Gå til innhold

Råd om foto for en introvert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen råd til en litt sjenert og introvert fyr om hvilket bilder en kan bruke på apper? De bildene jeg har nå er alle på diverse innendørs lokaler. Jeg tør bare ikke posere og ta foto ute i det offentlige. 

Anonymkode: a97c6...648

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror ikke det er noen som tenker over om bildene er tatt ute eller inne. Hvis du absolutt vil ha et utendørsbilde, kan du jo ta et i din egen hage, gå en tur og ta et bilde eller noe.

Skrevet

Vanskelig å hjelpe deg uten at du poster bilder vi kan velge mellom og si hvem som er best. Prøv å post screenshot av profilen din og bilder i tinderbios på reddit 

Anonymkode: 2125f...5a5

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vanskelig å hjelpe deg uten at du poster bilder vi kan velge mellom og si hvem som er best. Prøv å post screenshot av profilen din og bilder i tinderbios på reddit 

Ikke faen!! Nei takk. Alt for sensitivt

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke faen!! Nei takk. Alt for sensitivt

Ok, du trenger ikke å banne og rope til folk som bare vil hjelpe deg. 

• Liker 1
Skrevet

Hvorvidt du tør ta bilde av deg selv i det offentlige eller ikke har ingenting med å være introvert å gjøre.

Kan du ikke be en kompis ta bilde av deg?

Anonymkode: c68ca...ce4

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ta bilde på fjellet eller ved et vann svært tidlig på morgenen før andre folk er der.

Anonymkode: 7aa01...668

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok, du trenger ikke å banne og rope til folk som bare vil hjelpe deg. 

Rope? På internett? 😂😂 Ja, ja, jeg står nå og skriker på balkongen nå. Noen her som hører meg?

Anonymkode: 875ba...f94

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Rope? På internett? 😂😂 Ja, ja, jeg står nå og skriker på balkongen nå. Noen her som hører meg?

Jeg tenkte på den overdrevne bruken av utROPstegn. Google utropstegn 

Skrevet

Jeg synes personlig bilder hvor man kanskje ikke direkte steller seg opp for å ta et bilde er finest, sånn for eksempel om noen du kjenner tar et bilde av deg litt random i et familie selskap, eller andre steder. Ofte jeg ser sånn 17.mai bilder hvor noen står og snakker og en bare tar en del bilder av alle, og fanger opp et fint bilde av meg mitt i en samtale jeg ler eller noe, de bildene blir finest synes jeg.

Anonymkode: ff2d5...940

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2023 den 9.55):

Noen råd til en litt sjenert og introvert fyr om hvilket bilder en kan bruke på apper? De bildene jeg har nå er alle på diverse innendørs lokaler. Jeg tør bare ikke posere og ta foto ute i det offentlige. 

Ta med deg kamera ut i hagen eller ut i skogen. Det er nok plasser der du kan sitte ifred. Evnt prøv deg på natt foto, da er det ikke mange ute. Og med lommelykt og lange lukkertider kan det bli ganske gøy, når du maler med lys. Evnt finne deg en bekk, og lek med lukkerider på vannet som renner. 

Anonymkode: 2fb13...be4

Skrevet

Tenk på hva slags type partner du ser etter. Er det en trygg og god sofagris du kan kose deg med? Ta bilder som utstråler trygg og god sofagris fra din side også ☺️ Sporty menneske? Ut i fjellet eller noe med humor!

Personlig sveiper jeg på menn som ser ut som trygge og fine fyrer. Introvert gjør heller ingenting og det er en veldig positiv ting at man er åpen om, jeg kunne aldri ha vært sammen med en veldig ekstrovert type. Men tenk litt over hvordan du presenterer deg for å få akkurat den typen menneske du liker til å stoppe på profilen din, det går fint an å være introvert uten å ta seriøse selfies i kjelleren liksom. Selv hadde jeg lenge et bilde på tinder av at jeg prøvde å komme meg ut av en ødelagt hengekøye og alle jeg matcha med syntes det var kjempegøy og det var litt av det jeg håpet på da jeg posta nettopp det bildet.

Anonymkode: c7157...482

• Hjerte 1
Skrevet

Gode kommentarer. Jeg burde spesifisert at når det gjelder foto utendørs, så tør jeg dette om området er stort og åpent (gresslette, strand etc) hvor folk naturligvis er langt unna deg. Men å ta bilder i en by for eks, tør jeg ikke :laugh:

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Gode kommentarer. Jeg burde spesifisert at når det gjelder foto utendørs, så tør jeg dette om området er stort og åpent (gresslette, strand etc) hvor folk naturligvis er langt unna deg. Men å ta bilder i en by for eks, tør jeg ikke :laugh:

Men jøssenavn.. Dette handler ikke om å være introvert. Det virker jo som du har seriøst sosial angst og/eller andre former for angstlidelser. 

Det er 2 typer bilder du må ha på bioen din. Den ene er bilder som viser et godt men realistisk bilde av hvordan du ser ut i trynet. Det andre der bilder som forteller noe om hvem du er. (type deg i action når du gjør hva nå enn som gir deg glede). Det du ikke skal ha er bilder som fremstiller deg som noe annet enn du er. Ikke lage bilder som utgir deg for å være en sosial løve hvis det eneste du vil i livet er å gjemme deg innendørs.  Du må bare manne deg opp og få en fotoflink venninne til å ta noen gode bilder av deg. 

Vær forøvrig klar over at mange angstlidelser er lette å kurere hvis du oppsøker hjelp. (ikke vondt ment) 

Anonymkode: aadbf...656

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2023 den 19.09):

Haha 😂

Anonymkode: 5aa07...02a

Skrevet

Har du en søster, venninne eller lignede som kan hjelpe deg? Jenter er helt sykt mye flinkere på å ta og finne gode bilder som vil appellere til kvinner.

Anonymkode: eb2cb...c55

Skrevet

Spør en jente du vet er på Tinder om hjelp. Det er kul umulig å si noe uten å faktisk se bildene. 

Det er ingen som må ta bilde ute i en by setting, så du behøver ikke stresse med det. Finnes det ingen helfigurs bilder av deg som ikke er stivpyntet forran juletreet? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...