Gå til innhold

Hvor mye betaler dere som bor i Bergen i husleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Betaler nå i underkant av 9000 kr (uten strøm/internett) for 37 kvm, ganske sentralt i nærheten av Høyden. Kontrakten går ut om et halvt år, så da må jeg finne nytt sted.

Men, gode Gud, når jeg ser prisene på tilsvarende leiligheter. De er sjelden under 14-15000 kr. 😨 Og det blir sikkert verre om et halvt år.

Hvor mye betaler du?

Anonymkode: 5e832...672

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eit familiemedlem flyttet nyleg inn i  nyopppusset kjellerleilighet på 70 kvm. i fyllingsdalen  møblert utan deposium. og betaler kr, 15000 m/ strøm, internett.  Stort moderne kjøkken m / oppvakmakin , frys / kjøleskap, bad m/ tørketttommel / vaskemaaksin.

Anonymkode: c88dd...1c5

Skrevet

12500 / 62 kvm med nytt bad og grei standard i Rotthaugsgaten-Ragde Eiendom

Anonymkode: a41c8...2e7

Skrevet

9500 for ca 28 kvm på Landås. Tv/internett inkludert. Kjellerleilighet med enkel standard. Fuktproblematikk (og derfor på utkikk etter ny leilighet).

Anonymkode: 2499f...75f

Skrevet

12400 kr, 60 kvm, kommunal relativt grei leilighet med gammel standard, 2 soverom, Nesttun. 

Anonymkode: c5dc2...53b

Skrevet

Om vi hadde leid ut på åpne markedet så hadde vår 70kvm leilighet med kort vei til off transport på Bønes lagt på rundt 15k i mnd + strøm men inkl Internet. 
Leiligheten er en høy sokkelleilighet 

Anonymkode: 1e420...01d

Skrevet

Leier ut leilighet på 27 m2 like ved bybanen og høyskolen. 8000 kr mnd + strøm. Veldig god standard. 

Vet de fleste naboer tar mer for tilsvarende, også de som ikke har like god standard, men synes ærlig talt det er nok av unge mennesker, og det er hva jeg helst vil ha boende. 

Anonymkode: 383d8...555

Skrevet

🤯🤯 for noen priser.

Vi betaler 16.000,- for et hus med fem soverom (ca 150 kvm) så rett utenfor Bergen som du får det sørover, altså første stedet du kommer til etter nye tunellen.

Vet det ikke er det samme som I Bergen, men forskjellene er jo ville, vi er i byen på rett over halvtimen med bil, Flesland på tyve minutter med bil osv..

Anonymkode: ef512...9d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...