waco Skrevet 8. november 2002 #21 Skrevet 8. november 2002 Avvæpne folk... HAHAHAHAHAHA aaaahhhhhhHAHAHAHAHAHAHA Åneeei... er det muuulig...... Waco Veit dere hva som skjedde nå? Jeg var akkurat på vei til å koble av nettet for å møte ei kompis... så leser jeg kommentaren til milla... ånei... jeg ler så jeg griner....uff for en illusjon denne vesle ungfrøkenen har... haha... ånei kommer til å le under hele voirspeilet... haha.....
Gjest Hege Skrevet 8. november 2002 #22 Skrevet 8. november 2002 Hehe..jeg hadde ikke tenkt å si mer her, men jeg klarer ikke la være. Jepp, du er flink til å avvæpne folk, Milla, men du har også en fantastisk evne til først å få folk til å gripe til våpen Jeg anklager deg ikke, og mener ikke noe galt, bare fleiper litt
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. november 2002 #23 Skrevet 8. november 2002 Selvsagt Hege, uten våpen, ingen bra diskusjon. Helst skal det koke! Milla
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2002 #24 Skrevet 8. november 2002 En av mine største fordeler som ivrig debattant her inne er at jeg kan avvæpne folk :-) Milla Tror vel heller det går på at folk ikke gidder bry seg. og trekke seg tilbake i en diskusjon bør nødvendigvis ikke bety at man ikke vet hva man skal si. Men at man heller lar vær, f.eks for å holde seg på et saklig nivå.
koldbruna Skrevet 9. november 2002 #25 Skrevet 9. november 2002 Tror Milla er en dame innerst inne med ett Godt hjerte,og joda vi har hatt våre diskusjoner,men det gjør ikke Milla til ett dårligere menneske for det.Hun har rett i masse av det hun skriver,og faktisk er hun SAKLIG og bestemt har jeg funnet ut....har rotet meg igjennom mange av innleggene til milla de siste dagene. Det er ei jente med masse erfaring og hun vet hva hun vil. Synes du er ei topp jente jeg milla. *klem* koldbruna 8)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå