Gå til innhold

Hvor gamle er vennene/venninnene dine og hvor gammel er du?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har venner/venninner fra slutten av 30 årene til slutten av 50 årene. Selv er jeg 44. 

Anonymkode: e1809...3ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 44. Har venner fra 26-50 år. Mine nærmeste venninner er 45 og 38 år. 

Endret av jukkapalme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart 44. Har venner fra 30 til rundt 60. Men mine absolutt nærmeste er rundt min egen alder, pluss/minus et par år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 36, og har venner fra 28 til 60 år. Mine nærmeste er min egen alder pluss minus et par år.

Anonymkode: f0db3...a43

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 36, yngste er har vel blitt 30, og eldste er 47. Da teller jeg ikke kolleger(som jeg også treffer på fritiden, særlig de jeg ikke lenger jobber med, altså x-kolleger), naboer og andre bekjente, der har jeg til godt over pensjonsalder:) Må sies jeg jevnt over ikke har så mange venner, men er veldig nær de jeg har, og de nærmeste er nært meg selv i alder, med unntak av hun på 47. Skulle gjerne kjent flere og i forskjellige aldersgrupper:)

Anonymkode: abf24...005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 36, yngste er har vel blitt 30, og eldste er 47. Da teller jeg ikke kolleger(som jeg også treffer på fritiden, særlig de jeg ikke lenger jobber med, altså x-kolleger), naboer og andre bekjente, der har jeg til godt over pensjonsalder:) Må sies jeg jevnt over ikke har så mange venner, men er veldig nær de jeg har, og de nærmeste er nært meg selv i alder, med unntak av hun på 47. Skulle gjerne kjent flere og i forskjellige aldersgrupper:)

Anonymkode: abf24...005

Hvis du treffer tidligere kolleger på fritiden, er de vel vennene dine? 

Og jeg synes det høres ut som om du har mange venner ut fra det du ramser opp.

Anonymkode: 13b2c...53a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har venner fra 24 - 48 år. Er 34 selv. Mine aller nærmeste og beste venner (hvor jeg inkluderer min samboer) er 30, 31, 33 og 34 år gamle. 

Anonymkode: 2bc39...630

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 47, men ser yngre ut. Har venner fra 30-årene til 70-årene. At de er koselig å snakke med er mye viktigere enn alder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine venner er jevngamle med meg, noen opptil 3 år eldre. Jeg er over 60. Dette er venner fra barnehage, skole, universitet etc, og noe venners venner som er blitt nærmere gjennom årene. 

Omgås selvsagt andre, men regner dem mer som bekjente.

Anonymkode: d678f...a9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 42 år. Har venner fra 35-55 ish, men de nærmeste er 40-43. Samboer er 55, derfor mange venner i den aldersgruppen også 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 40 år. Min yngste venninne er 31 og min eldste er 58. Mine aller nærmeste venninner er jevngamle med meg.

Anonymkode: 90e02...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31. Alle mine venninner er i 60-, 70-, og 80-årene. Jeg er ufør så har blitt kjent med dem gjennom frivillig arbeid og på venterommet på fysioen. Har ingen venninner på min egen alder etter at jeg mistet kontakten med alle da jeg ble syk som 22-åring. 

Anonymkode: 08c9f...b49

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...