger ved neste "utdeling". 
Gavekortene har kommet relativt raskt, men de sendes pr post så har sikkert tatt en uke eller to. 

Sjekket med coop forrige uke, og de har sluttet med gavekort. Men fikk bekreftet at jeg er tatt ut til å ikke få flere kuponger. 

Skrevet

I dag var jeg på Coop Prix og det samme skjedde igjen slet som faen med å få scannet medlemskortet kjærringa i kassa stod tafatt og så på nå er medlemskapet avsluttet og det blir handel på Kiwi i stedet med Trumf der får jeg også rabatt hos Fjordkraft 😀

• Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (1 time siden):

I dag var jeg på Coop Prix og det samme skjedde igjen slet som faen med å få scannet medlemskortet kjærringa i kassa stod tafatt og så på nå er medlemskapet avsluttet og det blir handel på Kiwi i stedet med Trumf der får jeg også rabatt hos Fjordkraft 😀

Intens fyr du.

• Liker 1
Skrevet
kaarebjarne skrev (14 minutter siden):

Intens fyr du.

Ja jeg er det  :) har skjønt tegninga det er vel ikke butikkens ansatte som skal hjelpe oss med å få rabatt på feks 30 kroner ? da blir det jo mindre lønn da skjønner hele greia kortene kan ikke skannes pga de skjermene som sitter rundt den leseren foran på kassa hadde vært kult og rivd av dekselet rundt og sett hva de hadde sagt 

• Hjerte 1
Skrevet
Taluno skrev (På 12.1.2024 den 9.39):

Kjem kupongane kvar søndag?

Anonymkode: 3132c...51e

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Kjem kupongane kvar søndag?

Anonymkode: 3132c...51e

Hos meg har det gått noen uker mellom hver gang jeg fikk nye, men det kom alltid nye før de andre utløp. Nå er det slutt, men kan jo håpe de kommer tilbake en gang når de er ferdige med å "teste". Akkurat som med Rema og Æ så prøver de å fremstille det som at det blir bedre for kundene uten personlige tilbud...

• Liker 1
Skrevet
Maskinfører skrev (11 timer siden):

Ja jeg er det  :) har skjønt tegninga det er vel ikke butikkens ansatte som skal hjelpe oss med å få rabatt på feks 30 kroner ? da blir det jo mindre lønn da skjønner hele greia kortene kan ikke skannes pga de skjermene som sitter rundt den leseren foran på kassa hadde vært kult og rivd av dekselet rundt og sett hva de hadde sagt 

Har aldri hatt problemer med å skanne kortet (eller qr-koden i appen) på denne skanneren. Det har hendt at jeg distré har stått og viftet foran feil skanner på enkelte butikker, og da sier de alltid fra. Mulig de ansatte på akkurat den butikken du bruker er litt ... spesielle (har bodd et sted der jeg unngikk en spesifikk butikk pga snåle ansatte), men coop har ingen konspirasjon på gang der de prøver å hindre medlemmer fra å registrere seg i kassa.

Anonymkode: 708f7...0c3

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2023 den 21.17):

Har coop medlemskap, og har hatt det mange år.  Omtrent ikkje verdt bryet å dra kortet opp v/ betaling når det gis kun 1% rabatt på varer.  Handlet på coop obs for kr  20.000  for 2 år sidan, og  kr. 200,- i rabatt. og bare heilt sykt. 

Coop har lagd ned en rekke butikker de senere årene, og har tapt   markedsandeler mot flere  lavpriskjæder, 

Anonymkode: 96dc2...27c

Jeg synes det er kjempepraktisk jeg! Får gratis tacolomper, iste, pølsebrød osv. Så får jeg 10 kr rabatt på kyllingfilet o.l. støtt og stadig. Må se på kupongene i appen😄

Skrevet
Maskinfører skrev (14 timer siden):

Jeg har fått beskjed mange ganger at det gamle Coop-kortet gikk ut i 2023. Om man fortsatt ville ha kort og ikke bruke appen, så må man ta kontakt med Coop for å bestille nytt.

• Liker 1
Skrevet
Heisann12345 skrev (5 timer siden):

Jeg har fått beskjed mange ganger at det gamle Coop-kortet gikk ut i 2023. Om man fortsatt ville ha kort og ikke bruke appen, så må man ta kontakt med Coop for å bestille nytt.

Jeg har ikke fått noe beskjed de står bare og glaner og da sier jeg da gir vi faen så ser de ut som ett spørsmålstegn ja er inne på min side nå så vet ikke hva jeg skal gjøre sende de ut nytt Automatisk ?  det står 

Du har fått tilsendt et fysisk medlemskort som du kan skanne når du handler. Dette kortet er personlig og kan kun brukes av deg.

• Liker 1
Skrevet
Maskinfører skrev (På 16.1.2024 den 16.32):

Jeg har ikke fått noe beskjed de står bare og glaner og da sier jeg da gir vi faen så ser de ut som ett spørsmålstegn ja er inne på min side nå så vet ikke hva jeg skal gjøre sende de ut nytt Automatisk ?  det står 

Du har fått tilsendt et fysisk medlemskort som du kan skanne når du handler. Dette kortet er personlig og kan kun brukes av deg.

Det var uheldig.. De nevnte det mange ganger til meg i 23, at om jeg fortsatt ville bruke kortet i 24, så måtte jeg bestille nytt. Så tror ikke det sendes ut noe nytt automatisk. Jeg liker ikke å stå i kassa med mobilen, så jeg skal bestille nytt.

• Hjerte 1
Skrevet
Maskinfører skrev (På 15.1.2024 den 20.38):

Pluss at du får mer penger tilbake med Trumf. På bare 3 mnd fikk jeg over 1000kr.

Anonymkode: 92d53...139

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Pluss at du får mer penger tilbake med Trumf. På bare 3 mnd fikk jeg over 1000kr.

Anonymkode: 92d53...139

Det er sant 😊 kjører gjennom byen jeg og handler på den Kiwi butikken i nærheten av det sykehjemmet min far bodde på 😀

Skrevet
Heisann12345 skrev (13 timer siden):

Det var uheldig.. De nevnte det mange ganger til meg i 23, at om jeg fortsatt ville bruke kortet i 24, så måtte jeg bestille nytt. Så tror ikke det sendes ut noe nytt automatisk. Jeg liker ikke å stå i kassa med mobilen, så jeg skal bestille nytt.

Nytt er bestilt nei de har aldri nevnt noe 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...