Gjest Hilde Skrevet 7. november 2002 #1 Skrevet 7. november 2002 Javel - jeg leser nå at du mener at jeg har misforstått dine uttalelser angående Koldbruna og hennes hjemmeside. Det mener ikke jeg at jeg gjorde. I mine øyne fordømmer du mennesker på det sterkeste - til og med i det siste innlegget ditt så lyser det selvforherligelse lang vei. Du greide til og med å få med at "du ikke har vært dum og blitt gravid og at du derfor er blitt belønnet med jobb og egen leilighet idag." Det utsagnet faller for sin egen urimelighet.
koldbruna Skrevet 7. november 2002 #2 Skrevet 7. november 2002 Har jeg blitt ett tema også nå?? Hva folk mener om meg bryr meg ikke lenger.Jeg vet hva jeg står for og vet hva jeg vil vidre med livet mitt...angående hjemmesiden min så er det sånn den ble,men mye arbeid står igjen enda...tror jeg.... Kjære Hilde...at milla skrev som hun skrev er vel en grunn,men javel jeg var dum og ung som fikk barn i tidlig alder,men vet du Hilde....Jeg angrer ikke ett sekund,og vet at datteren min er det beste som har hendt meg. Noen er bestandig kritisk og mange roper høyt for å få igjenom hva de mener om ting.Men la de rope,det er ikke bestandig at de har rett selv om de roper høyest.I allefall ikke før det motsatte er bevist. Takk i allefall for støtten,det varmer mer en du tror. *klem* koldbruna som ikke kan annet en å
Gjest Lea Skrevet 7. november 2002 #3 Skrevet 7. november 2002 Koldbruna: Sorry at jeg blander meg inn her altså.. måtte bare. :D Jeg har ikke sagt noe i tråden der du spør om du bør flere barn, har rett og slett ikke peiling på sånt. Men jeg har lest tråden, sett på hjemmesiden og reagerte på enkelte innlegg. Noen mennesker tror at de lever på den eneste riktige måten og at andre er mindre verd eller noe tror jeg. Gir der i allefall min hele og fulle støtte! Og det er helt riktig: Du vet best selv, ikke bry deg med bedrevitere du!
Gjest Hege Skrevet 7. november 2002 #4 Skrevet 7. november 2002 Jeg tror ikke det er meg du snakker til nå, Koldbruna?
koldbruna Skrevet 7. november 2002 #5 Skrevet 7. november 2002 Kjære Hege....nei det er ikke deg jeg siktet til....du er virkelig topp og som jeg skrev til deg i forrige svar...Takk i allefall for støtten,det varmer mer en du tror. *klem*
Gjest Lea Skrevet 7. november 2002 #6 Skrevet 7. november 2002 Tror nok at du mener HILDE og ikke HEGE her, Koldbruna. Ikke lett å holde styr på disse H-damene!
Gjest Hege Skrevet 7. november 2002 #7 Skrevet 7. november 2002 Hehe..det er det jeg mener ja. Om du tenker på tråden på barn og familie, Koldbruna, så har jeg kun ett eneste lite innlegg der, som moderator. Men det betyr ikke at at jeg ikke støtter deg, bare så det er sagt
koldbruna Skrevet 7. november 2002 #8 Skrevet 7. november 2002 Feilen er nå rettet opp..så nå er det vel rett eller?? Tror ingen ting jeg Hege....men faktisk skal du få skryt for at du er en flink moderatør..... Dagen er ikke helt den samme lenger... *klem*
Gjest Hege Skrevet 7. november 2002 #9 Skrevet 7. november 2002 Hehe..takk for fine ord Nå skal du få ha tråden din i fred Klem tilbake!
Gjest Hilde Skrevet 7. november 2002 #10 Skrevet 7. november 2002 Jeg har ikke gjort deg til et tema, Koldbruna - det var Milla sine utsagn jeg ville til livs. Men nå gidder jeg rett og slett ikke bry meg med henne lenger - nok er nok ... ville bare si til henne at da jeg var 22 hadde både jobb, selveierleilighet og eneomsorgen for min sønn.
koldbruna Skrevet 7. november 2002 #11 Skrevet 7. november 2002 Hilde det var ikke sånn ment da....skjønte jo hvor du ville hen... Det å få barn er det beste som har hendt meg....og Tusen takk for at du bryr deg.Jeg synes selv hun er kvass i sine setninger enkelte ganger,men sånn er livet dessverre. Jeg reagerte på akkurat den setningen jeg også,men fant ut at jeg ikke skulle kommentre den,men måtte jo det nå når du gjorde det. Det sårer der og da,men sagt er sagt og gjort er gjort...Lite å gjøre for å endre det nå. Ha en fortsatt fin kveld da... *klem*
Gjest sexysadie Skrevet 7. november 2002 #12 Skrevet 7. november 2002 Angrepene på Milla er jeg nå drittlei; dere sitter litt i glasshus her damer for bedriver dere ikke nå like presis d som dere beskylder henne for å gjøre??
koldbruna Skrevet 7. november 2002 #13 Skrevet 7. november 2002 Jeg angriper ikke noen,men det er litt sårende. Angrepene på Milla er jeg nå drittlei; dere sitter litt i glasshus her damer for bedriver dere ikke nå like presis d som dere beskylder henne for å gjøre?? Glasshus?? jeg sitter i allefall ikke i noe glasshus,jeg innrømmer at jeg har feil og prøver å rette opp mine feil også,men det er ikke lett når du hele tiden blir angrepet..... begynner og bli lei all denne kranglingen og angripene på folk her inne. Lurer på om jeg bare skal kutte ut og si TAKK for meg snart..... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: Koldbruna
Madison Skrevet 7. november 2002 #14 Skrevet 7. november 2002 Nei Koldbruna, det skal du ikke gjøre. Prøv å se igjennom flåsete kommentarer. Det finnes mindre koselige mennesker overalt, også her. Dessverre. Men ikke la dem skremme deg bort. Klem fra M :D
koldbruna Skrevet 7. november 2002 #15 Skrevet 7. november 2002 Jeg har det oppe til fundering enda,men trives så godt her inne også.enestående mennesker som faktisk har hjulpet meg masse Nei du har rett Madison....skal ikke la det skremme meg vekk....JEG blir!!!!
Madison Skrevet 7. november 2002 #16 Skrevet 7. november 2002 Ja, det er så mange flotte mennesker her. Kan ikke bare forlate alle de:) Godt å høre at du blir :D
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. november 2002 #17 Skrevet 8. november 2002 Jeg skjønner ikke hvorfor du trakk Koldbruna inn i denne diskusjonen Hilde?! Det jeg kommenterte var måten du skriver på, å bruke fraser som; - "Jeg føler ikke for å kommentere dette ytterligere" - "Jeg er ikke interessert i" Det vitner om mye agressivitet og at du slettes ikke mestrer kunsten det er å diskutere. Du er en av de som trekker deg ut når det blir litt for hett rett og slett fordi du ikke vet hva du skal si. Og løsningen da blir bare å skrive noen giftigheter og trekke deg ut. Milla
Gjest ¤_Fairytale_¤ Skrevet 8. november 2002 #18 Skrevet 8. november 2002 Jeg har fått mer og mer sansen for Milla, jeg.. :o
Gjest Hilde Skrevet 8. november 2002 #19 Skrevet 8. november 2002 Jaja, Milla - samme kan det være - du får mene hva du vil, så mener jeg hva jeg vil ... ikke sant ???
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 8. november 2002 #20 Skrevet 8. november 2002 En av mine største fordeler som ivrig debattant her inne er at jeg kan avvæpne folk :-) Milla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå