Gå til innhold

Burde offentlige kjærtegn forbys?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå i disse tider hvor rekordmange sliter med å finne kjælihheten, kan å være vitne til denslags når man ferdes i offentlige rom være en påkjenning og kilde til stress og ulykkelighet. Burde ikke egentlig kyssing og klemming og håndholding og slikt være ting som finner sted bak lukkede dører? Ingen grunn til å presse det opp i fjeset til resten av befolkningen. 

images.jpeg-2.jpg

Anonymkode: 398a4...301

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rasisme på lørdagskvelden er så utdatert. Finn på noe annet for å forsøke å engasjere og provosere. Vi biter ikke på muslimhatet ditt

Anonymkode: 654d4...e38

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Huff du må ha det ille om du føler slikt...

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Rasisme på lørdagskvelden er så utdatert. Finn på noe annet for å forsøke å engasjere og provosere. Vi biter ikke på muslimhatet ditt

Dette handler ikke om islam overhode. Faktisk er jeg forholdsvis islamofil, syns det er en flott religion som skaper en tilhørighet vi mangler i vårt sekulære samfunn. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette handler ikke om islam overhode. Faktisk er jeg forholdsvis islamofil, syns det er en flott religion som skaper en tilhørighet vi mangler i vårt sekulære samfunn. 

Flott 👍

Takk for deg!

Skrevet

Jeg har lyst på hund...hater å se alle andre ha hund og jeg ikke kan få det...vi burde gjort alle hunder inne hunder.. så vi som vil ha hund slipper å se de 🤦🤦🤦

• Liker 1
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Nå i disse tider hvor rekordmange sliter med å finne kjælihheten, kan å være vitne til denslags når man ferdes i offentlige rom være en påkjenning og kilde til stress og ulykkelighet. Burde ikke egentlig kyssing og klemming og håndholding og slikt være ting som finner sted bak lukkede dører? Ingen grunn til å presse det opp i fjeset til resten av befolkningen. 

images.jpeg-2.jpg

Nei tvert imot..sånn som verden er burde det heller påbys..

• Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Så foreslår at staten skal forby mer ting? Din kommunistjævel

Anonymkode: cba65...4f5

• Liker 2
Skrevet

Håper for din skyld at dette er trolling.. 

Anonymkode: e1fcf...2e3

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

images.jpeg-2.jpg

Snart ikke lov å være menneske. Hvorfor ha restaurant? De med spiseforstyrrelser kan bli støtt. Hvorfor bar? Avholdsfolket blir støtt. Hvorfor strand? De med kroppsissues kan bli støtt. Hvorfor butikk? De uten penger kan bli støtt. Håndhilse har allerede noen blitt støtt over. Gud forby at en mann tar en kvinne i hånden! Karikaturer er bare å glemme. Kjønnstypiske plagg likeså. Parfyme og vedfyring utgår pga astmatikere. Feire jul er så støtende som det kan få blitt. Både juletrærne, grisen, fattige, ikke -kristne og avholdsfolket kan bli støtt. Og nå siste nytt; ingen må vise kjærlighet offentlig fordi de som ikke har kjæreste kan bli støtt. Vi bør også slutte å være med venner offentlig. De som ikke har noen kan bli støtt. 

Anonymkode: 0babf...ab0

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Håper for din skyld at dette er trolling.. 

Selvsagt er det...😂...litt morsomt da..

Skrevet
LadeJarl skrev (Akkurat nå):

Trolling ja, men Nei, islamofobi og rasisme er ikke "morsomt" 

Skrevet

Det er jo forbudt i mange land i verden. 

Anonymkode: a0781...a27

Skrevet
LadeJarl skrev (Akkurat nå):

Hadde jeg ikke sett arabisk skrift på bilde, så ville jeg ikke være i tvil, men begynte jeg lure om dette var seriøst når jeg så det, men du har nok rett 

Skrevet

Hvorfor skal alle bli krenke av det de ikke kan få/bli/har for øyeblikket? Hva er galt med å bare unne andre å ha det bra?

Anonymkode: bb208...34b

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Nå i disse tider hvor rekordmange sliter med å finne kjælihheten, kan å være vitne til denslags når man ferdes i offentlige rom være en påkjenning og kilde til stress og ulykkelighet.

Da er man psykisk syk og trenger bistand fra en profesjonell. 

Da er ikke offentlig fremvisning av kjærlighet problemet, problemet er da mental helse.

Anonymkode: 5c255...f6a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...