AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #1 Skrevet 16. desember 2023 Kjøpte for noen dager siden, og gledet meg villt til å få den i posten. Men for en nedtur! En vanlig vibrator er mye bedre, og fingrene gjør jobben like godt som womanizer altså. Andre erfaringer? Anonymkode: bec5d...99c
Stillalive Skrevet 17. desember 2023 #2 Skrevet 17. desember 2023 Vel, folk responderer jo forskjellig. Men samboeren likte den heller ikke noe særlig til å begynne med, helt til hun ble vant/fant teknikken. Nå er den favoritten til en kjapp utløsning og sier i grunn at den til tider er for effektiv. 1
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #3 Skrevet 17. desember 2023 Er nok ikke womanizern det er noe galt med all den tid den har revolusjonert orgasmen for planetens kvinner Anonymkode: 96519...12f
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #4 Skrevet 17. desember 2023 Den funker nok veldig bra for damer som syns det er litt vanskelig å komme. Jeg kommer veldig lett og er veldig følsom, og womanizer ble rett og slett for voldsom for meg😅 Anonymkode: e8940...2e6 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #5 Skrevet 17. desember 2023 Samme skuffelsen hadde jeg. Oppskrytte greier jeg ikke skjønner poenget med. Anonymkode: ef112...b94 1
MuffinStud Skrevet 17. desember 2023 #6 Skrevet 17. desember 2023 Har vært, og fremdeles er, en stor ubetinget suksess blant både min kjære og hennes venninner. Den brukes litt annerledes enn en klitorisvibrator, så det kan hende det trengs litt tilvenning. Det er også litt forskjell mellom modellene mtp intensitet. Men selvfølgelig er folk forskjellige.
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #7 Skrevet 17. desember 2023 Å komme uten er det riktige...må man ha slike ting blir det en uvane. Så viktig å bruke det kun av og til...en gang i uka maks... Anonymkode: 3cd69...ed2
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #8 Skrevet 18. desember 2023 ARCWAVE PRO ION for menn. Heller ikke noen suksess. Syns den har for svak funksjon og gir ingen nytelse. Den ble dumpet samme dag som den ble kjøpt. Anonymkode: 2cce4...a81
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #9 Skrevet 18. desember 2023 Jeg var også veldig skuffet, til jeg fant rette teknikken. Jeg er ikke mye skuffet nå lenger. 😊 Anonymkode: 71140...c56
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #10 Skrevet 18. desember 2023 Min har ligget i esken under sengen nesten siden jeg skaffet meg den 3 år siden. Ser flere av dere nevner at dere var skuffet helt til dere fant den rette teknikken? Lurer på hvilken og hvordan? Hvis dere skjønner? Kanskje jeg har brukt den feil? 😅 Anonymkode: 707c4...fe1 1
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #11 Skrevet 18. desember 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Min har ligget i esken under sengen nesten siden jeg skaffet meg den 3 år siden. Ser flere av dere nevner at dere var skuffet helt til dere fant den rette teknikken? Lurer på hvilken og hvordan? Hvis dere skjønner? Kanskje jeg har brukt den feil? 😅 Anonymkode: 707c4...fe1 Vanskelig å forklare, men jeg begynte vel å ta den direkte på klitoris, og det er iallefall ikke riktig teknikk for meg. Bare ubehagelig. Anonymkode: 71140...c56
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #12 Skrevet 18. desember 2023 Orgasme sitter i hodet og ikke i en plastikk dings. Jobb med hodet, så sitter den uten maskinerier. Anonymkode: 995cc...e49
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #13 Skrevet 20. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 18.12.2023 den 2.08): Jeg var også veldig skuffet, til jeg fant rette teknikken. Jeg er ikke mye skuffet nå lenger. 😊 Anonymkode: 71140...c56 Hva er rette teknikken?😅 ser flere har nevnt det, og jeg vil gjerne lære🤓 Anonymkode: bec5d...99c
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #14 Skrevet 20. desember 2023 Nå er jeg mann og har aldri vært så heldig at jeg har fått være med å prøve womanizer på en kvinne. Men etter hva jeg har skjønt skal ikke denne brukes direkte på klitoris, men bare nesten inntil da denne gir luftpulser. Så ved å holde denne helt inntil, så stenger man for luften og den vil ikke fungere sånn den skal. Men som nevnt, har null erfaring. Anonymkode: c7b97...d27
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #15 Skrevet 20. desember 2023 Jeg har testet flere ganger, men det er et nei fra meg. Liker den absolutt ikke. Heller en vanlig vibrator da gitt. Anonymkode: 27e39...99c 1
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2023 #16 Skrevet 20. desember 2023 Synes vanlig vibrator er mye bedre. Det var som orgasmen ble mye svakere. Jeg har også lett for å komme, så kanskje det er sånn som noen skriver over her at den passer bedre for kvinner som har vanskelig for å komme? Anonymkode: 80d15...510
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #17 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 18.12.2023 den 2.08): Jeg var også veldig skuffet, til jeg fant rette teknikken. Jeg er ikke mye skuffet nå lenger. 😊 Anonymkode: 71140...c56 Hva er rette teknikken?? Jeg kjøpte noe tilsvarende men den gir sånn mellomting av god følelse og nesten sånn følelse man har rett etter en orgasme … altså alt blir sensitivt. Men når jeg kommer så blir det ubehagelig med en gang så føler jeg ikke får like kraftig orgasme som med fingrene?? Men kommer med den ja. Jeg er single og aldri kommet skikkelig med en mann før. Kun for meg selv. Tror jeg knyter meg for mye med menn jeg ikke kjenner så godt. Anonymkode: 41a3d...9ba 1
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #18 Skrevet 21. desember 2023 Jeg kan si at jeg ikke var så begeistret for Womanizer Pro 40 jeg kjøpte en del år tilbake. Jeg fikk den ikke til, fikk meg ikke i mål. Men prøvde meg så på en Satisfyer, og den likte jeg mye bedre, den fikk resultater. Min favoritt av disse type leketøyene er nok Lelo Enigma Dual Action. Anonymkode: 6527c...729
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2023 #19 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nå er jeg mann og har aldri vært så heldig at jeg har fått være med å prøve womanizer på en kvinne. Men etter hva jeg har skjønt skal ikke denne brukes direkte på klitoris, men bare nesten inntil da denne gir luftpulser. Så ved å holde denne helt inntil, så stenger man for luften og den vil ikke fungere sånn den skal. Men som nevnt, har null erfaring. Anonymkode: c7b97...d27 Den må holdes inntil, for det skal ikke komme luft til. Den lager et slags lite vakuum der den holder på. Altså den runde donut ringen på leketøyet, skal ligge fint rundt. Hos meg så er det ikke at den påvirker de ytre delene av klitoris, men den gir nesten noen trykkbølger som stimulerer klitoris i dypet. Er totalt ulik en vibrator. Anonymkode: 6527c...729 1
Tent Skrevet 21. desember 2023 #20 Skrevet 21. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 18.12.2023 den 2.08): ARCWAVE PRO ION for menn. Heller ikke noen suksess. Syns den har for svak funksjon og gir ingen nytelse. Den ble dumpet samme dag som den ble kjøpt. Anonymkode: 2cce4...a81 Anbefale at du prøver den på nytt. Det rare er at noe ganger funker det ikke for meg heller, mens andre ganger så bygger det seg opp til en kraftig og laaang orgasme. Føler at den funker, når det er en stund siden jeg har brukt hånda, da en vanlig «håndrunk» kan bli litt «hardhendt». Ok med samleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå