Gå til innhold

Ville du skiftet kjønn om du kunne "valgt" om igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dame, ville du heller valgt å bli født mann? Med tanke på oppvekst og vennegjeng, misunner du gutter sin oppvekst og gjeng? Hva med kvinnehelse-aspektene?

Anonymkode: d69c7...7c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja. For noen år siden ville jeg nok takket ja til et slikt tilbud. Jeg har alltid trivdes best i mannlige relasjoner og gjør meg best i mannsyrker, mannehobbyer etc. 

MEN etter jeg ble mor er svaret utvilsomt nei. Ingenting slår gleden av å få bære frem et nytt liv og å få være mamma 🥰

Anonymkode: c5f3b...d13

• Liker 3
Skrevet

Nei. Er fornøyd med å være kvinne. 

• Nyttig 2
Skrevet

Aldri.

Anonymkode: 2d339...ccd

Skrevet

Tja, det tror jeg nesten.

• Liker 1
Skrevet

Hadde vært moro å kunne vært mann for en liten periode. Men hvis det skulle blitt noe moro på meg, så måtte jeg ha vært en kjekk mann. 😎

Skrevet

Ja, og det handler mest om kropp og effektene av hormoner.

Anonymkode: 11537...378

Skrevet

nei...

Anonymkode: aff16...ab6

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Som dame, ville du heller valgt å bli født mann? Med tanke på oppvekst og vennegjeng, misunner du gutter sin oppvekst og gjeng? Hva med kvinnehelse-aspektene?

Anonymkode: d69c7...7c4

Ja. Ja og ja. 

All sexismen og diskrimineringen og voldtektene og dritten kvinner opplever, helt fra vi er bare barn på 2-3 år. Hadde helt klart valgt å være mann om jeg kunne 

Anonymkode: bc54a...b59

Skrevet
Hannah80 skrev (20 minutter siden):

Hadde vært moro å kunne vært mann for en liten periode. Men hvis det skulle blitt noe moro på meg, så måtte jeg ha vært en kjekk mann. 😎

Som 14-åring hadde jeg en periode hvor jeg gjerne skulle ha vært en jente i klassen men fantasien involverte å ta på meg selv heller enn å ha meg med andre 🙂

Anonymkode: 1f524...4cd

Skrevet

Nei huff

Anonymkode: 68aad...941

Skrevet

Ja! Slippe mensen og slippe at enkelte føler de har rett til å både kommentere og beføle kroppen min. Og å bli vurdert som både mer kompetent og morsommere bare på grunn av kjønn, det må jo være ganske fint.

Anonymkode: 6bcdb...6c6

• Liker 1
Skrevet

Som mann har jeg ofte lurt på hvordan det er å være kvinne, og hvordan kvinner opplever sin kropp og sin seksualitet. Kunne godt tenkt meg å prøvd hvordan det er for noen dager, men ønsker meg ikke noe permanent skifte.

Anonymkode: 8f75f...426

Skrevet

Ja. Mye enklere å være mann det vet jeg . Mye mindre forventninger. Kroppslig er de en vinner også

Skrevet

Ja slippe mensen og pms!

Anonymkode: 35dce...c1b

Skrevet

Nei. 

Og det er delvis fordi jeg rett og slett ikke tror livet er noe særlig enklere som mann. Trives som kvinne. Takknemlig for at jeg har fått bære frem mine barn. 

Skrevet

Absolutt uten tvil, finner ingenting positivt med å være kvinne, føler meg ikke som kvinne engang.

Anonymkode: cf0f6...8eb

• Liker 2
Skrevet

Overhode ikke. Jo enklere med noe, men nei... Fornøyd med mitt kvinnelige kjønn asså.. 

Skrevet

Som mann er svaret ja. Det er så mye jeg har gått og går glipp av på grunn av mitt kjønn.

Anonymkode: 76a7a...e40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...