Gå til innhold

Får katten eller hunden din Julegave?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min pus på 3 år får Julegave. tror det blir nytt klorestativ og noen leker og ksttegodis.

Får din? Hva får den?

Anonymkode: c6e6e...0c4

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvsagt, hunden synes det er kjempespennende med pakkene. Får alltid en leke og en pakke med noe som lukter godt. 

Anonymkode: ad958...a75

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Er vant med det fra jeg er vokst opp også. Så ja. Alle mine firbente barnebarn får julegave. 

Anonymkode: dc3a8...124

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg kunne aldri laget julemiddag til meg selv og ikke latt hunden få.....det hadde vært helt unaturlig..da skulle jeg heller avstått måltidet selv..

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det får han 😻 Men må gå på et annet rom å pakke inn gaver.  Pakke inn gaver med katt i samme rom funker bare ikke 😸

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (17 timer siden):

jeg kunne aldri laget julemiddag til meg selv og ikke latt hunden få.....det hadde vært helt unaturlig..da skulle jeg heller avstått måltidet selv..

Får han hundemat da eller det samme som deg? 🙂

Anonymkode: c6e6e...0c4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men i veldig varierende grad 😅 Noen år er det ny leke eller hundesnacks fra dyrebutikk, mens andre år så er det en innpakket grønnsak eller en boks leverpostei 

Anonymkode: f11f7...0a4

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har fått mus med nisselue på fylt med kattemynte, og nytt klatrestativ

Anonymkode: dea87...792

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En no-stuffing-leke, en plastleke, en bamse, 2 nye aktivitetsleker med godis inni, et bein, en pakke med noen småkjeks og et nytt liggeunderlag, samt at han får pakke fra både søster og mamma også. Så det blir 10 pakker på han :D 

Så koselig å ha en egen pakke-opp-stund med han. Leker, godis og papir alle veier! ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke hund lenger. Men den fikk alltid et innpakket tyggebein til jul. Det var en fin tid ❤️

Anonymkode: 17c09...8ac

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hundene får julegave. De får tyggebein, godbiter og griseører, så de har litt snacks i jula. 
Hundene har gitt barna julegave i snart 10 år. I år får de boxere og joggebukse av dyra. Dette har blitt tradisjon - veldig koselig 

Anonymkode: 468f5...0e7

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Får som oftest noe godt som tyggebein, griseøre el. Pleier å gi det mens vi skal spise slik at hunden har noe å kose seg med / bruke tiden på. Gir også leke, men den gis på morgenen eller dagen etter da hunden blir "vill" av leker. 

Anonymkode: bc1e8...7ee

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja,alle 4 pusene får julegaver🙈

De pleier å få snacks,og våtfór.(sistnevnte er de ikke så glad i,så blir mest snascks😅)

De er også veldig flinke til å kjøpe julegaver🤪

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten tar jo helejuletreet. Det er det kjekkeste den vet, og det er gave nok. 😄

Anonymkode: c6f77...b08

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det hadde jeg ikke tenkt på. 

Men burdet kanskje ha kjøpt noe ekstra godt våtfor til kattene? Men pakke det inn, det gidder jeg ikke å gjøre altså!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...