Gå til innhold

Kan den rette allerede være i et forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan den rette (store kjærlighet) allerede være i et forhold? 

Føler jeg har møtt den rette men han er allerede i et forhold… 

Anonymkode: d428f...067

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, selvfølgelig!!

Anonymkode: 2a26f...e7a

• Liker 1
Skrevet

Den rette for deg, betyr ikke nødvendigvis den rette for han det gjelder..🙄

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Tror ikke det finnes den ene rette.

Anonymkode: 482c3...358

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva får deg til å tro han er den rette? Siden han er i et forhold, hva slags uttrykk har han gitt ovenfor deg? Forstår ikke helt hvorfor du er sikker på at han er DIN rette. Eller at du er hans rette for den saks skyld. 

Ellers et lite råd: alltid holde seg unna de i et forhold, la de være

Anonymkode: 80338...00f

• Liker 3
Skrevet

Det finnes ingen soulmate, det er kun på film. Ingen har sommerfugler i magen i 50 år. Det finnes en rekke mennesker man er kompatibel med, noen mer enn andre. Utseendet og personlighet er viktige faktorer for å falle for hverandre. Men etter 5-10 år så kommer hverdagslivet, og det må jobbes aktivt for å opprettholde respekt, generøsitet ovenfor hverandre og varme følelser. Ikke legg deg etter folk som allerede er i forhold, det er utrolig nasty og vitner om manglende moral.

Anonymkode: 51617...1c2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg møtte mitt livs store kjærlighet da han var i et forhold.

Og selv om han ikke hadde vært det da vi møttes, så har han jo vært i forhold før. Og jeg også. 

Så.. selvsagt kan de det. 

Mye i kjærlighetslivet som handler mest om timing..

Anonymkode: c22f0...407

• Liker 1
Skrevet

Kan være det, men jeg mener man har mange «rette» partnere. Det finnes ikke kun en som er den rette for deg. 

Anonymkode: 58ecf...f39

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Du har mange former for kjærlighet.

Soulmates kan komme inn i livet ditt både som venn og kjæreste.

Jeg har møtt en nå som er min Tvillingsjel. DET er sjeldent. Og ærlig talt trodde jeg ikke helt på det før jeg møtte han. 

Han har levd i et fint ekteskap og elsket kona de årene de var sammen.

Men da han møtte meg smalt det fra første øyekast. Er som om vi har kjent hverandre i årevis. Er noe helt uforklarlig mellom oss. 

Anonymkode: 8a56d...43f

• Hjerte 1
Skrevet

Det er ikke slik at det bare finnes en rette...det hører kun til mytene. Alt kommer an på om man er heldig å treffe dem man klaffer med. Akkurat som i vennskap. Når folk er forelsket tror de alltid an denne er den "rette" Men forelskelser går ALLTID over etter noen år og da går folk lei hverandre og kjeder seg om de ikke har bygget på vennskapet med partneren. Og skal man løpe etter den "rette" hele tiden da må du innom hundrevis av menn som bare resulterer i tilknyttnings skader, følelse av å bli utnyttet til sex og bitterhet mot menn. Mens du ender opp som en sur og bitter dame i 40 og 50 årene.

Anonymkode: aeb98...24c

Skrevet

Da er han ikke den rette for deg nå.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Kan den rette (store kjærlighet) allerede være i et forhold? 

Føler jeg har møtt den rette men han er allerede i et forhold… 

Anonymkode: d428f...067

Det er selvfølgelig ikke slik at det kun finnes «den ene rette».

Anonymkode: 5bf42...9ef

Skrevet

Han er ikke så rett og dere er ikke så soulmates at det er ok å såre den andre. 

Anonymkode: 5eed8...1de

Skrevet

Ja han kan være den rette, men feil tidspkt. Pga han er i forhold nå. Dere må vente til han har ryddet opp. Og møtes igjen ved et senere tidspkt. Er han den rette, så skjer dette.

ikke tro det blir dere nå. Ikke innled noe nå. Ikke tro at viss dere innleder noe, så blir det dere. Da hjelper du han bare å bli i det andre forholdet, fordi han blir lykkelig å gå i pose og sekk. 

Anonymkode: 25486...285

• Nyttig 2
Skrevet

Ja, men han ble singel. Og er på vei ut.. 

(Vi, var aldri utro eller noe sånt. btw...) Jeg sa, "du må finne ut hva som blir, best for deg å gjøre .Så, avsluttet vi kontakten. 

Tok opp kontakten med meg, når han ble singel. Bare for å oppdatere egentlig, og for å forsikre seg om at jeg fremdeles var singel. 

Vi har ikke kontakt mens han, fikser det praktiske, som må gjøres, uten at det skal gjøre vondt. 

Anonymkode: 52225...c52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...