AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #1 Skrevet 17. desember 2023 Hei, Er noen kjent med hvordan det funker å bruke lysterapilampe på kvelden, for eksempel samtidig som man ser på tv, ved mild til moderat vinterdepresjon? Jeg spør ikke for meg selv, men for min mann som blir preget av vintersesongen, men som ikke hadde villet sittet foran lampen på eget initiativ. Derfor lurer jeg på om kveldstid foran TV-en kunne vært et fint alternativ Anonymkode: 9228b...979
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #2 Skrevet 17. desember 2023 Noen som vet? Anonymkode: 9228b...979
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #3 Skrevet 17. desember 2023 Jeg ville ikke gjort det på kvelden. Man skal helst ikke ha sterkt lys på kvelden for å ikke forstyrre søvnsyklusen. Det står i instruksjonene på lampene også at det helst skal brukes på formiddag, altså før 12. Vanskelig å hjelpe noen som ikke vil hjelpe seg selv, særlig når det dreier seg om noe så lettvint som å sitte foran en lampe. Anonymkode: 1f1cf...2f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå