Gå til innhold

Hemmelig adresse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gal x som har forfulgt meg i årevis. Virker som han aldri gir seg.. 

Jeg flyttet for noen år siden og forsøkte da å få hemmelig adresse. Det skulle vise seg å være vanskelig. 
Forsøkte å kontakte ulike operatører som 1881 osv og de lovet å ikke gjøre adressen min synlig. 
Men likevel var det noen aktører (tror det var 180.no) som «glemte» seg og gjorde adressen synlig likevel. 
nå skal jeg flytte igjen og ønsker å skjule adressen min så langt det går. 
Er det noen her med erfaring som kan hjelpe meg med hvordan jeg skal gå frem? 
usikker på om jeg gjorde alt rett siste gang

Anonymkode: 43dc9...6ed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du har såkalt "kode 7" ordning hvor politiet er involvert, så må du ordne dette selv. Har måttet gjøre det selv en gang, og ja forglemmelser skjer.

Det jeg gjorde når min adr og tlfnr plutselig sto offentlig igjen på en av disse sidene, var å ringe hver enkelt (1881, 180, gulesider osv) og få de til å forstå at det er viktig at opplysningene ikke blir synlig igjen. Måtte også ringe mitt tlfabonnement.  De beklaget seg og det skulle ikke skje igjen. 

Anonymkode: 59f54...784

• Liker 3
Skrevet

Du har gitt mobiloperatøren din beskjed om at nummeret ditt ikke skal gis ut? 

Anonymkode: 23234...631

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du har gitt mobiloperatøren din beskjed om at nummeret ditt ikke skal gis ut? 

Anonymkode: 23234...631

Ja, men likevel skjedde det. 
var inne og sjekke nå, og jeg står listet hos alle operatører. 
fryktelig irriterende at de ikke forholder seg til det jeg ber om

ts

Anonymkode: 43dc9...6ed

Skrevet

Det er vel mulig å sperre fra mine sider hos operatør for at nummeret skal stå på 1881 o.l. Men det kan fort ta noen uker før det registreres og tas vekk fra feks 1881. 
men det kan vel aldri garanteres.

Vil anbefale deg boligalarm med kameraovervåking. Finnes nok med kamera utenfor som sikkert går på ved bevegelse og/eller når det ringes på. Samt vurdere postboks framfor å få post hjem til deg. Så du kan droppe å ha navn på postkassen din. Dropp også navneskilt ved inngang.  

Men hvordan gal er han siden de ikke har gitt deg hemmelig adresse?

Skrevet

Inne på sidene til din mobiloperatør kan du velge om du vil være søkbar hos de ulike selskapene. Velg nei der, og det vil forsvinne fra nett etter hvert. Jeg har gjort det, og er ikke søkbar lengre, hverken på nummer eller adresse.

Anonymkode: 11835...9c5

• Liker 1
Skrevet

Med hemmelig adresse bør du slette alle kontoer på sosiale medier og helst ikke være så mye på nett. For der kan edin ex finne ut hvor du bor.

Anonymkode: 69329...e53

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...