Gå til innhold

Er jeg betatt av kollegaen min?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en kjekk og veldig hyggelig kollega, som jeg liker godt. Gleder meg alltid til å komme på jobb når vi har vakt sammen. Tenker mye på ham på fritiden. Kan jeg være betatt? 

Anonymkode: de25b...dc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, men betatt er tiltrekning der man fremdeles har full kontroll på egne følelser der det kan være lurt å ta noen grep om du ønsker unngå forelske deg i han. Det kan lønne seg å holde forelskelsene sine lill lenger vekk en egen arbeidsplass på lenger sikt.

Anonymkode: 594e8...b12

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har en kjekk og veldig hyggelig kollega, som jeg liker godt. Gleder meg alltid til å komme på jobb når vi har vakt sammen. Tenker mye på ham på fritiden. Kan jeg være betatt? 

Anonymkode: de25b...dc4

Hvordan skal vi kunne vite det? Vi kjenner deg ikke utenom et par setninger anonymt på kvinneguiden, så det er vel mest nærliggende å tenke at du selv må vite om du er betatt eller ikke. 

Anonymkode: 23f49...7e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna, det kan bli mye krøll på jobb om han ikke har samme følelser og det blir en klein greie. 

Anonymkode: bd1d8...baa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer du ikke ta egne valg i livet? Kvinner er gode på å forvirre seg selv..

Anonymkode: 16f53...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette kollegaen som også er naboen din, og som du vil kjøpe julegave til for å ha en unnskyldning for å ringe på og invitere deg selv inn?

I så fall er du vel mer besatt enn betatt.

Anonymkode: 5e59b...2f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...