AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #1 Skrevet 16. desember 2023 Har lest at mange ikke synes noe særlig om "lange" Tinder bioer, og det er da litt synd. Jeg tenker at det kan faktisk være nødvendig å presentere seg på en velformulert måte som er noe lengre enn 3-5 setninger. Spesielt når appen har et rykte for mange useriøse brukere Hva synes du om bioer som er litt lengre? Mann 29 Anonymkode: 94ecf...f75
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #2 Skrevet 16. desember 2023 Jeg liker lange utfyllende tinderbioer best. Sveiper stort sett basert på bio og info. K38 Anonymkode: 4eb82...5f2 3 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Skrevet 16. desember 2023 Syntes det er fint jeg. Sier noe om personligheten til den som eier profilen Anonymkode: 9c81c...1c2 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #4 Skrevet 17. desember 2023 Kommer litt an på personen. Hittil har de lange lange bioene vært trauste og litt for utleverende, som igjen har fått meg til å anta at personen mangler noen sosiale antenner. Men jeg er sikker på at det finnes lange, bra bioer også, og noen der ute som heller ikke har noe imot de litt mindre bra bioene. Anonymkode: d9aac...64f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #5 Skrevet 17. desember 2023 Jeg foretrekker lange og beskrivende bioer. Det er et stort pluss og gir meg mye bedre inntrykk av personen og er derfor ofte avgjørende for hvilken vei jeg sveiper Anonymkode: d7c8f...cdc 1
snusmumrikke Skrevet 17. desember 2023 #6 Skrevet 17. desember 2023 Nå er jeg ikke på Tinder lenger, men da jeg var det, så sveipet jeg bort alle menn som ikke hadde bio. Foretrakk lengre tekster som ga meg ett inntrykk av personligheten, lettere å vite om det var interessant da. Var jo de som røk rett ut pga det de skrev, men det er jo like greit for begge parter. Nå er jeg i en helt annen aldersgruppe enn deg, så jeg aner ikke hvordan damer på den alderen er, men sånn uansett er det alltid greit å sikte seg inn på noen som tenker litt likt. Siden du opplever at bio er viktig, så er ei dame som sveiper deg bort pga en lengre bio neppe en særlig til match. Fin måte å sile på, spør du meg. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #7 Skrevet 17. desember 2023 snusmumrikke skrev (35 minutter siden): Nå er jeg ikke på Tinder lenger, men da jeg var det, så sveipet jeg bort alle menn som ikke hadde bio. Foretrakk lengre tekster som ga meg ett inntrykk av personligheten, lettere å vite om det var interessant da. Var jo de som røk rett ut pga det de skrev, men det er jo like greit for begge parter. Nå er jeg i en helt annen aldersgruppe enn deg, så jeg aner ikke hvordan damer på den alderen er, men sånn uansett er det alltid greit å sikte seg inn på noen som tenker litt likt. Siden du opplever at bio er viktig, så er ei dame som sveiper deg bort pga en lengre bio neppe en særlig til match. Fin måte å sile på, spør du meg. Samme her, ingen info - ingen sjanse. Anonymkode: 8be8b...d08 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #8 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 17.12.2023 den 9.06): Samme her, ingen info - ingen sjanse. Anonymkode: 8be8b...d08 Enig. Et bilde sier meg ingenting. Til og med bildepene menn er uinteressante med bare et bilde. Anonymkode: d7c8f...cdc
knooters Skrevet 21. desember 2023 #9 Skrevet 21. desember 2023 On 12/17/2023 at 12:19 AM, AnonymBruker said: Har lest at mange ikke synes noe særlig om "lange" Tinder bioer, og det er da litt synd. Jeg tenker at det kan faktisk være nødvendig å presentere seg på en velformulert måte som er noe lengre enn 3-5 setninger. Spesielt når appen har et rykte for mange useriøse brukere Hva synes du om bioer som er litt lengre? Mann 29 Anonymkode: 94ecf...f75 Nesten utelukkende de som har brukt tegnene sine godt som jeg faktisk håper matcher med meg. Bilder gjør bare så mye, og er man "skriveredd", leser jeg det som at man ikke har så mye interessant å meddele. Sorry til de som føler seg truffet M37
Gjest AnonymVestlending Skrevet 22. desember 2023 #10 Skrevet 22. desember 2023 Mistenker her at det er de yngre damene som syns det er "needy" med lang bio, og de eldre damene som liker en god bio. Av erfaring så er damer i tyveårene EKSTREMT opptatt av at mannen på ingen som helst måte skal være "needy" fordi det er en "ick".
Andro Skrevet 22. desember 2023 #11 Skrevet 22. desember 2023 Hadde jeg vært på tinder ville jeg forventet at folk skrev nok til at det ga meg et inntrykk av personligheten til vedkommende og hvem de er. Det ser mer ærlig ut, og man sparer seg for å bruke tid på folk som ikke er aktuelle. Litt om verdier og meninger er veldig fint - mer interessant enn bilder av fisk og sykkelbukser.
Trek Skrevet 22. desember 2023 #12 Skrevet 22. desember 2023 AnonymVestlending skrev (7 minutter siden): Mistenker her at det er de yngre damene som syns det er "needy" med lang bio, og de eldre damene som liker en god bio. Av erfaring så er damer i tyveårene EKSTREMT opptatt av at mannen på ingen som helst måte skal være "needy" fordi det er en "ick". Har akkurat samme inntrykket.. litt tungt å innse at jeg er blant de eldre. Jeg vil ha så mye informasjon som mulig i grunnen og er skeptisk til de som ikke har noe. Da må bildene være eksepsjonelt bra i så tilfelle, at de gir meg ett lite inntrykk av hvem han er. 3 selfier tatt rett etterhverandre og null bio. Spiller ingen rolle hvor kjekk mannen er, blir nei fra meg da uansett. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå