Gå til innhold

Er man mindre attraktiv som partner på grunn av dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg betaler mye barnebidrag da jeg har barna kun annen hver helg. Jeg har samtidig ganske høye utgifter, så jeg sitter igjen med svært lite hver måned.

Gjør det meg til en mindre attraktiv partner?

Anonymkode: ff340...97f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg betaler mye barnebidrag da jeg har barna kun annen hver helg. Jeg har samtidig ganske høye utgifter, så jeg sitter igjen med svært lite hver måned.

At du har barna annenhver helg eller at du betaler barnebidrag? Det første hadde kommet veldig an på alder på barna og hvorfor du bare har de annenhver helg.. 

Anonymkode: 0f48c...377

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Det som ville gjort meg mest skeptisk er hvorfor du har barna dine så lite - før jeg ev. visste årsaken til det. Og så spørs det litt hvorfor du har så høye utgifter ellers.

Anonymkode: d44ac...b61

• Liker 14
Skrevet

Det er arbeidsituasjonen min som gjør at jeg har barna annen hver helg. 
Høye utgifter kommer av bolig, bil og båt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er arbeidsituasjonen min som gjør at jeg har barna annen hver helg. 
Høye utgifter kommer av bolig, bil og båt. 

Kanskje du burde bytte jobb og selge båten, så du har tid og økonomi til å ta deg av barna dine?🙄 

Anonymkode: 0f48c...377

• Liker 20
  • Nyttig 9
Skrevet

Å bytte jobb er ikke en mulighet nå, og den gir maks bidrag til ungene. Men båten må gå, den ser jeg.

Skrevet

For meg ville unger annenhver helg vært en rød klut.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
BobbySocks skrev (3 minutter siden):

For meg ville unger annenhver helg vært en rød klut.

Hvorfor det?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor det?

Fordi menn som ikke orker se ungene sine er usexy.

• Liker 20
  • Nyttig 4
Skrevet
BobbySocks skrev (1 minutt siden):

Hvorfor tror du ts er en mann?

Anonymkode: caf15...274

• Nyttig 3
Skrevet
BobbySocks skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke en mann «som ikke orker å se ungene mine». Det er direkte feil. Men jeg ville ikke ha datet deg heller da, som ser så sort hvitt på ting. Heller ikke mye sexy.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet

Kommer an på hvorfor du har barna annenhver helg. Det å være ansvarsfull og å betale bidrag er jo ikke mer en rett når du først har fått barn. Er du en bra person ellers så veier jo det tyngst. Mange som har ekser og barn, så det er jo ikke akkurat noe nytt. Sånt skjer. 

Men jeg hadde vært skeptisk hvis en mann har flere ekser og barn med flere enn to. Jeg tåler heller ikke menn som viser at de blir lett sjalu, kommer med småstikk blant annet. Da tenker jeg automatisk at han kanskje var årsaken til at det ble slutt. Personlighet veier mest som sagt. 

Anonymkode: ce1d1...710

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kommer an på hvorfor du har barna annenhver helg. Det å være ansvarsfull og å betale bidrag er jo ikke mer en rett når du først har fått barn. Er du en bra person ellers så veier jo det tyngst. Mange som har ekser og barn, så det er jo ikke akkurat noe nytt. Sånt skjer. 

Men jeg hadde vært skeptisk hvis en mann har flere ekser og barn med flere enn to. Jeg tåler heller ikke menn som viser at de blir lett sjalu, kommer med småstikk blant annet. Da tenker jeg automatisk at han kanskje var årsaken til at det ble slutt. Personlighet veier mest som sagt. 

Anonymkode: ce1d1...710

Jeg er en bra mann med gode verdier, en trygg havn og normal stabilitet. Men jeg har altså en eks og tre barn.

• Liker 1
Skrevet

Ikke uattraktiv for kvinner på 46+ som er ferdig med å produsere barn selv☺️ 

Anonymkode: 1b559...ff9

• Liker 1
Skrevet

Nå skal ikke jeg ha noen ny mann, men for meg ville det at du har ungene kun annenhver helg hatt betydning. Hva er grunnen til dette, og velger du dem vekk med jobben som begrunnelse, så hadde du ikke vært aktuell for min del. Det betyr bare at din ekspartner må jobbe mindre for NOEN å ta seg av barna.

Selv hadde jeg en eks som ukependlet når vi gikk fra hverandre. Allikevel hadde han ungene 50%. Det betydde at han hadde ungene hver helg. Noe som var litt sårt innimellom, men samtidig godt for ungene. Nå bodde i nært hverandre så ungene kom innom når de var hos far også. 

Etter noen år møtte jeg en mann med to barn, der den yngste var 19.  De første månedene lurte jeg litt på hvilket forhold han hadde til sine egne barn, da det var lite prat om besøk o.l. Faktisk var jeg litt skeptisk til dette, da det sier mye om en mann hvordan han behandler egne barn.  Det viste seg at han har et utrolig godt forhold til begge sine barn, noe jeg også har fått etter hvert. 

Anonymkode: e8add...521

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, jeg vil ikke ha en mann med barn.

Ikke fordi de koster penger, fordi jeg ikke vil være stemor.

Anonymkode: 0181a...8c1

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Nå har jeg barn selv, så du er uaktuell for meg fordi du ikke er en familiemann. 

For en kvinne som ikke vil ha barn, og som heller ikke er opptatt av penger, er du jo attraktiv nok. 

Problemet er at du sikkert virker som om du har penger, derfor tiltrekker du deg slike kvinner. Og de finner deg uattraktiv når de innser at du er blakk. 

Anonymkode: 6d862...6f6

• Nyttig 2
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, det påvirker ikke utseende ditt. 

Anonymkode: d7788...854

Skrevet

Jeg ville klødd meg i hodet over at du ser barna så lite. Hva kommer det av?for meg er det lite attraktivt at den ene forelderen ikke er på banen. Et rødt flagg rett og slett. At du betaler mye i bidrag hadde derimot ikke vært rødt flagg. 

Anonymkode: a06ea...45b

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde nok reagert på at du så på barnebidraget som et problem selv. Akkurat dette med menn som klager på barnebidrag får alle varsellamper til å lyse. Og når du jobber så mye at du ikke kan ha barna mer en annenhver helg så tenker jeg at du burde ha god økonomi.

Jeg jobber mye med personlig økonomi, og det er en gjenganger blant folk som setter ting over styr at det er alle andres feil. Og akkurat dette med rotete økonomi er uattraktivt, for å si det mildt. Spesielt når du er så gammel at du har 3 barn.

Anonymkode: ff2e5...d36

• Liker 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...