Gå til innhold

Vi har nesten ikke sex og det gjør meg usikker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kroppen min har endret seg og jeg har gått ned 12 kilo. Jeg er nå på grensen til undervektig, og det har vært veldig vanskelig for meg. Jeg føler meg ikke veldig attraktiv og jeg har mistet nesten alt av former. Jeg kjenner ikke meg selv igjen. Dette gjør meg veldig sårbar når jeg er intim med samboeren min, nettopp fordi jeg vet at kroppen min har endret seg såpass mye.

Vi har heller ikke særlig mye sex lenger - nettopp fordi at jeg har vært i dårlig form i flere måneder. Han har heller ikke tatt initiativ til sex - og de få gangene vi har det så er det stort sett jeg som tar initiativ. 

Alle disse faktorene gjør at jeg blir veldig bekymret for at jeg ikke er "bra nok" på et vis. I går kom han hjem og fortalte plutselig om en dame han hadde sett som var skikkelig "hot". Jeg er ingen idiot og vet godt at han legger merke til andre damer, og at jeg virkelig ikke er verdens diggeste og alt sånt - men jeg ble skikkelig nedfor. Når jeg er i en såpass sårbar situasjon så er det siste jeg trenger at han snakker om hvor deilige andre damer er. 

Jeg tenkte egentlig at jeg skulle la det ligge, men jeg vet ikke om jeg klarer. Jeg er skikkelig lei meg, og jeg tror ikke han innser hvor sårbar og usikker jeg føler meg oppi det hele. Hadde jeg vært på et bedre sted så kunne den kommentaren fint bare ha flydd meg forbi, men den traff meg hardt. 

Anonymkode: 19fb7...bb9

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Har du gått ned i vekt grunnet sykdom?

Hvordan har forholdet mellom dere vært tidligere?

Synes det er rart å komme hjem og si til dama at du har sett en hot dame🙄

Hadde aldri slått meg å si det til kjæresten min👀

Skrevet
WhisperingWind skrev (3 minutter siden):

Har du gått ned i vekt grunnet sykdom?

Hvordan har forholdet mellom dere vært tidligere?

Synes det er rart å komme hjem og si til dama at du har sett en hot dame🙄

Hadde aldri slått meg å si det til kjæresten min👀

Ja, jeg er under utredning nå. Jeg har vært skikkelig redusert, og han vet godt om det. Det har vært en veldig tøff periode.

Vi har tidligere hatt mye sex, men begge jobber fulltid og det blir naturligvis mindre tid da - men føler at forskjellen er at jeg er den som må ta initiativ. Tidligere har vi begge gjort det. Jeg vet ikke om han egentlig synes at jeg er så veldig attraktiv lenger. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Vi har heller ikke særlig mye sex lenger - nettopp fordi at jeg har vært i dårlig form i flere måneder. Han har heller ikke tatt initiativ til sex - og de få gangene vi har det så er det stort sett jeg som tar initiativ. 

Det at han ikke tar initiativ til sex kan godt skyldes at han er redd du skal føle det som press, siden han vet du har vært i dårlig form!

Det å kommentere hvor deilig andre damer er er ikke akseptabelt. Skjønner godt at det er sårt, selv om han sikkert ikke mener å såre deg.

Klarer du å snakke med han om det? Ikke bebreide han, men si det føles sårt å få sånne kommentarer når du er i dårlig form. 

• Liker 3
Skrevet
petterm skrev (Akkurat nå):

Det at han ikke tar initiativ til sex kan godt skyldes at han er redd du skal føle det som press, siden han vet du har vært i dårlig form!

Det å kommentere hvor deilig andre damer er er ikke akseptabelt. Skjønner godt at det er sårt, selv om han sikkert ikke mener å såre deg.

Klarer du å snakke med han om det? Ikke bebreide han, men si det føles sårt å få sånne kommentarer når du er i dårlig form. 

Det var et veldig godt poeng. Jeg har ikke sett det på den måten - at han er redd for at jeg skal føle press siden jeg er i dårlig form. 

Jeg må nok nesten snakke med han om det.. Føler kanskje at jeg ikke har noe valg. Skal forsøke å formulere meg på en god måte så han ikke føler seg angrepet eller noe. Tror kanskje at han ikke innser hvor sårbar jeg faktisk er nå for tiden.

• Hjerte 2
Gjest WhisperingWind
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ja, jeg er under utredning nå. Jeg har vært skikkelig redusert, og han vet godt om det. Det har vært en veldig tøff periode.

Vi har tidligere hatt mye sex, men begge jobber fulltid og det blir naturligvis mindre tid da - men føler at forskjellen er at jeg er den som må ta initiativ. Tidligere har vi begge gjort det. Jeg vet ikke om han egentlig synes at jeg er så veldig attraktiv lenger. 

Men om du er syk og under utredning er det naturlig at partner ikke pusher på sex.

Men det virker uansett som om dere bør ta en skikkelig prat før dere sklir for langt fra hverandre. Det er viktig at du uttrykker behov for sex og intimitet. 

Jeg hadde latt det med hun hotte dama ligge med mindre det skjer igjen. Ta opp det som er viktig nå og det er hva som er i ferd med å skje mellom dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...