Gå til innhold

En i familien bedriver med kampanje mot mobbing/spleis.. Men han bedriver med mobbing selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en fyr i familien (voksen , nesten 50) Som har laget spleis å kampanje mot mobbing.

Men han driver jo selv å trakasserer å henger ut folk daglig på statusene sine?

Blir jo direkte flau, fordi han får laget diverse utstyr mot mobbing med våres etternavn.

Å dette er en persons om har sagt til en av sine egene familiemedlemmer at dem bare skal ta livet av seg selv når dem er langt nede?

Hvordan ville dere forholdet dere til dette? Jeg blir direkte kvalm.

Anonymkode: d129c...0b2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får filme mobbingen og tagge han på insta. 

• Liker 4
Skrevet

Skjønner at du blir flau. Men bare ikke ta del i det på noen som helst vis, ikke kommenter det eller gi set oppmerksomhet. 

Han er jo sikkert litt enkel han onkelen din, eller har noen psykiske problemer? 

Folk som er 50 og normslt oppegående driver jo ikke å henger ut andre på sosiale media. De fleste skjønner nok at det er noe med han. 

Anonymkode: a6bd5...4c6

• Liker 1
Skrevet

Vedkommende skjønner sikkert ikke at han mobber selv, men tror at det han skriver om andre er berettiget. Det er mange sånne mennesker. Men du har ingen grunn til å være flau, du har jo ingen ansvar for hans handlinger.

Anonymkode: 570eb...00c

• Liker 1
Skrevet

En narsissistisk godhetstyrann

Anonymkode: 2badf...0e4

Skrevet

Tråden er ryddet for identifisering av privatperson.

Rhodiola, adm.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.12.2023 den 19.16):

Jeg har en fyr i familien (voksen , nesten 50) Som har laget spleis å kampanje mot mobbing.

Men han driver jo selv å trakasserer å henger ut folk daglig på statusene sine?

Blir jo direkte flau, fordi han får laget diverse utstyr mot mobbing med våres etternavn.

Å dette er en persons om har sagt til en av sine egene familiemedlemmer at dem bare skal ta livet av seg selv når dem er langt nede?

Hvordan ville dere forholdet dere til dette? Jeg blir direkte kvalm.

Anonymkode: d129c...0b2

Du må si det til han personligt. Å gjøre det andre sier å filme å henge han ut er mobbing i seg selv det også. Han trenger tydelivis å høre deg. Det kalles hykleri.

Anonymkode: 91b18...2e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.12.2023 den 0.44):

En narsissistisk godhetstyrann

Anonymkode: 2badf...0e4

🥴 hehe, ugh.. 

Anonymkode: 7d2d6...92f

Skrevet

Er ikke dette ganske vanlig dobbeltmoral? Se bare på bloggere/influencere rundtomkring, de sier en ting og gjør noe annet. Vil fremstå som varme og inkluderende, men fasaden sprekker så snart solen skinner😬

Anonymkode: 3bf72...1aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...