Eris Skrevet 17. desember 2023 #1 Skrevet 17. desember 2023 Hei, Vi har en baby på 6 mnd denne julen, vårt første barn. Ønsker tips til gaver til barnet som er noe hun kan ha resten av livet, som minne. Altså ikke typiske leker og klær osv. Men noe hun kan få med seg når hun blir voksen og ha liksom. Om noen forstår hva jeg mener. Noen som har noen tips? Jeg har sett på sånn «min første julekule». Men noen andre tips?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #2 Skrevet 17. desember 2023 Julekuler var det første jeg kom på😅😂 Hva med et album hvor man setter inn bilder? Veit at der jeg vokste opp (innflytter på bygda) fikk man gjerne en rosemalt, liten kiste til feks leker eller andre ting når man var liten. Kanskje mer en dåpsgave men, den varer jo evig. Anonymkode: 56f87...09d
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #3 Skrevet 17. desember 2023 Boka om meg-type bøker som dere kan skrive litt om hvordan hun er som baby og legge inn bilder. Anonymkode: 7cbda...f08
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #4 Skrevet 17. desember 2023 Jeg kjøpte en type julepynt som kan settes på hylle men som jeg kan kjøpe en ny av hver jul til barnet. (Altså ikke noe å henge på juletre, for jeg tenker at barnet kan ha disse som pynt på eget rom) Vi vurderte også et smykke. Et pent anheng i gull kan man jo ha hele livet. Kunst? Noe som ikke er kjempestort da, og litt nøytralt så det er større sjans for at barnet vil like det som voksen. Anonymkode: c4103...45b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå