AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #1 Skrevet 16. desember 2023 Vet ikke lengre hva jeg skal gjøre så søker litt råd fra noen utenforstående. Har styrt med en i ca 1/2 år nå. I startfasen lå han med meg og en annen, men forholdet med hun ble avslutta da hun fant ut at jeg og han lå. Etterhvert fikk jeg følelser og samtidig han også. Han har uttrykket han sjeldent får dette. Vi utrykker ofte hvor glade vi er i hverandre. Dessverre kan vi nå ikke møtes på en stund pga juleferie. Merker veldig jeg sliter med tilliten da vi er fra hverandre. Har hatt litt problemer da jeg har hørt litt rykter om at han er sånn og sånn, samt han liker lettkledde bilder av modeller. Han er mye på fest, drikker seg svært full(stikk motsatte av meg) og han sier selv han stoler på meg siden jeg ikke drikker. Blir så usikker på han. Han kan noen gang ikke si han er glad i meg når jeg sier til han, dette gjør meg enda mer usikker. Er redd alt er bygd opp på noe seksuelt. Kan ta opp jeg ikke har tillit til han, men får trøstende ord tilbake om at det kun er meg. Vi har styrt lenge og tar ofte det opp med kjærester, men han har ikke definert noe. Han sier vi er jo som det, men det stopper der liksom.. Hva skal jeg gjøre! Anonymkode: 136e9...8db
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #2 Skrevet 16. desember 2023 Han kjørte dobbelt. Etter et halvt år vil han ikke si at dere er kjærester, bare at dere er "som" kjærester. Han sier at han stoler på deg fordi du ikke drikker - med andre ord, han vet hva han selv gjør når han drikker seg svært full, at han selv da ikke er til å stole på. I tillegg forteller flere andre at han ikke er til å stole på. Jeg hadde brukt tiden fra hverandre for å distansere meg fra ham. Hva han gjør og ikke gjør, det er egentlig midre relevant for deg. Det som er relevant for deg, det er at selv så tidlig i forholdet så er det så mye som gjør at du ikke har tillit til ham, og det er ingenting som tilsier at han er voksen nok til å slutte å feste og drikke seg dritings hyppig. Den livsstilen han har er noe som åpenbart er noe du ikke føler deg komfortabel med. Du trenger ikke flere grunner for å gå videre, dere er så ulike, har så ulike prioriteringer og verdier, at det nesten er å tro på julenissen å tro at han skal endre seg totalt. ❤️ Anonymkode: d83e4...7d7 3
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Skrevet 16. desember 2023 Se for deg at det er venninna di som er i denne situasjonen, se det fra utsiden, hva hadde du sagt til henne? Anonymkode: 640ac...afc 1
Nymerïa Skrevet 16. desember 2023 #4 Skrevet 16. desember 2023 Høres ikke bra ut. På dette stadiet burde alt vært rosenrødt. Når det er så problematisk allerede er det bare å komme seg unna. Som hun andre. 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #5 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Han kjørte dobbelt. Etter et halvt år vil han ikke si at dere er kjærester, bare at dere er "som" kjærester. Han sier at han stoler på deg fordi du ikke drikker - med andre ord, han vet hva han selv gjør når han drikker seg svært full, at han selv da ikke er til å stole på. I tillegg forteller flere andre at han ikke er til å stole på. Jeg hadde brukt tiden fra hverandre for å distansere meg fra ham. Hva han gjør og ikke gjør, det er egentlig midre relevant for deg. Det som er relevant for deg, det er at selv så tidlig i forholdet så er det så mye som gjør at du ikke har tillit til ham, og det er ingenting som tilsier at han er voksen nok til å slutte å feste og drikke seg dritings hyppig. Den livsstilen han har er noe som åpenbart er noe du ikke føler deg komfortabel med. Du trenger ikke flere grunner for å gå videre, dere er så ulike, har så ulike prioriteringer og verdier, at det nesten er å tro på julenissen å tro at han skal endre seg totalt. ❤️ Anonymkode: d83e4...7d7 Jeg har aldri tenkt på det på den måten, men å høre på andres meninger så tror jeg at jeg forstår mer hva jeg har rota meg bort i. Tusentakk for godt råd. Skal forsøke nå å distansere meg siden muligheten er der. Anonymkode: 136e9...8db
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #6 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg har aldri tenkt på det på den måten, men å høre på andres meninger så tror jeg at jeg forstår mer hva jeg har rota meg bort i. Tusentakk for godt råd. Skal forsøke nå å distansere meg siden muligheten er der. Anonymkode: 136e9...8db Hvis han forstår at du prøver å få avstand, skal jeg vedde på at han sjarmerer deg i senk igjen. Spill kostbar og helst være det også, siden jeg mener at du ikke bør kaste bort tiden din på en som han. Men han kommer garantert krypende tilbake hvis han merker at han mister grepet om deg. Garantert! Anonymkode: 45035...b67
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #7 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvis han forstår at du prøver å få avstand, skal jeg vedde på at han sjarmerer deg i senk igjen. Spill kostbar og helst være det også, siden jeg mener at du ikke bør kaste bort tiden din på en som han. Men han kommer garantert krypende tilbake hvis han merker at han mister grepet om deg. Garantert! Anonymkode: 45035...b67 Det tror jeg også, derfor jeg ville ha distansert meg nå som de likevel skal være fra hverandre i julen. Ville så ha slått opp med ham og vært veldig tydelig på jeg forventet at han respekterte at det var slutt og at han ikke kontaktet meg mer. Han vil garantert likevel forsøke seg, men da har ts bevis for at hun har vært tydelig på at hun ikke ønsker mer kontakt, og om han da likevel fortsetter etter at hun igjen har skrevet det samme på melding til ham - da er det på tide å si at om han ikke slutter å kontakte henne så anser hun det som trakassering. Han viser masse tegn på at han vil være en av disse, så jeg er enig at hun ikke bør kaste bort mer tid på ham. Å spille kostbar vil nok bare øke dramaet og egentlig skade ts mer, så et rent brudd er nok det beste. Anonymkode: d83e4...7d7 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #8 Skrevet 16. desember 2023 Den eneste grunnen til at det bare er deg og han nå, er at den andre jenta dumpet han, når hun fant ut hvordan han var. Du visste at han lå med flere og godtok det? Han kommer nok til å prøve å få denne andre jenta tilbake og dumpe deg. Hun har vist at hun har respekt for seg selv og kjærestemateriale, du har gjort det stikk motsatte. Han behandler ingen bra her, men du må ta ansvar for deg selv. Han kommer alltid til å ha noen på si. Han har ikke valgt deg, han ble en kjæreste fattigere- ufrivillig. Han er verken interessert i deg eller har noen følelser for deg. Når man møter noen man er forelsket i, eller hvertfall ser på som potensiell kjæreste så driver man ikke slik som denne ‘mannen’ her gjør. Hvor gamle er dere? Anonymkode: eeec2...c52
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #9 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Det tror jeg også, derfor jeg ville ha distansert meg nå som de likevel skal være fra hverandre i julen. Ville så ha slått opp med ham og vært veldig tydelig på jeg forventet at han respekterte at det var slutt og at han ikke kontaktet meg mer. Han vil garantert likevel forsøke seg, men da har ts bevis for at hun har vært tydelig på at hun ikke ønsker mer kontakt, og om han da likevel fortsetter etter at hun igjen har skrevet det samme på melding til ham - da er det på tide å si at om han ikke slutter å kontakte henne så anser hun det som trakassering. Han viser masse tegn på at han vil være en av disse, så jeg er enig at hun ikke bør kaste bort mer tid på ham. Å spille kostbar vil nok bare øke dramaet og egentlig skade ts mer, så et rent brudd er nok det beste. Anonymkode: d83e4...7d7 100 % enig! Beste er å bryte og gå videre med hevet hode og stoltheten i behold. Anonymkode: 45035...b67 1 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #10 Skrevet 16. desember 2023 En mann som er forelsket eller vet du er en han ikke vil miste, vet etter 6 mnd at du er den personen. Ingen garanti for fremtiden. Men det at han ikke vil definere dere som noe, ikke kast bort tiden på noen som ikke er verdt det, bare fordi man håper. Tror meg sånne typen menn er ennå ikke klar for et forhold ellers er dem player og vil være det helt til den dagen dem mulig finner den ene som er verdt og snu livet for. Ikke vær noens her og nå premie; han har garanter ting på si som du ikke vet. Du sitter jo og venter på han. Hev hode og dump idioten, du fortjener noen som er der for deg og er villig til og satse på deg ❤️ Anonymkode: a89bd...dd4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #11 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den eneste grunnen til at det bare er deg og han nå, er at den andre jenta dumpet han, når hun fant ut hvordan han var. Du visste at han lå med flere og godtok det? Han kommer nok til å prøve å få denne andre jenta tilbake og dumpe deg. Hun har vist at hun har respekt for seg selv og kjærestemateriale, du har gjort det stikk motsatte. Han behandler ingen bra her, men du må ta ansvar for deg selv. Han kommer alltid til å ha noen på si. Han har ikke valgt deg, han ble en kjæreste fattigere- ufrivillig. Han er verken interessert i deg eller har noen følelser for deg. Når man møter noen man er forelsket i, eller hvertfall ser på som potensiell kjæreste så driver man ikke slik som denne ‘mannen’ her gjør. Hvor gamle er dere? Anonymkode: eeec2...c52 I starten lå jeg bare med han for å ligge, mens det gjor han også. Hun likte han, men avskydde når ho fant ut og han var ærlig med hun å sa han så på hun kun som «venn.» Etter dette hang vi mer og han inrømte han fikk følelser i ettertid og ikke så på hun som noe mer. Har vist seg offentlig foran hun osv. Anonymkode: 136e9...8db
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #12 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): I starten lå jeg bare med han for å ligge, mens det gjor han også. Hun likte han, men avskydde når ho fant ut og han var ærlig med hun å sa han så på hun kun som «venn.» Etter dette hang vi mer og han inrømte han fikk følelser i ettertid og ikke så på hun som noe mer. Har vist seg offentlig foran hun osv. Anonymkode: 136e9...8db Sorry, jenta mi. Men denne mannen lurer deg. Eller du lurer deg selv. Hvordan forhold tror du at du får med en mann som ligger med «en venn»? Jeg er ganske sikker på at det er noe han sier til deg, for å ikke miste deg også. Hvordan forhold tror du at du får med noen som i starten er «ligge for å ligge»? Det er en veldig cheap oppførsel fra dere begge to. Og sånne ting fungerer og kan være helt greit når man har en slik ordning. Men det blir ekstremt vanskelig å bygge et seriøst forhold på noe som startet som billig sex. Anonymkode: eeec2...c52
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #13 Skrevet 16. desember 2023 Det er så trist å lese om noen som gir og gir og får så lute tilbake. Samtidig som du lurer på om du forventer for mye. Anbefaler deg å lese om hekt, dette er ikke kjærlighet. Anonymkode: 48f48...b1d 1
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #14 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er så trist å lese om noen som gir og gir og får så lute tilbake. Samtidig som du lurer på om du forventer for mye. Anbefaler deg å lese om hekt, dette er ikke kjærlighet. Anonymkode: 48f48...b1d Takk For råd skal lese meg opp.😊skjønner dette ikke er helt vanlig Anonymkode: 136e9...8db
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #15 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk For råd skal lese meg opp.😊skjønner dette ikke er helt vanlig Anonymkode: 136e9...8db Tja, tror ikke det er så uvanlig heller. Leser om flere som har det sånn her inne dessverre. Det aller beste for deg er å ha null kontakt med han. Som sagt er dette ikke kjærlighet og det hindrer deg i å finne den kjærligheten du fortjener. Han er fortjener virkelig ikke deg med de smulene han kan tilby Anonymkode: 48f48...b1d
Gjest WhisperingWind Skrevet 16. desember 2023 #16 Skrevet 16. desember 2023 Du er en fin FF. At han ikke vil definere dere eller være ekslusiv viser at han ikke er interessert i å ha deg som kjæreste. Move on.
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #17 Skrevet 16. desember 2023 Jeg syntes du overdramatiserer noe veldig her. Dere er jo sammen. Hva er problemet!? Anonymkode: b0d51...300
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #18 Skrevet 16. desember 2023 Høres ut som bortkastet tid. Han får kjærestetid og kjærestefordeler fra deg når han vil det, men unngår å definere dere som noe. Perfekt for en som vil ha døren oppe og ikke har mot å kjøre dobbelt som han har gjort før. Anonymkode: 308ff...ce4
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #19 Skrevet 16. desember 2023 Jeg spør på en annen måte: Hvis du forteller venner, familie, kollegaer at du har fått deg kjæreste. Dumper han deg da? Er tittel viktigere enn relasjon? Anonymkode: b0d51...300
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #20 Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg spør på en annen måte: Hvis du forteller venner, familie, kollegaer at du har fått deg kjæreste. Dumper han deg da? Er tittel viktigere enn relasjon? Anonymkode: b0d51...300 Såklart er tittel viktig. Mange vil bare ha en pulevenn å gjøre kjæresteting med og om en person ikke vil defineres som kjærester betyr det at de ikke vil forplikte seg eller ser noen fremtid sammen, så da er det bortkastet tid for den andre som ønsker noe seriøst å fortsette å bli i relasjonen om hun ikke kan bruke tiden på å finne andre menn som vil noe seriøst Anonymkode: 308ff...ce4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå