illy68 Skrevet 16. desember 2023 #1 Skrevet 16. desember 2023 Jeg har hatt silikon i snart 14 år og skal inn og fjerne implantatene neste uke. Lurer på om noen har lyst til å dele erfaringene sine rundt dette? Hva kan jeg forvente dagene/ukene etterpå?
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #2 Skrevet 18. desember 2023 Jeg tok akkurat ut mine forrige onsdag, etter 13 år og en gjennomgått graviditet. (Gikk fint å amme) Jeg har stram bh etter operasjonen og har ikke sett hvordan de er ennå helt skikkelig, de blir vel som de blir etter 3-6mnd. Får vel bare bli vant til å ikke ha pupper lenger, så får vi se hva jeg gjør. Mistet puppene etter første graviditet, og har egentlig alltid hatt store, så derfor la jeg inn. Jeg bor på et lite sted hvor det er sett ned på med silikon. Fortell gjerne hvordan det går med din operasjon. Anonymkode: f2d6f...c67
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2023 #3 Skrevet 18. desember 2023 Gjorde det for to år siden. Tiden etterpå var i grunn fin, nesten vanskelig å huske på å være forsiktig siden jeg ikke hadde noe særlig med smerter. Bare gled deg, helt herlig å ikke ha implantatene! Anonymkode: d439c...637 1 1
illy68 Skrevet 29. desember 2023 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2023 Takk for svar dere! Er en uke siden operasjonen nå, og føler meg kjempebra! Det eneste som har vært litt plagsomt har vært stingene som strammer og klør. Men ellers føles det fint å være kvitt dem, selv om man ikke ser forskjell på rygg og bryst nå 🙈 De hadde ingen sportsbh som var liten nok på klinikken, så har funnet meg noen sportsbh her hjemme istedenfor. Utfordringen er at det presser på stingene, så må prøve meg litt fram her
Sunshineyellow Skrevet 29. desember 2023 #5 Skrevet 29. desember 2023 Hvor mye hadde du satt inn? Over eller under muskel? Hvordan føles det å være helt flat nå? Håper du finner en bra sportsbh, evt noe annet ♡
illy68 Skrevet 30. desember 2023 Forfatter #6 Skrevet 30. desember 2023 Sunshineyellow skrev (11 timer siden): Hvor mye hadde du satt inn? Over eller under muskel? Hvordan føles det å være helt flat nå? Håper du finner en bra sportsbh, evt noe annet ♡ Jeg hadde satt inn 240 over muskel. Føles overraskende naturlig og behagelig å være tilbake til å være helt flat igjen! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå