AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #1 Skrevet 16. desember 2023 Har ligget med ham før og gledet meg til å møte ham igjen i ferien, men så på snapmap at han våknet opp et annet sted etter han var på byen. Vi er jo ikke eksklusive eller noe, men jeg blir fortsatt såret. Men kan ikke si til ham at jeg vet han lå med en annen bare fordi jeg stalket hvor han var… Orker ikke å ikke møte ham igjen, men orker ikke å ligge med ham når jeg vet han mest sannsynlig lå med noen andre Anonymkode: 03c1c...d2a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #2 Skrevet 16. desember 2023 En ting er sex, men jeg orker ikke tanken på at han liker andre jenter mer enn meg som han tar på dates eller forteller de samme tingene eller finere ting til enn meg Anonymkode: 03c1c...d2a 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #4 Skrevet 16. desember 2023 Kjære vene, han kan ha sovet hos en venn, et søsken, et annet familiemedlem... Jeg hadde ikke ville ligget med en paranoid stalker , selv om det ikke er svar på spørsmålet ditt Anonymkode: 8902e...95d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #5 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kjære vene, han kan ha sovet hos en venn, et søsken, et annet familiemedlem... Jeg hadde ikke ville ligget med en paranoid stalker , selv om det ikke er svar på spørsmålet ditt Anonymkode: 8902e...95d Hva er sannsynligheten for at han sov hos en venn?? Han kunne bare dratt hjem til seg selv, han bor ikke langt unna, og jeh vet han er glad i byen og jenter, aktiv på Tinder osv Anonymkode: 03c1c...d2a 2
Trek Skrevet 16. desember 2023 #6 Skrevet 16. desember 2023 Jeg hadde også mistet lysten på en mann dersom han hadde sex med andre samtidig som vi datet. Jeg dater en mann om gangen, vil kun date menn som dater en kvinne om gangen også. På dette punktet tror jeg like barn leker best. Men hvordan vet du at han har hatt sex da og ikke bare sovet på sofaen? Kan du ikke bare ta jeg vil være eksklusive praten og finne ut av det?☺️ 4 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #7 Skrevet 16. desember 2023 Jeg har hatt sex med en som har pult ei anna dagen før, var ikke noe problem det. Anonymkode: 86ebb...aa8 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #8 Skrevet 16. desember 2023 Trek skrev (Akkurat nå): Jeg hadde også mistet lysten på en mann dersom han hadde sex med andre samtidig som vi datet. Jeg dater en mann om gangen, vil kun date menn som dater en kvinne om gangen også. På dette punktet tror jeg like barn leker best. Men hvordan vet du at han har hatt sex da og ikke bare sovet på sofaen? Kan du ikke bare ta jeg vil være eksklusive praten og finne ut av det?☺️ Hva er sannsynligheten for at en fyr sover på sofaen vs ligger med en jente etter byen?🥲 Vi er jo ikke eksklusive, men synes det er ekkelt å tenke på at han lå med en annen jente to dager før han møter meg Anonymkode: 03c1c...d2a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #9 Skrevet 16. desember 2023 Men ja, jeg høres jo ut som en paranoid stalker, så kan ikke si noe til ham om at han muligens lå med en annen, men det sier jo seg selv når han våknet opp hos noen andre etter en tur på byen Anonymkode: 03c1c...d2a
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #10 Skrevet 16. desember 2023 Hadde jeg fremdeles vært ung, usikker og desperat etter bekreftelse: antagelig. Men nå i dag? Nope. Anonymkode: 1b49e...db4 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #11 Skrevet 16. desember 2023 Han kan vel like gjerne ha sovnet på et nachspiel som å ha pult andre 🙃 Men ja du høres sykt paranoid ut mtp at dere ikke er ekslusive. Dog, da fikk du kanskje avklart at dere ikke er meant to be Anonymkode: 8902e...95d 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #12 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han kan vel like gjerne ha sovnet på et nachspiel som å ha pult andre 🙃 Men ja du høres sykt paranoid ut mtp at dere ikke er ekslusive. Dog, da fikk du kanskje avklart at dere ikke er meant to be Anonymkode: 8902e...95d Hvor sannsynlig er det at en kjekk gutt i 20-årene bare sovnet på et nach uten en jente?? Anonymkode: 03c1c...d2a 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #13 Skrevet 16. desember 2023 Nei få deg selvrespekt Anonymkode: fa0e5...91a 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #14 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei få deg selvrespekt Anonymkode: fa0e5...91a Men skal jeg anta at han lå med noen andre eller bare sovnet på et nach? Det spiller jo ganske stor rolle Anonymkode: 03c1c...d2a
Trek Skrevet 16. desember 2023 #15 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hva er sannsynligheten for at en fyr sover på sofaen vs ligger med en jente etter byen?🥲 Vi er jo ikke eksklusive, men synes det er ekkelt å tenke på at han lå med en annen jente to dager før han møter meg Anonymkode: 03c1c...d2a Det kan ikke jeg svare deg på. Men du har egentlig bare to reelle valg. Spørre han om å være eksklusive eller slutte å treffe han. Hva har du mest lyst til? 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #16 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): En ting er sex, men jeg orker ikke tanken på at han liker andre jenter mer enn meg som han tar på dates eller forteller de samme tingene eller finere ting til enn meg Anonymkode: 03c1c...d2a Du vil ikke være eksklusiv, men vil likevel ha de samme privilegiene? Anonymkode: 260a9...277
Blåjojo Skrevet 16. desember 2023 #17 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men skal jeg anta at han lå med noen andre eller bare sovnet på et nach? Det spiller jo ganske stor rolle Anonymkode: 03c1c...d2a Det er jo bare han som kan svare på det! Er 50/50 sjanse for at han pulte en annen. Jeg hadde ikke brydd meg med det om jeg likte fyren og det var god sex. Hadde ikke møtt han om det ikke var garantert god sex.
Even Tuell Skrevet 16. desember 2023 #18 Skrevet 16. desember 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Har ligget med ham før og gledet meg til å møte ham igjen i ferien, men så på snapmap at han våknet opp et annet sted etter han var på byen. Vi er jo ikke eksklusive eller noe, men jeg blir fortsatt såret. Men kan ikke si til ham at jeg vet han lå med en annen bare fordi jeg stalket hvor han var… Orker ikke å ikke møte ham igjen, men orker ikke å ligge med ham når jeg vet han mest sannsynlig lå med noen andre Anonymkode: 03c1c...d2a Der har du vel svart på ditt eget spørsmål? Ikke ha sex med noen det ikke frister å ha sex med. Ikke vanskeligere enn det. Siden dere ikke er ekslusive som du skriver ... hvilket type forhold har dere egentlig? Er dere på date'ern? Og hva er / var dine forventninger ovenfor han? 1
Cor Cubiculum Skrevet 17. desember 2023 #19 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Har ligget med ham før og gledet meg til å møte ham igjen i ferien, men så på snapmap at han våknet opp et annet sted etter han var på byen. Vi er jo ikke eksklusive eller noe, men jeg blir fortsatt såret. Men kan ikke si til ham at jeg vet han lå med en annen bare fordi jeg stalket hvor han var… Orker ikke å ikke møte ham igjen, men orker ikke å ligge med ham når jeg vet han mest sannsynlig lå med noen andre Anonymkode: 03c1c...d2a Selve definisjonen på å ikke være eksklusive er at man er fri til å ha andre forhold. Så om du ikke takler det, er svaret gitt. Finn deg en som vil være eksklusiv med deg. Men om to dager siden forrige sexpartner er for kort tid, hvor mange dager, uker eller år er nok?
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #20 Skrevet 17. desember 2023 Har han stor? Er han pen? Høy? Veltrent? Da må du gjøre et valg. Være en av mange, eller finne deg en av mange. Om en sovner på sofaen eller ligger rundt, gir ikke det et hint om atferdsmønster? Kongen på tinder, er han fremtiden, en å være eksklussive med? Osv, osv.... Hva mer enn noen av de øverste 4 punktene har denne mannen? Ikke lett å være IG generasjon, med tinder som inspirasjon. . Anonymkode: 65c35...014
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå