AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #1 Skrevet 16. desember 2023 Jeg har store problemer med å ha gjenstander som minner meg om et spesielt sted eller boligen hvor jeg bodde. Jeg har dårlig samvittighet for det og menneskene som bodde der mente ikke vondt og de hadde sine egne sår. Alikevel blir jeg følelsesmessig uregulert av ha gjenstander fra dette stedet. Jeg skulle ønske det var annerledes, men det er det ikke. Det er som om alle små hendelser, stemninger og følelser kommer opp med å ha disse tingene i nærheten. Andre som har liknende erfaring? Anonymkode: 79f66...575
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #2 Skrevet 16. desember 2023 Ja, du må få tingene vekk. Jeg måtte flytte fra hjemmet pga dårlige minner knyttet til det og kvittet meg med møblene og pynten jeg hadde der, til og med noe asjetter og kopper fordi det var knyttet til så vonde minner som plutselig kunne dukke opp Anonymkode: df82c...0af 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Skrevet 16. desember 2023 13 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, du må få tingene vekk. Jeg måtte flytte fra hjemmet pga dårlige minner knyttet til det og kvittet meg med møblene og pynten jeg hadde der, til og med noe asjetter og kopper fordi det var knyttet til så vonde minner som plutselig kunne dukke opp Anonymkode: df82c...0af Vet at jeg ikke kan ha det i hus, men får samtidig dårlig samvittighet for de menneskene jeg bodde med. De hadde sine egne traumer. Anonymkode: 79f66...575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå