Gå til innhold

Ammeslutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet å amme jenta mi for snart 1 uke siden. Og helt siden da er legge tid på dag og kveld blitt et mareritt. Hun hylskriker og det kan var eopptil en time eller mer før hun roer seg ned og sover av utmattelse. Hun våkner også på natt og er vanskelig å roe ned. 
vi har prøvd at pappan tar seg av legging, og dager hvor bare jeg tar eller bytte på, men ingen forskjell  

noen som har erfaringer med dette og kan komme med tips?

Anonymkode: 571a6...4fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er hun? Sluttet du veldig brått eller trappet du ned? Jeg ammet lenger enn jeg egentlig hadde tenkt for jeg orket ikke en såpass reaksjon (prøvde såvidt et par ganger og hun ble som du beskriver din) så jeg trappet ned og ventet til barnet var litt større og da gikk det veldig fint uten noe særlig gråt :) Når jeg sluttet å amme i søvn ga vi litt flaske på melk i starten, tok bare noen dager så gadd hun ikke drikke av den, da byttet vi til vannflasken hennes istedet som hun gjerne vil drikke litt av før leggetid. 

Anonymkode: 2fd96...41c

Skrevet

Høres ut som hun ikke er klar for ammeslutt. 

Skrevet

Hun er snart 2 år. Jeg måtte slutte brått pga medisiner jeg må ta. Helt forferdelig vondt å stå i det

• Hjerte 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun er snart 2 år. Jeg måtte slutte brått pga medisiner jeg må ta. Helt forferdelig vondt å stå i det

Okai samme som min er nå da og jeg sluttet for et par måneder siden med kveldsammingen. Da er de jo iallfall så store at det går an å trøste og prate og forklare, så da må dere bare gjøre det tenker jeg. Kjedelig å måtte slutte brått før du og barnet er klare da ❤️ Men det går nok snart bedre! Prøv med flaske og smokk :) 

Anonymkode: 2fd96...41c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...