Gå til innhold

Hva har dere alltid mye av i hjemmet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som F eks såpe.

Hva har dere et lager av, eller gjerne mye av i hjemmet? Noen har et lager med toalettpapir, andre en spesifikk såpe. 

Hva har du selv sørget for å ikke gå tom for på en stund? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lager av noe, unntatt anbefalt kriselager av vann og rullerende matlager (knekkebrød, tubeost, hermetikk).

Det blir likevel mer enn nok av alt. Så lenge vi ikke går tom for toalettpapir er det ingen krise at det er tomt for noe.

Anonymkode: 7de5a...429

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
  • Yes oppvasktabletter
  • Lambi plus dopapir
  • Zendium tannkrem
  • Änglamark oppvaskmiddel
  • Dove dusjsåpe
  • Lactacyd intimvask
  • Klar vaskemiddel
  • Rituals skyllemiddel

Det var vel det hele. Forsøker å ha et lager av Torky eller annet tørkepapir også, men det hender det blir tomt. Kjøper alltid mye av overnevnte (unntatt dopapir, skyllemiddel og vaskemiddel) i Sverige. Har grovkjøkken, så har god plass til sånne artikler uten at det ser rotete ut i huset. 

Endret av Gogglebox
  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Motelvibes skrev (7 minutter siden):

Som F eks såpe.

Hva har dere et lager av, eller gjerne mye av i hjemmet? Noen har et lager med toalettpapir, andre en spesifikk såpe. 

Hva har du selv sørget for å ikke gå tom for på en stund? 

Vaskemiddel, dopapir, tørrvarer som hvetemel, gjær, pasta, ris , knekkebrød og pålegg som tåler å ligge i romtemperatur (leverpostei, makrell i tomat, peanøttsmør, sjokoladepålegg)  noe posesupper og sauser, stearinlys, ved og tennbriketter,  også passer vi på at det alltid er nok mat i fryseren :) 

Anonymkode: 85c14...961

• Nyttig 1
Skrevet
  • Dopapir
  • Kaffe
  • Mel, sukker og gjær
  • Poteter
  • Håndsåpe
  • Kjøtt (har alltid mye reinkjøtt i fryseren)
  • Batterier
  • Stearinlys

Anonymkode: 74fd1...9c2

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg har vaskepulver for år framoveer, ikke bevisst for at jeg ikke vil gå tom, men jeg har kjøpt gigadunk på tilbud, og siden jeg bor alene, tar det år å bruke det opp.

Anonymkode: d104f...db6

• Nyttig 1
Skrevet

Toalettpapir og dopapir. Kjøper i sekker. 

Men er jo andre ting vi passer på at det aldri er tomt for/har litt ekstra av. Vaskemiddel, handsåpe, dusjsåper, shampoer,  oppvaskmiddel, egg, Bris, smør, hjemmebakte brød, har alltid 5 - 6 middager i fryseren, frosne grønnsaker osv.

Anonymkode: fb285...f4e

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...