Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å gi en liten julegave til en kollega. Maks 200kr. Hun er allergisk mot en type nøtt (husker ikke hvilken) og ellers reagerer hun på diverse. Så mat vil jeg utelukke. Og vil ikke gi noe nips som støver ned. Ideer? 

Anonymkode: a6577...bb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk nettsidene: På apoteket har de gaver til under 200. Og på Tise. 

Anonymkode: b33b3...28b

Skrevet

Spørs på stilen hennes da, men hva med et par julesokker eller gode ullsokker eller noen litt artige happysocks?

+ et kaffekrus i papp (fra kafé) med gavekort på kafé oppi? Eller en sånn «spanderer kaffedate på deg på nyåret» lapp hvor dere to kollegaer kan gå sammen eller noe? 

Evt. Et «survival kit» med humoristisk touch på hva som er fint å ha når januar kommer: en iskaffe (de kan oppbevares i romtemperatur), leppepomade, håndkrem, neglelakk i noen kule farger fra depend (mange føler seg ikke så freshe i januar, så påskudd for å huske på å ta vare på seg selv, man føler seg ofte bedre da), en kaffekopp/tekopp til kontoret, eller noe annet internt som du vet kollegaen ville satt pris på eller liker. 

Mye billig på Kiwi, Normal, Nille, Søstrene grene, H&M osv

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Har lyst å gi en liten julegave til en kollega. Maks 200kr. Hun er allergisk mot en type nøtt (husker ikke hvilken) og ellers reagerer hun på diverse. Så mat vil jeg utelukke. Og vil ikke gi noe nips som støver ned. Ideer? 

Anonymkode: a6577...bb7

Vin. (150)Eller som jeg kjøpte :alkoholfri bringebærsprudledrikk. Flasken så ut som en champagneflaske. (100). Og en stilkblomst eller miniblomst. 

Veldig fin oppmerksomhet syntes jeg. 

Evnt julete i løsvekt.  

Anonymkode: 30f41...e93

Skrevet

Nips som ikke støver ned vil være forbruksvarer. Håndsåpe til badet fra Meraki, Rituals, evt apoteket. Servietter, lys, duftlys, nøytral olivenolje, urtesalt, fin lakris/sjokolade som vedkommende kan sette fram til besøk osv osv. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...