AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #1 Skrevet 16. desember 2023 Var nettopp på ultralyd (uke 19) og fikk beskjed av jordmor at det var vanskelig å se kjønn, men hun trodde det kunne kanskje være en gutt. Noen som har opplevd noe lignende? 😅 og hva ble resultatet sen? Jeg er bare så nysgjerrig og dette hjalp ikke i det hele tatt, haha. Anonymkode: 68ee0...840
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #2 Skrevet 16. desember 2023 Ta en privat ultralyd da. Hvis du ønsker å vite. Anonymkode: 58789...590
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Skrevet 16. desember 2023 De kan ikke være 100% sikre uansett og det er bedre de sier når de ikke kan se det. Hos oss lå babyen som en klump som ikke ville bevege seg nok til at vi fikk gode bilder. Anonymkode: 36765...e7c
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #4 Skrevet 16. desember 2023 Jeg trodde ikke det var så viktig å vite, fram til de ikke klarte å se på oul. Jeg valgte å ta privat ul litt seinere delvis fordi jeg var så nysgjerrig. Samtidig slet de veldig med å se alle hjertekammerene, så selv om de fant dem til slutt og sa at alt så fint ut hadde jeg et behov for å sjekke. med eldste var det vanskelig å se, men de trodde kanskje det var gutt. Det stemte. Anonymkode: 0265a...6a5
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #5 Skrevet 16. desember 2023 Jeg fikk vite at vi ventet ei jente. Det sa både privat og offentlig oul. Den siste tatt uke 22. Overraskelsen var stor da det kom en gutt istedenfor. Neste gang vil vi ikke vite kjønn. Anonymkode: b66ef...74c
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #6 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ble dere skuffet da? Anonymkode: 048fe...0cf Ikke med en gang. Min mann ble nok litt ekstra glad og syntes det var veldig stas med gutt. Jeg var mest opptatt av at babyen var frisk og at alt var bra, at det var en gutt gjorde ingenting med en gang. Men det ble en liten sorgprosess i etterkant og det gjorde vondt å rydde vekk kjolene vi hadde fått i gave av andre. Men det gikk fort over og nå er det det mest naturlige i hele verden at vi har en gutt, og vi ler mye av det. Men det er noe med det når man går i ett halvt år og forventer det ene, så kommer noe annet. Anonymkode: b66ef...74c
Arkana Skrevet 17. desember 2023 #7 Skrevet 17. desember 2023 Vi opplevde det samme med nr 3. Jordmor var usikker, men sa at hvis hun måtte gjette mente hun jente. Det stemte.
Kjempeliten Skrevet 17. desember 2023 #8 Skrevet 17. desember 2023 Her var jordmor usikker, men trodde det var jente. Var tilbake på ul i uke 32 pga forliggende morkake, og da kunne de tydelig se at det var en jente
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #9 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Var nettopp på ultralyd (uke 19) og fikk beskjed av jordmor at det var vanskelig å se kjønn, men hun trodde det kunne kanskje være en gutt. Noen som har opplevd noe lignende? 😅 og hva ble resultatet sen? Jeg er bare så nysgjerrig og dette hjalp ikke i det hele tatt, haha. Anonymkode: 68ee0...840 Var 3 runder på ultralyd med nummer to, alle tre gangene sa de at de tror det er gutt. Det kom en gutt. Anonymkode: d2cff...779
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå