Gå til innhold

Skuffa over womanizer

Fremhevede innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.12.2023 den 2.08):

ARCWAVE PRO ION for menn. Heller ikke noen suksess. Syns den har for svak funksjon og gir ingen nytelse. Den ble dumpet samme dag som den ble kjøpt.

Anonymkode: 2cce4...a81

Vil anbefale at du prøver igjen. Jeg var også skuffa i starten, fikk ikke nok stimuli i forhold til vibrator eller fleshlight. Men plutselig så fikk jeg den til å funke, og nå synes jeg den laveste innstillingen gir herlige og lange orgasmer. De bygget seg stille og rolig opp. Herlig som bare det👍

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også ble sykt skuffet. Har satisfyer fra før av, den er mye bedre. 

Anonymkode: 2aaf1...c59

Skrevet

Veldig skuffet, den gir meg absolutt ingenting. 

Anonymkode: fd9a2...1b0

Skrevet

Elsker den. Er på min andre 😅

Man skal ikke bevege på den når man bruker den, bare "hekte" den på og la den gjøre jobben.

... can't believe im saying this... men litt som når barnet finner brystvorta...

Anonymkode: c24d3...d0f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest MarylinX
Skrevet

Jeg liker min veldig godt og får alltid orgasme når jeg bruker den. Skjønner imidlertid dere som synes den blir for intens, og jeg trenger sjelden å ha den på det kraftigste nivået. Liker å bruke litt glidemiddel og ikke sette «åpningen» rett mot klitoris, men mer massere rundt. Får ofte småorgasmer før den store. Liker også å bruke den mens mannen min har pikken litt inni meg slik at jeg kan bruke musklene til å klemme rundt pikken. Deilig for begge😊

Skrevet

Jeg å hatet den første gangene. Men nå elsker jeg den

Anonymkode: 6ad37...fbf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2023 den 9.36):

Den funker nok veldig bra for damer som syns det er litt vanskelig å komme. Jeg kommer veldig lett og er veldig følsom, og womanizer ble rett og slett for voldsom for meg😅 

Anonymkode: e8940...2e6

Samme her. Ikke at tid er et poeng i seg selv, men jeg bruker sekunder på å oppnå en orgasme. Liker mye bedre rabitten min en womanizer.

Anonymkode: c84b6...d92

Skrevet

Nei, den er oppskrytt. Elendig skjit! 

Anonymkode: 50c53...050

Skrevet
MuffinStud skrev (På 17.12.2023 den 20.13):

Har vært, og fremdeles er, en stor ubetinget suksess blant både min kjære og hennes venninner. 

Den brukes litt annerledes enn en klitorisvibrator, så det kan hende det trengs litt tilvenning. Det er også litt forskjell mellom modellene mtp intensitet. 

Men selvfølgelig er folk forskjellige.

Fasinerende at du har innsikt i din kjæres venninners masturberingsvaner...

Anonymkode: f50b8...052

Skrevet

Jeg liker den, men bruker den ikke så ofte. Hvis jeg bare vil ha en rask orgasme, bruker jeg den. Kommer utrolig fort.

Anonymkode: a6a85...4b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...