Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det frekt å spørre en kollega om å komme å se en fotballkamp hos ham som jeg vet han skal se. Har lyst å ha noen å se kampen sammen med.  Jeg er foresten dame.  Har vært på besøk hos han før.  Kun venner. 

Anonymkode: c25f4...6fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke frekt, venner som synes slikt er frekt ønsker ikke jeg i livet mitt ihvertfall 

Anonymkode: 29643...8fe

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville nok kanskje hintet, ikke spurt direkte. Kommer an på hvor close dere er. Hater personlig når folk presser seg på meg uten at jeg har vist initiativ, så er veldig var for å ikke gjøre det mot andre.

Anonymkode: 76c4c...ccd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det frekt å spørre en kollega om å komme å se en fotballkamp hos ham som jeg vet han skal se. Har lyst å ha noen å se kampen sammen med.  Jeg er foresten dame.  Har vært på besøk hos han før.  Kun venner. 

Hvorfor ikke spørre han om han vil komme å se den hos deg?

Skrevet

Går også an å si at du gleder deg til å se kampen, men synes det er gøyere å se kampen sammen med noen andre. Hvis han svarer bekreftende på det, kan du jo spørre om dere ikke bare skal se kampen sammen.

Anonymkode: 76c4c...ccd

Skrevet

Hvorfor ber du ikke hjem til deg? 

Anonymkode: fe125...d0d

Skrevet

Enten er det påfallende mange usikre og fotballinteresserte damer som gjerne vil se kamp med en mannlig kollega på KG, eller så er dette hvertfall den tredje tråden du lager om akkurat samme problemstilling...

Det er sannsynligvis helt uproblematisk å spørre, det er jo ikke så lett for oss å vite hvordan forholdet deres er og hva som er naturlig og ikke. Men spør på en måte som åpner for at han kan enkelt si nei, hvis du ikke er helt sikker på om han egentlig synes det er greit,

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
Grüner skrev (16 minutter siden):

Hvorfor ikke spørre han om han vil komme å se den hos deg?

Har ikke janalen som sender kampen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har ikke janalen som sender kampen. 

Kanalen

Skrevet

Tja hvis du har vært der før og han ikke ber deg nå så er det sannsynlig at det er fordi han ikke vil se denne kampen med deg 

Anonymkode: dbcf9...449

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kanalen

Analen

Anonymkode: a9f97...6e2

Skrevet

Det går an å si; skal du se kampen? Tenkte ka skje stikke bort til deg så kunne vi sett den sammen? 

Anonymkode: 42a96...8d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...