Gå til innhold

Boligstyling til salg

StellaMagic

Anbefalte innlegg

Vi skal selge leiligheten og i den anledning hadde vi en boligstylist innom for «veiledning» før vi skal ta bilder. Mye hadde vi fint tenkt ut selv, men var mange gode tips også.  Mulig jeg er konservativ, for jeg synes noen av forslagene var litt vel kreative kanskje? Kommer med et par av de jeg stussa på her, så kan dere si hva dere synes 😄

- Oppvaskbørste i tre og en «pen» klut skulle ligge tilfeldig dandert på vasken og kluten skulle gjerne henge ned over kanten på benken

- Gule løk, kålrot og poteter i boller, noen skulle ligge oppskjært på en fjøl med kniv ved siden av

- Oppslått kokebok, jerngryte og glass med rødvin skjenket i skulle danderes ved koketoppen

- Dekket kjøkkenbord til «festmiddag»

- Klær brettet i stabler på vaskerommet

- Skittentøyskurv (som ikke er særlig pen altså..) ville hun skulle stå fremme på badet, teppe på badegulvet og henge stort håndkle over dusjdøren

- Sengen «rufsete» redd opp, med et teppe hengende ned langs sengekanten

- brett med bakverk og kaffekopper på sengen

yes or no?! 😄😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det du reagerer på? Stylisten prøver ikke å selge til dere, men til potensielle kjøpere. Dette er ting som kan se bra ut på bilder, ingenting merkelig ved det. 

Anonymkode: c9a9b...234

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stylist gjør leiligheten 10000% mer innbydende i annonser og på visning. Man får en følelse av at det er koselig å bo der og får mer lyst til å kjøpe

Anonymkode: bd312...23c

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg blir en slik styling bare rot rett og slett. Og for meg gjør det at jeg velger vekk den leiligheten.

Anonymkode: 959eb...96b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er enig med stylist her. :) Da vi solgte huset så ordnet jeg alt til bilder (var litt i overkant interessert i interiør😅). Det var faktisk noen som kom på visning bare for å se om det er slik som på bildene, noen kom for å stjele ideer, noen kom bare for bilder. 😝 Litt koselig da, da har jeg gjort en bra jobb.  Og huset gikk langt over takst. De kjøpte mye interiør av oss i tillegg.

Endret av Sen ve ben
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint å høre deres synspunkt, da føler jeg meg litt tryggere på å følge rådene! Stylist er selvsagt en fagperson så burde jo stole på hennes kompetanse, men var usikker på om det ville fremstå litt rotete og «privat»!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

StellaMagic skrev (2 timer siden):

Veldig fint å høre deres synspunkt, da føler jeg meg litt tryggere på å følge rådene! Stylist er selvsagt en fagperson så burde jo stole på hennes kompetanse, men var usikker på om det ville fremstå litt rotete og «privat»!

Jeg fikk stylet boligen min helt annerledes enn jeg  hadde tenkt. Etter samtale med stylist skjønte jeg at han så for seg den mest sannsynlige kjøperen av denne typen bolig. Det gav mye mening. Stylisten var veldig flink til å selge inn livsstilen i nabolaget, som jeg nok kanskje ikke passet helt inn i lenger (derfor jeg flyttet). Det gav meg en større klarhet i hvorfor ting ble gjort som det ble gjort. 

Anonymkode: c9a9b...234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bladd forbi fordi jeg synes det bare er rotete og forstyrrende. Jeg skjønner at det skal appelere til følelse av å bo der, men jeg er mer interessert i om den lista der henger skjeivt, om det er riper i gulvet og hvor gammel kjøkkeninteriør er. Jeg ville droppet mat på senga, hengende tepper og kluter. Men litt ting på kjøkkenbenk må man jo ha. 1-4 er ja fra meg, 5-7 er nei.. 

Anonymkode: 66a3a...6ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...