Gå til innhold

Fjerne brystimplantater

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt silikon i snart 14 år og skal inn og fjerne implantatene neste uke. Lurer på om noen har lyst til å dele erfaringene sine rundt dette? Hva kan jeg forvente dagene/ukene etterpå? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tok akkurat ut mine forrige onsdag,  etter 13 år og en gjennomgått graviditet. (Gikk fint å amme)
Jeg har stram bh etter operasjonen og har ikke sett hvordan de er ennå helt skikkelig, de blir vel som de blir etter 3-6mnd. Får vel bare bli vant til å ikke ha pupper lenger, så får vi se hva jeg gjør. Mistet puppene etter første graviditet, og har egentlig alltid hatt store, så derfor la jeg inn. Jeg bor på et lite sted hvor det er sett ned på med silikon. 
Fortell gjerne hvordan det går med din operasjon.

Anonymkode: f2d6f...c67

Skrevet

Gjorde det for to år siden. Tiden etterpå var i grunn fin, nesten vanskelig å huske på å være forsiktig siden jeg ikke hadde noe særlig med smerter. Bare gled deg, helt herlig å ikke ha implantatene!

Anonymkode: d439c...637

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Takk for svar dere! Er en uke siden operasjonen nå, og føler meg kjempebra! Det eneste som har vært litt plagsomt har vært stingene som strammer og klør. Men ellers føles det fint å være kvitt dem, selv om man ikke ser forskjell på rygg og bryst nå 🙈 De hadde ingen sportsbh som var liten nok på klinikken, så har funnet meg noen sportsbh her hjemme istedenfor. Utfordringen er at det presser på stingene, så må prøve meg litt fram her

Skrevet

Hvor mye hadde du satt inn?

Over eller under muskel?

Hvordan føles det å være helt flat nå?

Håper du finner en bra sportsbh, evt noe annet ♡

Skrevet
Sunshineyellow skrev (11 timer siden):

Hvor mye hadde du satt inn?

Over eller under muskel?

Hvordan føles det å være helt flat nå?

Håper du finner en bra sportsbh, evt noe annet ♡

Jeg hadde satt inn 240 over muskel. Føles overraskende naturlig og behagelig å være tilbake til å være helt flat igjen!

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...