AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #1 Skrevet 16. desember 2023 Nå i disse tider hvor rekordmange sliter med å finne kjælihheten, kan å være vitne til denslags når man ferdes i offentlige rom være en påkjenning og kilde til stress og ulykkelighet. Burde ikke egentlig kyssing og klemming og håndholding og slikt være ting som finner sted bak lukkede dører? Ingen grunn til å presse det opp i fjeset til resten av befolkningen. Anonymkode: 398a4...301
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #2 Skrevet 16. desember 2023 Rasisme på lørdagskvelden er så utdatert. Finn på noe annet for å forsøke å engasjere og provosere. Vi biter ikke på muslimhatet ditt Anonymkode: 654d4...e38 1 1
Sofakona Skrevet 16. desember 2023 #3 Skrevet 16. desember 2023 Huff du må ha det ille om du føler slikt... 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #4 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Rasisme på lørdagskvelden er så utdatert. Finn på noe annet for å forsøke å engasjere og provosere. Vi biter ikke på muslimhatet ditt Anonymkode: 654d4...e38 Dette handler ikke om islam overhode. Faktisk er jeg forholdsvis islamofil, syns det er en flott religion som skaper en tilhørighet vi mangler i vårt sekulære samfunn. Anonymkode: 398a4...301
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #5 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette handler ikke om islam overhode. Faktisk er jeg forholdsvis islamofil, syns det er en flott religion som skaper en tilhørighet vi mangler i vårt sekulære samfunn. Anonymkode: 398a4...301 Flott 👍 Takk for deg! Anonymkode: 654d4...e38
Sofakona Skrevet 16. desember 2023 #6 Skrevet 16. desember 2023 Jeg har lyst på hund...hater å se alle andre ha hund og jeg ikke kan få det...vi burde gjort alle hunder inne hunder.. så vi som vil ha hund slipper å se de 🤦🤦🤦 1 5
LadeJarl Skrevet 16. desember 2023 #8 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Nå i disse tider hvor rekordmange sliter med å finne kjælihheten, kan å være vitne til denslags når man ferdes i offentlige rom være en påkjenning og kilde til stress og ulykkelighet. Burde ikke egentlig kyssing og klemming og håndholding og slikt være ting som finner sted bak lukkede dører? Ingen grunn til å presse det opp i fjeset til resten av befolkningen. Anonymkode: 398a4...301 Nei tvert imot..sånn som verden er burde det heller påbys.. 1 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #9 Skrevet 16. desember 2023 Så foreslår at staten skal forby mer ting? Din kommunistjævel Anonymkode: cba65...4f5 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #10 Skrevet 16. desember 2023 Håper for din skyld at dette er trolling.. Anonymkode: e1fcf...2e3 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #11 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nå i disse tider hvor rekordmange sliter med å finne kjælihheten, kan å være vitne til denslags når man ferdes i offentlige rom være en påkjenning og kilde til stress og ulykkelighet. Burde ikke egentlig kyssing og klemming og håndholding og slikt være ting som finner sted bak lukkede dører? Ingen grunn til å presse det opp i fjeset til resten av befolkningen. Anonymkode: 398a4...301 Snart ikke lov å være menneske. Hvorfor ha restaurant? De med spiseforstyrrelser kan bli støtt. Hvorfor bar? Avholdsfolket blir støtt. Hvorfor strand? De med kroppsissues kan bli støtt. Hvorfor butikk? De uten penger kan bli støtt. Håndhilse har allerede noen blitt støtt over. Gud forby at en mann tar en kvinne i hånden! Karikaturer er bare å glemme. Kjønnstypiske plagg likeså. Parfyme og vedfyring utgår pga astmatikere. Feire jul er så støtende som det kan få blitt. Både juletrærne, grisen, fattige, ikke -kristne og avholdsfolket kan bli støtt. Og nå siste nytt; ingen må vise kjærlighet offentlig fordi de som ikke har kjæreste kan bli støtt. Vi bør også slutte å være med venner offentlig. De som ikke har noen kan bli støtt. Anonymkode: 0babf...ab0 3 1
LadeJarl Skrevet 16. desember 2023 #12 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Håper for din skyld at dette er trolling.. Anonymkode: e1fcf...2e3 Selvsagt er det...😂...litt morsomt da..
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #13 Skrevet 16. desember 2023 LadeJarl skrev (Akkurat nå): Selvsagt er det...😂...litt morsomt da.. Trolling ja, men Nei, islamofobi og rasisme er ikke "morsomt" Anonymkode: 654d4...e38
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #14 Skrevet 16. desember 2023 Det er jo forbudt i mange land i verden. Anonymkode: a0781...a27
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #15 Skrevet 16. desember 2023 LadeJarl skrev (Akkurat nå): Selvsagt er det...😂...litt morsomt da.. Hadde jeg ikke sett arabisk skrift på bilde, så ville jeg ikke være i tvil, men begynte jeg lure om dette var seriøst når jeg så det, men du har nok rett Anonymkode: e1fcf...2e3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #16 Skrevet 16. desember 2023 Hvorfor skal alle bli krenke av det de ikke kan få/bli/har for øyeblikket? Hva er galt med å bare unne andre å ha det bra? Anonymkode: bb208...34b
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2023 #17 Skrevet 17. desember 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Nå i disse tider hvor rekordmange sliter med å finne kjælihheten, kan å være vitne til denslags når man ferdes i offentlige rom være en påkjenning og kilde til stress og ulykkelighet. Anonymkode: 398a4...301 Da er man psykisk syk og trenger bistand fra en profesjonell. Da er ikke offentlig fremvisning av kjærlighet problemet, problemet er da mental helse. Anonymkode: 5c255...f6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå