Gå til innhold

Første mann på NRK

Pippi Lotta

Anbefalte innlegg

Har nettopp sett første mann på NRK, og jeg blir litt usikker på om det er ekte. På slutten ser det jo ut som om noen av de faktisk blir overasket. Martin Leperø og NRK er jo veldig kyniske om de virkelig hal løyet til deltakerne.... Noen andre som har sett det? Hva tror dere? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

første mann? Altså Adam i Paradis? 

eller mener du førstemann?

Anonymkode: 15848...63d

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som sjokkerte meg mest var Martins anstrengte dans uten musikk 

Anonymkode: 77462...777

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Podcasten Abrahamsen Show visste deltakerne ingenting og flere av de er oppriktig sure på Martin i dag. 

Anonymkode: d398f...3af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser så mye forskjellig bli sagt om den serien, og klarer ikke helt bestemme meg for om det er ekte eller ikke selv. Tror det er mulig at enkelte ting er det, mens andre ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettpp sett, og sitter med de samme spørsmålene. Leser at det er ekte, noe man for så vidt kan se på stemningen og passiviteten.

Anonymkode: 49f97...6b7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marlene Stavrum  sa at hun angret på at hun ble med og at hun skulle ønske hun visste hva hun var med på. Så jeg tror ikke deltakerne visste noe.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg også sett serien og synes mye virker rigget. Samtidig virker deltakerne ekte skuffet over løgnen om pengepremien + uprofesjonelt opplegg generelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte en Podcast om det og det virker som det er 100% ekte. Deltakerne er oppriktig sure i ettertid. Men helt absurd program. Man kan kjenne den dårlige stemningen gjennom skjermen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...