Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg poster sikkert denne feil sted..

Men jeg lurer på synnes dere kvinner menn skal ha sjegg eller ikke sjegg hva liker dere best ?

Skrevet

Stort sett uten, men sånn som Kronprinsen har er fint. Det verste er bare bart, det får jeg helt mare av

Skrevet

"Todagers" kan være både kledelig og sexy, men ellers er svaret at jeg helt klart foretrekker menn uten skjegg!

Gjest -eline-
Skrevet

Jeg var antiansiktshår før jeg traff typen, han har skjegg på haka og jeg elsker det! Synes det gir han karakter... Har sett han uten en gang og det var merkelig, han så mye yngre ut og var litt mer plain... For hans vedkommende så vil jeg stemme for, men det kommer jo an på hva slag skjegg og om det passer på personen, ikke alle som ser bra ut med hår i ansiktet... Og bart er ikke kledelig på noen!

Gjest Betty Boop
Skrevet

Kommer an på ansiktsformen og skjegget. Men det MÅ være velpleid. En bart kan være fint det og. Men den MÅ være velpleid. Det er ikke noe enten eller for det kommer så helt og holdent an på mannen som skal bære det.

Skrevet

Det kommer HELT an på mannen. Noen kler skjegg, andre gjør det overhodet ikke.

Når det er sagt, så ja; skjegg kan være råflott om det sitter på den rette mannen.

Skrevet

Skjegg er ekkelt. Sånn 2 dagers kan gå ann da. Men bart da går jeg helt fnatt. Det liker jeg ikke. Stygt.

Skrevet
"Todagers" kan være både kledelig og sexy, men ellers er svaret at jeg helt klart foretrekker menn uten skjegg!

jepp, signerer denne

Skrevet

Det kommer vel helt an på mannen det? Noen passer godt med skjegg eller bart og noen passer ikke med det.

Jeg foretrekker ingenting egentlig, fordi det er så individuelt.

Skrevet

Skjegg: MED K..

Ansikter: Helst uten skjegg.

;)

Skrevet (endret)

Det kommer helt an på mannen, noen er flotte med fullskjegg, andre med to-dagersskjegg og andre igjen helt glattraket. Det eneste jeg ikke liker er det her nymotens firkantskjegget som mange unge (innvandrer)gutter har i ansiktet. Det ser bare teit ut, syns jeg.

Endret pga skrivefeil

Endret av Brunhilde
Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Jeg var alltid av den oppfattelsen av at skjegg var en uting, men det var før jeg traff eksen. Han har hatt mange variasjoner av skjegg/bart som han kledde veldig godt. (Noen han kledde mindre godt også ;) )

Min nåværende samboer har goatee men er ellers glatt. Og det kler han veldig godt.

I bunn og grunn kan skjegg være veldig stilig hvis det er velfrisert - problemet er at mange ikke tenker så mye på å frisere det.

Skrevet

Todagers kan være passende på noen, men jeg foretrekker det glatt.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Med. Hvis han kler det. Mannen min kler skjegg, men jeg har en kompis som er penest uten.

Gjest Jalileh
Skrevet

Uten, eller så funker tredagersskjegg også. :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...