AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #1 Skrevet 16. desember 2023 2 av 3 ganger er det mest sannsynlig din skyld om partneren din er utro så hvorfor skal du da korsfeste partneren din og gå? Det vil jo ikke bli bedre med neste partner om du ikke går inn i deg selv. I stedenfor å ta den lette utveien som er å gå, ta heller og være litt voksen og jobb med forholdet. 1. Partneren din er utro pga det er dødt på soverommet. Det er ofte dette som er hovedgrunnen, er du ofte sliten og bruker ikke tid og energi på forholdet så vil det gå denne veien til slutt, ett hvert menneske har behover, opprettholder man ikke disse så er det andre som virkelig vil gjøre det for deg. 2. Partneren din er utro pga du nekter å prøve fetisjene til partneren din i ny og ne. De fleste av oss har kinks, og de fleste av oss ønsker å dele og oppleve disse fetisjene, helst med partneren sin, men når du nekter å gå med på det for det er ut av din komfortsone så er det fortsatt andre der ute som vil gi en hjelpende hånd og visst sjangsen tilbyr seg at partneren din får oppleve sin fetisj med noen andre så er det vanskelig å si nei. 3. Partneren din er fuckboy/hore. Den her er ikke din feil, her er det partneren din som ikke elsket deg på det nivået du trodde alikevel og da er det bare å komme seg vekk å finne seg noe bedre. Anonymkode: 69436...a04 2 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #2 Skrevet 16. desember 2023 Jeg har aldri opplevd at noen var utro mot meg, det jeg vet ihvertfall. Da jeg selv var utro i det første forholdet mitt, var det ikke pga grunnene over. Jeg var bare ulykkelig over at hun ikke elsket meg mer. Anonymkode: 9e42b...45e 3 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Skrevet 16. desember 2023 Kun de som er utro som går rundt å tror slikt Anonymkode: ccc11...18f 19 17
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #4 Skrevet 16. desember 2023 Voksne har ikke ansvar for å gå ut av noe som ikke funker nei, du har helt rett. De er tiltaksløse og ganske dumme egentlig, da må det være noen andre sin feil. Anonymkode: a175a...a28 4 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #5 Skrevet 16. desember 2023 Hvorfor være utro fremfor å: 1. snakke med partner om det døde soverommet. 2. være åpen om fetisjer i innledningen av et forhold slik at man ikke blir sammen med noen som nekter å være med. og ikke minst: 3. gjøre det slutt FØR man ligger med noen andre. Anonymkode: f0b97...40b 17 1 10
Topsi Skrevet 16. desember 2023 #6 Skrevet 16. desember 2023 Ja stakkars folk son ikke har noe annet valg enn å være utro 😆 11 3
ennivk Skrevet 16. desember 2023 #7 Skrevet 16. desember 2023 Når du blir voksen, vil du innse at man har ansvar for egne handlinger, man kan ikke skylde på andre. Det går faktisk ikke an å skylde på partner for at man er utro. 9 6
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #8 Skrevet 16. desember 2023 Poenget er vel ikke "skykd", men heller det at noen velger å gå bak ryggen til noen og lyve. Det handler om å rydde opp der man er, før man går videre. Det er lov å bryte opp et forhold om man har det så fælt at man vurderer utroskap. Da regner jeg også med at problemet er tatt opp med partner. Kan man ikke redde, så kan man ikke redde, men man kan være voksen nok til å stå på egne bein og gjøre det slutt Anonymkode: 845be...34a 3 2
Fremmed fugl Skrevet 16. desember 2023 #9 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): 2 av 3 ganger er det mest sannsynlig din skyld om partneren din er utro så hvorfor skal du da korsfeste partneren din og gå? Det vil jo ikke bli bedre med neste partner om du ikke går inn i deg selv. I stedenfor å ta den lette utveien som er å gå, ta heller og være litt voksen og jobb med forholdet. 1. Partneren din er utro pga det er dødt på soverommet. Det er ofte dette som er hovedgrunnen, er du ofte sliten og bruker ikke tid og energi på forholdet så vil det gå denne veien til slutt, ett hvert menneske har behover, opprettholder man ikke disse så er det andre som virkelig vil gjøre det for deg. 2. Partneren din er utro pga du nekter å prøve fetisjene til partneren din i ny og ne. De fleste av oss har kinks, og de fleste av oss ønsker å dele og oppleve disse fetisjene, helst med partneren sin, men når du nekter å gå med på det for det er ut av din komfortsone så er det fortsatt andre der ute som vil gi en hjelpende hånd og visst sjangsen tilbyr seg at partneren din får oppleve sin fetisj med noen andre så er det vanskelig å si nei. 3. Partneren din er fuckboy/hore. Den her er ikke din feil, her er det partneren din som ikke elsket deg på det nivået du trodde alikevel og da er det bare å komme seg vekk å finne seg noe bedre. Anonymkode: 69436...a04 Det siste er riktig. Det er noen som ønsker å være notorisk utro, det kan man ikke få gjort noe med annet enn å ikke bli sammen med dem. Men det vanligste er tilfeldig utroskap. Ting som utvikles seg med venner eller kolleger. 2
AnonymBruker 42 Skrevet 16. desember 2023 #10 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): 2 av 3 ganger er det mest sannsynlig din skyld om partneren din er utro så hvorfor skal du da korsfeste partneren din og gå? Jeg vil gå så langt som å si at 3 av 3 ganger så er det "egen skyld"... Man velger jo som regel selv hvem vil inngå forhold med, og sånt.. Og man går fordi det ikke er interessant nok å "jobbe" med å få et forhold til virvelløse skapninger man ikke kan stole på til å "fungere", bare fordiatte... 2
Artmo3 Skrevet 16. desember 2023 #11 Skrevet 16. desember 2023 Det er alltid den som lyver og svikter partneren som har skyld. Man har all mulighet til å gå ut av forholdet istedetfor å være drittsekk, så man får skylde på seg selv for de handlingene man gjør 7 4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #12 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): 2 av 3 ganger er det mest sannsynlig din skyld om partneren din er utro så hvorfor skal du da korsfeste partneren din og gå? Det vil jo ikke bli bedre med neste partner om du ikke går inn i deg selv. I stedenfor å ta den lette utveien som er å gå, ta heller og være litt voksen og jobb med forholdet. 1. Partneren din er utro pga det er dødt på soverommet. Det er ofte dette som er hovedgrunnen, er du ofte sliten og bruker ikke tid og energi på forholdet så vil det gå denne veien til slutt, ett hvert menneske har behover, opprettholder man ikke disse så er det andre som virkelig vil gjøre det for deg. 2. Partneren din er utro pga du nekter å prøve fetisjene til partneren din i ny og ne. De fleste av oss har kinks, og de fleste av oss ønsker å dele og oppleve disse fetisjene, helst med partneren sin, men når du nekter å gå med på det for det er ut av din komfortsone så er det fortsatt andre der ute som vil gi en hjelpende hånd og visst sjangsen tilbyr seg at partneren din får oppleve sin fetisj med noen andre så er det vanskelig å si nei. 3. Partneren din er fuckboy/hore. Den her er ikke din feil, her er det partneren din som ikke elsket deg på det nivået du trodde alikevel og da er det bare å komme seg vekk å finne seg noe bedre. Anonymkode: 69436...a04 Og du er singel eller? Anonymkode: 27206...66e 8
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #13 Skrevet 16. desember 2023 Var utro, og så klart var det mannen min sin skyld, men jeg tar ansvar for egne handlinger. Anonymkode: 0e371...0df
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #14 Skrevet 16. desember 2023 47 minutter siden, AnonymBruker said: 2 av 3 ganger er det mest sannsynlig din skyld om partneren din er utro så hvorfor skal du da korsfeste partneren din og gå? Det vil jo ikke bli bedre med neste partner om du ikke går inn i deg selv. I stedenfor å ta den lette utveien som er å gå, ta heller og være litt voksen og jobb med forholdet. 1. Partneren din er utro pga det er dødt på soverommet. Det er ofte dette som er hovedgrunnen, er du ofte sliten og bruker ikke tid og energi på forholdet så vil det gå denne veien til slutt, ett hvert menneske har behover, opprettholder man ikke disse så er det andre som virkelig vil gjøre det for deg. 2. Partneren din er utro pga du nekter å prøve fetisjene til partneren din i ny og ne. De fleste av oss har kinks, og de fleste av oss ønsker å dele og oppleve disse fetisjene, helst med partneren sin, men når du nekter å gå med på det for det er ut av din komfortsone så er det fortsatt andre der ute som vil gi en hjelpende hånd og visst sjangsen tilbyr seg at partneren din får oppleve sin fetisj med noen andre så er det vanskelig å si nei. 3. Partneren din er fuckboy/hore. Den her er ikke din feil, her er det partneren din som ikke elsket deg på det nivået du trodde alikevel og da er det bare å komme seg vekk å finne seg noe bedre. Anonymkode: 69436...a04 Jeg har vært utro i 50% av mine forhold. Og når jeg satt meg ned for å tenke over hvorfor jeg er det med noen og ikke andre. Så var gjengangere at partneren ga meg ikke kjærlighet jeg trengte. Ting som jeg kommer på i farta. Jeg kysset alltid først Jeg sa alltid kjærlighets ord først. Sa ikke jeg det, ble det ikke sagt Jeg sa alltid god morgen først Jeg ble aldri spurt hvordan dagen hadde vært på jobb Jeg ga alltid natta kyss først. Den gangen jeg ventet på å få det ble det ikke noe natta kyss Når ting som det over stopper opp, mister jeg motivasjon til å bruke energi for å gjøre henne lykkelig. I hennes øyne ble jeg vell en tafatt manne baby. Men det kan jeg fint leve med. For jeg vet at grunnen for at det gikk at dundass var hennes skyld. Så da fant jeg det jeg manglet hos en annen. Anonymkode: c31a3...7df 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #15 Skrevet 16. desember 2023 Nei det er det ikke. Du er helt på jordet. Anonymkode: 3e51f...503 1 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #17 Skrevet 16. desember 2023 Jeg har vært utro. Det var ikke pga noen av grunnene du lister opp, ikke i nærheten. Det var ikke dødt på soverommet, jeg har ingen fetisjer/kinks han ikke ville være med på, og jeg var ikke noen hore. (Jeg var trofast i 20 år før dette skjedde, og har også vært trofst siden, så noen fellesmadrass er jeg ikke). Det var min egen skyld, overhode ikke hans. Så du tar feil. Det er først og fremst den utro som har skyld i utroskapen. Og også har skyld i å ikke kommunisere sine behov tydelig nok til sin partner i forkant, for å unngå å havne i en slik situasjon. Dessuten er listen din utrolig kort og snever. Jeg mistenker at du er en sexfiksert mann som tenker med det lille hodet. Kvinner tenker annerledes. Anonymkode: c90e3...f89 4 3
Example Skrevet 16. desember 2023 #18 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Var utro, og så klart var det mannen min sin skyld, men jeg tar ansvar for egne handlinger. Anonymkode: 0e371...0df Ved å legge skylden på mannen din? 1 3
Artmo3 Skrevet 16. desember 2023 #19 Skrevet 16. desember 2023 (endret) AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har vært utro i 50% av mine forhold. Og når jeg satt meg ned for å tenke over hvorfor jeg er det med noen og ikke andre. Så var gjengangere at partneren ga meg ikke kjærlighet jeg trengte. Ting som jeg kommer på i farta. Jeg kysset alltid først Jeg sa alltid kjærlighets ord først. Sa ikke jeg det, ble det ikke sagt Jeg sa alltid god morgen først Jeg ble aldri spurt hvordan dagen hadde vært på jobb Jeg ga alltid natta kyss først. Den gangen jeg ventet på å få det ble det ikke noe natta kyss Når ting som det over stopper opp, mister jeg motivasjon til å bruke energi for å gjøre henne lykkelig. I hennes øyne ble jeg vell en tafatt manne baby. Men det kan jeg fint leve med. For jeg vet at grunnen for at det gikk at dundass var hennes skyld. Så da fant jeg det jeg manglet hos en annen. Anonymkode: c31a3...7df Men det er fortsatt ikke hennes feil, det er du som valgte å være utro, en bevisst handling du visste var galt Endret 16. desember 2023 av Artmo3 1 2
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #20 Skrevet 16. desember 2023 Noen ganger har det nok noe med at forholdet er dårlig å gjøre. Men for enkelt å redusere det til kun sex. Sex er viktig, men utroskap kan ofte komme av noe som stikker dypere. Anonymkode: f97b3...d1e 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå