Gå til innhold

Har vært ensom i over 25 år.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært alene i 25 år.. (32 år gammel mann)

Hele livet mitt har jeg vært så og si alene.. Jeg har hatt 3-4 forhold som har vært brutal.. Utroskap av den ene, pykisk vold av den andre, den tredje ble jeg manipulert av.

Ble venner med noen i 2022, vi ble veldig gode venner på kort tid.. Dessverre så fant dem min gode side og misbrukte den.. Tapte over 200 000 på 3 måndter fordi dem brukte min godhet for å kjøpe ting til dem.. Har mega problemer med å si nei.

Jeg har absolutt null livsglede i livet..
Jeg er ensom
Jeg mangler mye tenner fordi dem ble trukket, (Har en sykdom som gjør at jeg manglet mange fra før av) så har 2 oppe og 7 nede..) Ødelegger tilitta mi.
har kraftig psoriasis, så har mye psoriasis over hele kroppen.

Jeg er en veldig omtenksom og veldig snill person.. VIl aldri noen vondt.. Dessverre så er det sånn at folk finner alltid en vei til å bruke det imot meg.

Hva skal jeg gjøre videre?

Sliter med å gå ut, fordi jeg klarer aldri å finne venner.. Og finner jeg noen og prøver å invitere dem ut, så får jeg altlid "Nei, skal være hjemme idag" så går jeg ut å så ser jeg dem henger med folk.

Alltid en unnskyldning.

Jeg vil si jeg er gjennomsnittelig pen, har fått hørt at jeg har magiske øyner, fantastisk personlighet å lett å like.

Men det virker jo som at jeg må nesten være en helt annen person for å bli likt..

Fordi det virker som de snilleste folkene skal ha det jævlig..

Anonymkode: 871e2...c76

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har vært alene i 25 år.. (32 år gammel mann)

Hele livet mitt har jeg vært så og si alene.. Jeg har hatt 3-4 forhold som har vært brutal.. Utroskap av den ene, pykisk vold av den andre, den tredje ble jeg manipulert av.

Ble venner med noen i 2022, vi ble veldig gode venner på kort tid.. Dessverre så fant dem min gode side og misbrukte den.. Tapte over 200 000 på 3 måndter fordi dem brukte min godhet for å kjøpe ting til dem.. Har mega problemer med å si nei.

Jeg har absolutt null livsglede i livet..
Jeg er ensom
Jeg mangler mye tenner fordi dem ble trukket, (Har en sykdom som gjør at jeg manglet mange fra før av) så har 2 oppe og 7 nede..) Ødelegger tilitta mi.
har kraftig psoriasis, så har mye psoriasis over hele kroppen.

Jeg er en veldig omtenksom og veldig snill person.. VIl aldri noen vondt.. Dessverre så er det sånn at folk finner alltid en vei til å bruke det imot meg.

Hva skal jeg gjøre videre?

Sliter med å gå ut, fordi jeg klarer aldri å finne venner.. Og finner jeg noen og prøver å invitere dem ut, så får jeg altlid "Nei, skal være hjemme idag" så går jeg ut å så ser jeg dem henger med folk.

Alltid en unnskyldning.

Jeg vil si jeg er gjennomsnittelig pen, har fått hørt at jeg har magiske øyner, fantastisk personlighet å lett å like.

Men det virker jo som at jeg må nesten være en helt annen person for å bli likt..

Fordi det virker som de snilleste folkene skal ha det jævlig..

+ i år skal jeg feire jul alene for første gang også, fordi faren min og kona hans drar til Thailand.. Moren min har jeg dårlig kontakt med. Så dette blir en veldig ensom jul, og føler meg bare helt fortapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noen som arrangerer jul for de som ikke har andre. Kan det være noe slikt der du bor eller litt utenfor?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes vondt ut. Kan ikke tannlegen hjelpe deg med tennene? Og slutt å bruke penger på andre folk. Ekte venner tar ikke betaling.

Anonymkode: 21129...d69

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sunshineyellow skrev (19 minutter siden):

Det er noen som arrangerer jul for de som ikke har andre. Kan det være noe slikt der du bor eller litt utenfor?:)

Det er jeg klar over. Men vil dessverre ikke til folk jeg ikke kjenner i julen.
Er fult klar over at jeg blir ensom i julen, men det blir liksom ikke det samme uten pappa der.. Pappa og jeg har feiret jul sammen vært år siden jeg ble født, så det er derfor ting blir litt ekstra sårt.

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det hørtes vondt ut. Kan ikke tannlegen hjelpe deg med tennene? Og slutt å bruke penger på andre folk. Ekte venner tar ikke betaling.

Jeg skal få hjelp til å få nye tenner, men det er en lang prosess hvor jeg må også operere kjeven lengre fram osv.. Må mote meg opp til dette, er en sårbar operasjon for meg.

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har du jobb? 

Er uføre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å bli kjent med folk så må man nesten møte ukjente:)

Kanskje det er litt ekstra sårt for deg i år, med tanke på pappa og tennene. Du kan prøve å legge en plan om hvordan få venner i løpet av neste år. Kan du melde deg frivillig? Er det en møteplass på dagtid? Liker du å gå turer kan du melde deg på turer via den norske turistforeningen. 

Ønsker deg en riktig god jul 🎄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor sånn ca i landet bor du? Jeg er også alene, og vurderer å benytte meg av tilbud som en frivillig org.har på julaften. Ikke kjekt å være alene i jula, men sånn blir det av og til. Kan du få en bedre kontakt med moren din?

Anonymkode: 675b6...f3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det jeg skriver nå er i beste mening ❤️

Du høres ikke egentlig snill ut. Du høres ut som en som har null selvrespekt og null evne til å sette grenser. 
Så det du da gjør er å være «snill» mot alle andre enn deg selv. 
Hvorfor er du så slem mot deg selv? 
Å sette grenser er faktisk ikke å være slem. Det er å ta vare på seg selv. 
Og når du beskriver ditt liv har du ikke tatt vare på deg selv. 

Så jeg ville startet der. 
Kanskje du kan melde deg på et kurs etc? 
Mindfullness kan hjelpe deg med å se tingene klarere og forstå hvorfor ting skjer. 
Anbefaler også å meditere for å få mer innsikt i situasjonen. 
Du høres ut som en veldig følsom person, og da vil meditasjon kanskje være godt for deg ❤️ 

Og så må du på en eller annen måte komme deg mer ut. 
røde kors? 
kirke? 
bibliotek arrangerer ofte lesesirkler etc 

Lykke til ☺️ 

Anonymkode: 840c1...7b0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...