AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #1 Del Skrevet 16. desember 2023 Hei! Det er blitt ledig vikariat 1år som ass enhetsleder på avdelingen jeg jobber på, og flere kollegaer har sagt at jeg burde gå for det! så nå har jeg egentlig veldig lyst! Men jeg er sykepleier i turnus, og lurer på hvordan det er med lønn? Mister jeg mye? Skal spørre sjefen på mandag men er så nysgjerrig! Noen som har gått fra miljø til ass/enhetsleder? Hvordan synes dere det var?? Anonymkode: c2eac...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #2 Del Skrevet 16. desember 2023 Er det personalansvar? For hvor mange? Anonymkode: f2515...9ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Del Skrevet 16. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det personalansvar? For hvor mange? Anonymkode: f2515...9ff Ja, 25 fast ansatte og vikarier ansvarlig for innleie og økonomi Anonymkode: c2eac...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2023 #4 Del Skrevet 16. desember 2023 Jeg har den typen jobb. Med full ansiennitet og ledertillegg har jeg 622000. Jeg er dog ikke spesial sykepleier, da ville jeg hatt ca 100k ekstra. Jeg jobber på sykehus, mulig det er annen lønn i kommunen. Det du må tenke på er at om dette er en ren administrativ stilling går du over fra 35,5 timers uke til 37,5. Det betyr at du jobber 105 timer mer pr år. Det positive er at du slipper alle kvelder/helger og høytider om det betyr noe for deg. Jeg stortrives i stillingen. For mange vil det være attraktivt å forhandle seg til å jobbe hver 3. helg i stillingen. Da beholder du 35,5 timers uke, får litt tillegg, pasientkontakt, og du har mer feeling hva som foregår på gulvet. Anonymkode: f43d3...b69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå