AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #1 Skrevet 16. desember 2023 Hva gjør dere med partneren deres før leggetid? Jeg er så lei av serier og filmer. Gaming er ikke noe jeg interesserer meg for, men han interesserer seg for det. Jeg har prøvd, men da kjeder jeg vettet av meg. Han kjeder vettet av seg av å sitte i sofaen og ikke gjøre noe eller se på noe. Liker ikke helt denne utviklingen, men vet ikke hva vi skal finne på. Bor ikke sentralt heller, så å reise ut på kvelden er uaktuelt ettersom det tar for lang tid å komme hjem til ungene om det skulle være noe Anonymkode: 1d244...078
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #2 Skrevet 16. desember 2023 Mal bilder les bøker reis vekk om dere kan! ha sex lag noe sammen gjør oppussing i huset gå på konsert legg puslespill bake lage mat gå ut Anonymkode: 7136d...b5d 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Skrevet 16. desember 2023 Hmm. Vi prater sammen, ser forskjellige serier eller filmer vi liker. Koser, prater litt mer, koser litt mer. Anonymkode: 5ae36...46a 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #4 Skrevet 16. desember 2023 Surfer på Internett. Ser noe på TV, eller hører på radio. Spiller brettspill sammen. Anonymkode: 6768a...860 1
Lill3My Skrevet 16. desember 2023 #5 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Hva gjør dere med partneren deres før leggetid? Jeg er så lei av serier og filmer. Gaming er ikke noe jeg interesserer meg for, men han interesserer seg for det. Jeg har prøvd, men da kjeder jeg vettet av meg. Han kjeder vettet av seg av å sitte i sofaen og ikke gjøre noe eller se på noe. Liker ikke helt denne utviklingen, men vet ikke hva vi skal finne på. Bor ikke sentralt heller, så å reise ut på kvelden er uaktuelt ettersom det tar for lang tid å komme hjem til ungene om det skulle være noe Anonymkode: 1d244...078 Puslespill, med et glass vin, litt musikk og tente lys Brettspill (Scrabble feks) eller kortspill Gå en tur! Lage mat sammen eller bake noe? Teste ut nye oppskrifter eller snacks Spise ute en gang i uka? Teste ut nye steder En god samtale, bruk f.eks Feulbox Og; hva ville du gjort om du var singel? Gjør noen av det,.med eller uten ham. Hva med en fast kveld hver i uka til å ha barnefri og dyrke egne interesser/trening/sosialt med venner? Ha et prosjekt sammen; sett opp en date per måned der dere bare gjør noe sammen, samme hva. Bytt på å planlegge, annenhver gang. Alt fra kino og teater til piknik og tennis! Hva gjør andre i samme.område på? Har dere vennepar å invitere på kveldsbesøk/kaffe/kveldsmat/spill? Se etter kurs; matlaging, maling, diy, se etter hva som finnes rundt dere, sannsynligvis er det mer enn du tror Hva bryr du deg om ellers? Hva opptar deg? Er dette noe du kan bruke mer tid på? (Frivillighetsarbeid, strikking, trening? Hva som helst). Ditto; hva bryr han seg om og er det noe av det du kan involvere deg litt i? 3
Bokormsen Skrevet 16. desember 2023 #6 Skrevet 16. desember 2023 Prater, legger planer, drikker te, leser, rydder, trener og ehrm andre ting.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #7 Skrevet 16. desember 2023 Bak/lag mat, høytløesning, gi/få massasje, lag ett teppe-fort, brettspill/puslespill/kortspill(klespoker:D), gå en tur i nabolaget(så dere rekker raskt hjem), aktmaling/tegning, ha sex, inviter noen på besøk, ha skrekkfilmkveld med popcorn, LOTR-marathon. Anonymkode: a6e45...c46
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #8 Skrevet 16. desember 2023 35 minutter siden, AnonymBruker said: Hva gjør dere med partneren deres før leggetid? Jeg er så lei av serier og filmer. Gaming er ikke noe jeg interesserer meg for, men han interesserer seg for det. Jeg har prøvd, men da kjeder jeg vettet av meg. Han kjeder vettet av seg av å sitte i sofaen og ikke gjøre noe eller se på noe. Liker ikke helt denne utviklingen, men vet ikke hva vi skal finne på. Bor ikke sentralt heller, så å reise ut på kvelden er uaktuelt ettersom det tar for lang tid å komme hjem til ungene om det skulle være noe Anonymkode: 1d244...078 Om han er skikkelig viril insisterer han på scat. Syntes ikke det er noe særlig men han blir veldig glad Anonymkode: fada0...89a 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #9 Skrevet 16. desember 2023 Skjønner ikke problemstillinga. Vi gjør ikke så mye. Men vi koser oss veldig bare ved å være sammen i samme rom. Godt selskap, slapper av, holder på med vårt, prater, spiller kort, spiser mat. Bare deilig å være to. Anonymkode: 2a1ec...2ef 4
Blåjojo Skrevet 16. desember 2023 #10 Skrevet 16. desember 2023 Vi sitter ikke sammen hver kveld. Begge trenger litt alenetid, og jeg liker å sitte med en bok mens han enten gamer, jobber eller lager/spiller musikk. Men om vi er sammen så ser vi tv, lager mat, spiller brettspill, pusler puslespill, pusker og koser på hverandre mens vi prater om alt mulig, legger planer for ferie og undersøker pris på hotell og fly, går tur, går på kino… Ingen av oss som sitter å kjeder seg. 1
Turkis Sau Skrevet 16. desember 2023 #11 Skrevet 16. desember 2023 Lill3My skrev (26 minutter siden): Puslespill, med et glass vin, litt musikk og tente lys Brettspill (Scrabble feks) eller kortspill Gå en tur! Lage mat sammen eller bake noe? Teste ut nye oppskrifter eller snacks Spise ute en gang i uka? Teste ut nye steder En god samtale, bruk f.eks Feulbox Og; hva ville du gjort om du var singel? Gjør noen av det,.med eller uten ham. Hva med en fast kveld hver i uka til å ha barnefri og dyrke egne interesser/trening/sosialt med venner? Ha et prosjekt sammen; sett opp en date per måned der dere bare gjør noe sammen, samme hva. Bytt på å planlegge, annenhver gang. Alt fra kino og teater til piknik og tennis! Hva gjør andre i samme.område på? Har dere vennepar å invitere på kveldsbesøk/kaffe/kveldsmat/spill? Se etter kurs; matlaging, maling, diy, se etter hva som finnes rundt dere, sannsynligvis er det mer enn du tror Hva bryr du deg om ellers? Hva opptar deg? Er dette noe du kan bruke mer tid på? (Frivillighetsarbeid, strikking, trening? Hva som helst). Ditto; hva bryr han seg om og er det noe av det du kan involvere deg litt i? @Lill3My4president. Den strategien funker fjell for oss
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #12 Skrevet 16. desember 2023 Vi har sex stort sett hver kveld. Sex er digg og gjør at vi får litt sommerfugler i magen. Lidenskap er veldig viktig for oss. Vi har vært sammen i over 10 år og har små barn, bare så det er nevnt. Anonymkode: 1c353...990 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #13 Skrevet 16. desember 2023 Vi spiller sjakk. Anonymkode: 0a7e9...18c
AnonymBruker 42 Skrevet 16. desember 2023 #14 Skrevet 16. desember 2023 Helst noe man begge synes er artig/spennende/gøy/givende, osv... Spiller jo egentlig ikke store rollen hva det er - så lenge man trives i hverandres selskap, og det som "gjøres" ikke er totalt frastøtende...
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #15 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Om han er skikkelig viril insisterer han på scat. Syntes ikke det er noe særlig men han blir veldig glad Anonymkode: fada0...89a Takk for en god latter. Ble litt gjesping av å lese om brettspill og maling, så ikke denne komme… Anonymkode: 1dc6b...edc
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #16 Skrevet 17. desember 2023 Høres ikke ut som en mann som er sammen med deg fordi han er interessert i selve deg, men heller bare ha noe selskap når han er lei av å game. Anonymkode: 0d6f4...e2e
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #17 Skrevet 17. desember 2023 Vi gjør mye våre egne ting. Jeg har et hobbyrom hvor jeg oppholder meg mye på kveldstid. Han har også sine hobbyer. Vi lager mat og spiser sammen, gjør husarbeid, går turer, sitter sammen mens vi leser avisen og kommenterer/prater om det vi leser. Noen ganger spiller vi kort eller brettspill. Det viktigste for meg er at vi er tilgjengelige for hverandre. Er det noe jeg trenger, eller noe jeg trenger å prate om, er han der. Anonymkode: 7a3a4...7eb 3
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #18 Skrevet 17. desember 2023 Dere må jo ikke sitte hjemme sammen hver kveld. Hvorfor tar ikke du deg en tur ut? Trene, treff en venninne, eller gjør noe du syns er gøy? Det smitter når noen gjør bra ting, pluss du får mer energi selv av det. Anonymkode: b8d34...173 2
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #19 Skrevet 17. desember 2023 Det er mulig å ha litt tid for seg selv hver kveld. Jeg vet ikke hva dere regner som kveld, men hvis det er fra kl 18-22, så kan dere jo bruke en time eller to for dere selv innimellom. Han kan game hvis han ønsker og du gjøre noe du selv vil. Lage noe hobby, se en serie kun du vil se, gå en tur, trene, lese bok, litt selvpleie (ansiktsmaske, scrub, hårmaske, neglelakk), ringe en venninne, treffe en venninne. Ellers kan dere gjøre noe av dette sammen eller hver for dere: Lær yoga eller mindfullness via youtube Hør på podcast Puslespill, brettspill, quiz Finn noen youtubekanaler begge kan like Se en serie, men kun en episode hver dag i stedet for å sitte foran tven flere timer noen få dager for å bli ferdig Lag noe sammen / redesign. F.eks lage salongbord, spisebord, male et møbel, mal en vegg, organisering av ting. Gi massasje, gå på kurs eller les dere litt opp / se på youtube Dusj sammen / ta et bad Gå tur Lag mat sammen, gjerne noe som tar litt tid og spis på kvelden Ta en kjøretur, hør på musikk, podcast, lydbok eller prat. Kjør til områder dere ikke pleier å være. Kanskje dere ser noe kjekt, finner en fin turvei osv. Anonymkode: 9edc5...bd2
Gjest Geminisoul_83 Skrevet 17. desember 2023 #20 Skrevet 17. desember 2023 Trener, lager mat sammen, gir henne massasje, går tur. Ser en serie, snakker sammen, sex og kos. Så er det natta.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå